![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FYI: op die leeftijd zitten de meesten niet meer in de kleuterschool.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit een boutade of is daar iets van waar?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op pril jonge leeftijd kreeg ik het boekje Mammie waar kom ik vandaan toegeschoven. Voor 99,9% de taak van de ouders dacht ik.
![]() (er zijn tal van zo van die werkjes op de markt) Na het werk gelezen te hebben bouwde ik een kamp in het bos dat ik de welluidende naam Mijn Kamp gaf en er menig liefje in uitnodigde om er 'chirurgische' ingrepen op uit te oefenen, toen al was ik enorm fan van Vesalius. (anatomie) Ik hoop dat mijn tekst een beetje geloofwaardig overkomt? ![]() ![]() Die zijn altijd wel voor een opstandje te vinden zeker dat volkje of niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() Meester tegen kleuter "Zeg eens, N E U K E N".
Meester tegen de kleuterklas: "En morgen de praktijk!"
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nickb , Ik vind'em leuk
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keer dan maar snel met heel uwe nest terug naar Marokko.
|
![]() |
![]() |