Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2013, 14:22   #61
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ik maakte mij ook net de bedenking: in Nederland hoor je de bonden niet om de haverklap, in Duitsland weet ik het niet. Ik ken daar alleen maar IG Metall.
Bonden hoor je daar enkel wanneer er misstanden zijn, en wanneer er indexeringen nodig zijn. Vaker dan eens per 2 jaar hebben de meeste bonden dus geen werk.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 14:25   #62
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Weverke is bang voor electoraal verlies dus laat hij dit nieuws door zijn schoothondje Weyts brengen.
Leemans en De Leeuw zijn bang want dan verliezen ze een groot deel van hun macht die afvloeit naar het lokale niveau.

FYI als De Wever schrik zou hebben voor electoraal verlies, dan bracht hij die boodschap zelf want hij is de beste redenaar van de N-VA en bovendien is gans die structuur van COA's dringend aan vernieuwing of herziening toe.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2013, 15:45   #63
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Rutten klinkt toch wel als een shi-tzu.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 10:56   #64
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht
Leemans en De Leeuw zijn bang want dan verliezen ze een groot deel van hun macht die afvloeit naar het lokale niveau.

FYI als De Wever schrik zou hebben voor electoraal verlies, dan bracht hij die boodschap zelf want hij is de beste redenaar van de N-VA en bovendien is gans die structuur van COA's dringend aan vernieuwing of herziening toe.
Een goeie 15 jaar geleden vroegen de meiden in mijn klas aan een jonge leraar wat hij nu verdiende. Zijn antwoord was dat zijn loon niet te onderhandelen was wegens vastgelegd in CAO's. Ik had toen al zoiets van ... zever in pakskes, daaraan ga ik niet meedoen.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2013, 11:08   #65
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Athelas Bekijk bericht

Ze zijn niet bang voor hun macht te verliezen,
want ze hebben amper macht.
Vooral De Leeuw niet.

De macht zit daar net onder, in de diverse afdelingen. Waar ze er niet voor terugschrikken om hun grote chef te sommeren terug te komen op sommige dingen.
Vaak dan nog bij de Franstalige afdeling van de sector.

Hun enige schrik is dat ze hun prestige en hun dikke pree met dito voordelen verliezen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be