![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb een beetje dit gevoel
![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet , ik pas , want:
Ik wok FTA ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Dommel? Dat trekt op geen kloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier loopt alles gesmeerd , ben sinds 2008 ingedommeld
![]() Ik dommel , en heb geen gebommel , sinds 2008 ![]() wil niet meer weg of ik moet een beter aanbod vinden ![]() In't begin effe wel gerommel ivm aansluiten , in't begin lag de snelheid op 7,5mb/s vanwege een lijnprobleem !! en 1 keer de modem om zeep !! en 1 keer de snelheid lag op 14kb/s ![]() Maar dat lag aan de lijn zelf !! Hen gebeld , zij naar belgacom , was rap gefikst !! Telenet heeft 2x een fout gemaakt , ik mocht 2x 7€ service ophoesten , ik heb toen mijn abo aldaar opgezegd , ze deden alles om mij klant te houden , maar ik had al reeds dommel !! Weet je , zelfs over tv begonnen ze , toen ik zei dat ik schotelde: "maar meneer , met een schotel kan het beeld uitvallen , en hebt u niet alle zenders !!" Ze hebben bij telenet zelf schotels staan !! ![]() Heb nog 6 maanden telenet internet gehouden , en toen was't hier gedaan met telenet !!!! Van sinds dat ik hier woon , heb ik altijd FTA gewokt !! ivm Dommel , heb ik of is er een probleem , ik bel hen , ik word direkt & correct geholpen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 juni 2013 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo een Telenet CI+ kaartje gaan halen en na een beetje gepruts en wat nalezen mag ik het zo stellen, het ding werkt naar behoren, prima beeld en de nodige zenders op de tweede tv.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2013 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe werkt dat dan in die tweede tv? Je stopt het kaartje erin, kabel ook veronderstel ik en that's it? Kan je dezelfde zenders ontvangen als met een digibox/corder? Heb je ook toegang tot de tv-gids? En tenslotte; wat kost et?
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek het op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zeker een realistische optie, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Realistisch, daar ben ik niet zo voor te vinden...
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() graag gedaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch bedankt.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen enkel probleem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://snap.telenet.be/nieuw/artikel...gt-een-kaartje
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als uw TV in die lijst staat zijn er 'geen' problemen ... In extremis moet je de software van de TV upgraden naar een laatste versie. TV met een kaartje ![]() Hier werkt het alvast naar behoren ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juni 2013 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |