Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2013, 13:53   #61
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woordenaar Bekijk bericht
=> U blijft in elk geval trouw aan wat ik 'selectieve blindheid' zal noemen.
U negeert een reeks posts in deze thread die wel degelijk een antwoord vormen op uw vraagstelling.
De N-VA, in coalitie met CD&V en SP.a, doet wat ze kan om de nodige maatregelen te nemen in Vlaanderen. Er zijn daar vele al dan niet externe factoren die beperkend werken. Onder meer de gevormde coalitie die het sluiten van compromissen verplicht. Beslissingen van de voorgaande Vlaamse regering(en) die onverwijld dienen uitgevoerd te worden. Beslissingen van de federale regering die opgevolgd dienen te worden.
Ik verklaar me uiteraard niet volledig akkoord met het ganse beleid van deze Vlaamse regering, dat is ook maar logisch.
Maar N-VA neemt zijn verantwoordelijkheid zonder daarbij aan permanent kiezersbedrog te doen.
Is er overigens één partij die u kan benoemen, die wel alles doet wat ze de kiezers beloofd hebben?

Ik zou uw selectiviteit kunnen beantwoorden met eenzelfde vraagstelling :
Waarom maken de Vlaamse traditionele partijen op federaal niveau niet waar wat ze beloofd hadden? Zij hebben toch ook een welbepaald partijprogramma?! Ze hebben zich voor de verkiezingen ook met welbepaalde beloftes en ideeën naar de kiezer gericht. Ze hebben de Vlaamse Resoluties van 1999 allemaal ondertekend en goedgekeurd, en toch merken we daar in de praktijk niets van.

Waarom viseert u net die N-VA, die wat gemaakte beloftes betreft veel meer doet dan andere partijen, en daarbij trouw blijft aan haar kiezers?
Dat u het ideologisch oneens bent met die partij is uw volste recht, maar u mag wel de nodige intellectuele eerlijkheid aan de dag leggen en, met de nodige nuance en consequentie, elke politieke partij even kritisch en gelijkwaardig beoordelen.
BLABLABLABLABLABLA
Heeft de NVA een belastingverlaging willen/kunnen forceren op Vlaams niveau?
Nee,
Heeft de NVA zelf bespaard onder de vorm van de zwoerd die(ocharme) 500 euro moest inleveren op zijn 10000 euro?
Nee
De rest is praat voor de vaak.
Oud 7 juli 2013, 13:59   #62
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
BLABLABLABLABLABLA
Nee,
Heeft de NVA zelf bespaard onder de vorm van de zwoerd die(ocharme) 500 euro moest inleveren op zijn 10000 euro?
Nee
En toch maar weer over dat loon van de gemeenschapssenatoren, waar, zoals al zoveel keer gezegd, de N-VA voor een verlaging was, en de andere partijen niet.

Selectieve blindheid is de beste beschrijving voor uw bijdrages op dit forum, of getrol.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 14:02   #63
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
En toch maar weer over dat loon van de gemeenschapssenatoren, waar, zoals al zoveel keer gezegd, de N-VA voor een verlaging was, en de andere partijen niet.

Selectieve blindheid is de beste beschrijving voor uw bijdrages op dit forum, of getrol.
.
Wauw, u durft de werkelijkheid echt wel ontkennen. Het was de zwoerd in eigen persoon die klaagde over zijn loonverlies. Dat "verlies" van hem wordt nu elke maand bijgepast door de Vlaamse overheid. Schaamt u zich niet als u zo liegt?
Oud 7 juli 2013, 14:04   #64
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Mijn beste, ik heb een job in tegenstelling tot u. Ik vraag me wel af waar de NVA steun gaat krijgen nu ze iedereen tegen zich in het harnas hebben gejaagd?
Kom eind mei 2014 niet huilen als die N-VA toch nog bijzonder veel stemmen haalt ondanks het feit dat ze "iedereen tegen zich in het harnas hebben gejaagd."

Citaat:
En gaan we echt de armen laten kreperen?
Nee, en de N-VA ook niet. U tegenstelling tot de platte bangmakerij waar jij in geloofd is de N-VA verre van een asociale partij. Zij geloven alleen niet in gratis en in cadeaus. Een rechts beleid kan even sociaal/solidair zijn als een links beleid, maar ik vermoed dat dat voor u te moeilijk is om te begrijpen.
Oud 7 juli 2013, 14:08   #65
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom eind mei 2014 niet huilen als die N-VA toch nog bijzonder veel stemmen haalt ondanks het feit dat ze "iedereen tegen zich in het harnas hebben gejaagd."

Nee, en de N-VA ook niet. U tegenstelling tot de platte bangmakerij waar jij in geloofd is de N-VA verre van een asociale partij. Zij geloven alleen niet in gratis en in cadeaus. Een rechts beleid kan even sociaal/solidair zijn als een links beleid, maar ik vermoed dat dat voor u te moeilijk is om te begrijpen.
Ik onthoud vooral dat u geen antwoord hebt op de loongeilte van uw voorzitter. Bravo
De CD@V en de OVLD geloven niet meer in "confederalisme". Succes oh stoere Vlaeminck!
Oud 7 juli 2013, 14:09   #66
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
.
Wauw, u durft de werkelijkheid echt wel ontkennen. Het was de zwoerd in eigen persoon die klaagde over zijn loonverlies. Dat "verlies" van hem wordt nu elke maand bijgepast door de Vlaamse overheid. Schaamt u zich niet als u zo liegt?
Ik lieg juist niets. De ongelijkheid van het loon was het probleem, niet de verlaging.
Oud 7 juli 2013, 14:10   #67
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik onthoud vooral dat u geen antwoord hebt op de loongeilte van uw voorzitter. Bravo
De CD@V en de OVLD geloven niet meer in "confederalisme". Succes oh stoere Vlaeminck!
Voor een antwoord, zie hoger. En CD&V, OpenVLD en SP.A weten al lang niet meer waar ze zelf in geloven.
Oud 7 juli 2013, 14:11   #68
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lieg juist niets. De ongelijkheid van het loon was het probleem, niet de verlaging.
U kunt zichzelf iets wijsmaken tot u een ons weegt... Feit is, de zwoerd wou niet inleveren... Wat een lul is het toch, he?
Oud 7 juli 2013, 14:12   #69
Woordenaar
Burgemeester

Woordenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BLABLABLABLABLABLA
Nee,
Nee
=> ..geeuw..

Citaat:
Deze topic is weer verdwenen voor wat gescheld op Philip, nu sorry jongens, je zal je toch moeten verantwoorden...
Dat heb ik dus onderhand gedaan, tot uw ergernis blijkbaar.

Citaat:
Waarom maken de Vlaamse traditionele partijen op federaal niveau niet waar wat ze beloofd hadden? Zij hebben toch ook een welbepaald partijprogramma?! Ze hebben zich voor de verkiezingen ook met welbepaalde beloftes en ideeën naar de kiezer gericht. Ze hebben de Vlaamse Resoluties van 1999 allemaal ondertekend en goedgekeurd, en toch merken we daar in de praktijk niets van.
Ik wacht dus eveneens op uw argumentatieve woordkunsten hieromtrent.
Woordenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2013, 14:12   #70
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, hoe gaat het in Angtwerpen, iederien congtengt?
Oud 7 juli 2013, 14:14   #71
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat een lul is het toch, he?
Kan zijn, ik ken de man niet persoonlijk. Hij gedraagt zich alleszins minder lullerig dan jij hier.
Oud 7 juli 2013, 14:14   #72
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
=> ..geeuw..

Dat heb ik dus onderhand gedaan, tot uw ergernis blijkbaar.

Ik wacht dus eveneens op uw argumentatieve woordkunsten hieromtrent.
Argumentieve woordkunsten zegt ie.
Dus de hele federale regring heeft ingeleverd behalve de zwoerd en die lul van OVLD. U houdt niet van de feiten he?
Oud 7 juli 2013, 14:15   #73
Woordenaar
Burgemeester

Standaard

Citaat:
=> Het gaat hier beslist beter dan tijdens de voorgaande decennia, dank u voor uw bezorgdheid.
Oud 7 juli 2013, 14:15   #74
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ja hoor, niet te klagen. Deze stad is prachtig en het nieuwe bestuur doet zijn best.
Oud 7 juli 2013, 14:16   #75
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dus de hele federale regring heeft ingeleverd behalve de zwoerd en die lul van OVLD. U houdt niet van de feiten he?
U kent het verschil zelfs niet tussen een regering en de senaat. kom dus niet lullen.
Oud 7 juli 2013, 14:18   #76
Woordenaar
Burgemeester

Standaard

Citaat:
=> Mag ik er u op wijzen dat N-VA vooralsnog de enige partij is die actief de kabinetten van haar ministers aan het afslanken is. Dat verscheidene N-VA-leden, zoals Jan Peumans, actief stukken van hun loon inleveren.

Uw kortzichtige stompzinnigheid is blijkbaar grenzeloos.
Oud 7 juli 2013, 14:18   #77
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja hoor, niet te klagen. Deze stad is prachtig en het nieuwe bestuur doet zijn best.
Je meent het nog ook he.
Maar goed, eigen schuld ik gaf jullie een afleiding. Dat die lul niet wou inleveren, wat vonden jullie daar van. Of mag de groote leider echt alles?
Oud 7 juli 2013, 14:20   #78
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
=> Mag ik er u op wijzen dat N-VA vooralsnog de enige partij is die actief de kabinetten van haar ministers aan het afslanken is. Dat verscheidene N-VA-leden, zoals Jan Peumans, actief stukken van hun loon inleveren.

Uw kortzichtige stompzinnigheid is blijkbaar grenzeloos.
Echt, jongen, schaam je je niet? Het was Peumans zelve die een onderzoek liet uitvoeren of Vlaamse politici niet te veel verdienden. Raad eens wat de conclusie was? Als je begint te liegen zijn we niet langer aan het discussieren he?
Oud 7 juli 2013, 14:23   #79
Woordenaar
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Echt, jongen, schaam je je niet? Het was Peumans zelve die een onderzoek liet uitvoeren of Vlaamse politici niet te veel verdienden. Raad eens wat de conclusie was? Als je begint te liegen zijn we niet langer aan het discussieren he?
=> Ja, dus? Peumans is lid van N-VA, levert zelf in, en heeft geconstateerd dat Vlaamse politici inderdaad exorbitante lonen hebben. Knap toch dat hij de eerste is in al die jaren om zulks te onderzoeken en publiekelijk te maken EN er actief tegen op te treden.
Wat is uw punt hier nu eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Woordenaar : 7 juli 2013 om 14:28.
Oud 7 juli 2013, 14:26   #80
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Je meent het nog ook he.
Maar goed, eigen schuld ik gaf jullie een afleiding. Dat die lul niet wou inleveren, wat vonden jullie daar van. Of mag de groote leider echt alles?
Kijk, wat trollen zoals jij nooit gaan willen begrijpen (kan ook niet, anders was je een slechte trol), is dat er achter een politiek standpunt een bepaalde redenering zit. De redenering van De Wever over de verloning van de gemeenschapssenatoren was solide, en ik volg hem daarin (wat ik, in tegenstelling tot wat u denkt, zeker niet met alles doe wat die man zegt).

Kortom, zoals zoveel keer hier al gezegd, u mag gerust ideologisch tegengesteld zijn aan N-VA en Bart De Wever. Maar hou het eens intellectueel eerlijk.

In afwachting van uw reply'tje met de woorden "praat voor de vaak," groet ik u.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be