![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs een Belgisch trekpaard zou kreunen onder het gewicht van die vette zeug, laat staan zo'n superkleine pony. Ik schaam me dat zij een landgenote van mij is. Ik troost me met de gedachte dat zich voorlopig niet in het openbaar zal vertonen of ze moet zich laten goed verbouwen bij een plastisch chirurg.
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Dacht jij van niet dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat wel zo.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd welke uitleg die ponypletslet aan de rechter gaat geven.
Ik heb een ongelukkige jeugd gehad ? Die pony heeft een ongelukkige jeugd gehad ?
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het dan uit wat een gek, onhandelbaar vrouwmens te zeggen heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LoL
![]() Dus het zou jou niet deren dat ze uw dieren zouden mishandelen ?? Shit Happens ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed.. waarschijnlijk gaat dit over langdurig treiteren. Daarmee is inderdaad aangetoond dat dat schadelijk is voor het brein van de gepeste. Maar wij spreken hier niet over langdurig pesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn huisdieren (als ik die zou hebben) dus ook. Wanneer zo,n zeekoe dus dit bij mijn paard zou doen en mijn paard heeft dan erge schade. Dan laat ik mijn paard inslapen en koop ik een nieuwe (als ik het geld daarvoor heb). Misschien dat ik het dus nog zonde zou vinden van het geld, maar daar blijft het dan ook bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Nee... daar heb ik geen katten voor nodig. 3: "een trouwe vriend"... Stem jij partij van de dieren ofzo? 4: Ik heb voor allebei even weinig/veel respect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan daar een paar conclusies uit trekken. Geen enkele geeft enig goed gevoel.
Citaat:
Citaat:
En ik stem uit principe niet op partijen die tegen technologie zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Wat heeft dat nu weer met die stinkbeesten te maken? 3: Je bent nu de boel aan het verdraaien. Jij meent serieus dat een paard een goeie/trouwe vriend van iemand kan zijn. 4: Natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Nederland naar Spanje. Jammer dat het slechts 4 gewonden zijn.
http://www.nu.nl/buitenland/3520146/...-pamplona.html
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier één van de meest normale reactie's in dit laten-we-samen-eens-gaan-wenen-draadje. Zo te zien is er geen enkele intentie om de Shetlandpony te martelen. Trouwens de Shetlandpony wordt niet gemarteld. Ik zie enkel een eerder domme vrouw die zich laat vervoeren op dat beestje, zonder besef hoe lastig het is voor de pony. Maar om meteen moord en brand te krijsen, om haar als primaat te bombarderen.... mensen, mensen, mensen, wat een kleutergedrag. Er zijn véél ergere toestanden dan dit. Zoals paarden die verwaarloosd worden, uitgehongerd worden, die windhonden in Spanje die men als levend voer naar de haaien werpt ed. Dat is grove dierenmishandeling.
![]() |