![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar waar uw rekening niet klopt, is dat de 100 zakkenvullers, of ze nu Federaal of Regionaal zijn, Franstalig of Vlaams, nu ook allemaal door Vlaanderen worden betaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van 6 regeringen naar 1 regering. Van 2 koningen en 3 koninginnen naar 0. Wellicht zullen er wel wat ambtenaren bijkomen om bepaalde zaken op te vangen, maar jij zal toch mogen aantonen dat we 80% gaan overhouden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW zal niet aanwezig zijn, maar iets zegt me dat hij een vooraanstaand gespreksonderwerp aan de tafel zal vormen.
Dus in zekere zin is hij der wel. Ik vind ook niet dat het er toe doet. Zelf zou BDW deze feesten waarschijnlijk ook liever vermijden. Wat er wel toe doet is hoe roi Philippe in 2014 de federale formatie opdrachten zal organiseren. Daar zal pas duidelijk worden in hoeverre hij respect kan opbrengen voor Vlaamse kiezers.
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door robert t : 8 juli 2013 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Whats the problem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zielige kleuterpraat. De NVA is de grootste partij van het land, ttz heeft de meeste kiezers achter zich, in een landsgedeelte dat 60% van de inwoners telt en de economische motor van dit landje is die voor hun centen zorgt, anders waren ze een soort ontwikkelingsland... Hoeft het Hof zich niet over druk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In België vertegenwoordigt NVA 17,4% van de kiezers. Niet meer en niet minder. Democratie wil zeggen dat de meerderheid beslist Dat is in principe dus 50%+1stem. Zelfs al heeft de NVA in Vlaanderen 55% van de stemmen, dan vormen ze in ons Belgische land nog steeds géén democratische meerderheid. Wie iets anders beweert is een misleider en leugenaar. Ik mag dan al een paljas zijn. Ik zal een paljas, of lastige luis zijn. Maar voor dat ge mij een bedrieger noemt moet ge met bewijzen komen. Wat gij vertelt is gewoon domme praat. Het ging in 2010 om federale verkiezingen. En om heel correct te zijn. Gebaseerd op deze cijfers voor de kamer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisc...kiezingen_2010 NVA behaalde 1.1135.617 stemmen. Er waren 7.311.119 stemgerechtigden, waarvan 6.527.367 een stem uitbrachten. Als ik goed geteld heb, heeft NVA dus 15,532% van de Belgische stemgerechtigden in 2010 achter zich kunnen scharen. Beweren dat ze hierdoor een democratische meerderheid zouden verworven hebben of niet mochten gepasseerd worden is hoogheidswaanzin . Laatst gewijzigd door pajoske : 8 juli 2013 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ETA en het IRA terroristen noemen gaat me te ver. Maar je moet onafhankelijkheid weldegelijk op de "democratische" manier bereiken, vind ik toch tenminste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat je als tegenstander van die staatshervorming wil spelen op woorden kan ik tot op zekere hoogte begrijpen, maar ik denk echt niet dat de koning jouw of mijn toelating nodig heeft om iemand al dan niet uit te nodigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |