![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pfft... waar komt die nu mee aanzetten: "Godsmoord". Bedoelt hij nu de kruisiging van Christus, maar dat waren toch de Romeinen? En hoe kan nu Christus, zo die al ooit heeft bestaan want ook dat is nog altijd niet historisch bewezen, te vergelijken zijn met het al even hallucinante beeld van een God die alleen in de verbeelding bestaat van hen die 'geloven' dat het wel zo zal zijn? Bovendien, een volk opzadelen voor de rest van hun dagen, met iets waar ze niet voor verantwoordelijk zijn van een feit dat slechts in de verbeelding bestaat, hoe moet je zoiets interpreteren? Ingecalculeerde volkerenmoord eventueel op een later tijdstip maar het gaat zeker weer gebeuren?
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 14:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik mij afvraag is op welke partij zij zouden stemmen ???? Waar vinden ze de meeste steun om niet gegrepen te worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar nog niet begrepen dat de orthodoxe joden de belijdenis aan de bloedlijn koppelen. Een jood is voor hen iemand die uit joodse ouders stamt ofwel op z'n minst een joodse moeder heeft. Wie buiten die criteria valt, is geen jood, tenzij hij zich bekeert tot het jodendom en op die manier niet alleen het joodse geloof aanneemt maar ook jood wordt. Blijkbaar wilt u voortdurend stellen dat ik dat zeg. Daarom geef ik u hier even een joodse bron waar dat ook haarfijn wordt uitgelegd. De titel van het hoofdstuk luidt: "Who is a Jew?" Citaat:
De tekst gaat verder: Citaat:
Voor de bekeerlingen stipt de tekst nog verder aan: Citaat:
http://www.jewfaq.org/whoisjew.htm Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 13 augustus 2004 om 14:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of vindt u ook, als bepaalde fundamentalistische christenen zeggen dat gans de wereld willens nillens moet bekeerd en gedoopt worden, dat dat zomaar moet kunnen, gewoon omdat die groep dat zegt? Soit.
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Partijen zoals het Vlaams Blok parasiteren op de fouten en de onkunde van vele overheidsdiensten en hebben daarnaast hun zondebok al lang gevonden: de vreemdelingen, wat perfect past in hun rassenpakket versie 2004. Dat ze zelf geen oplossingen aanreiken die internationaal aanvaardbaar zijn, zal hen worst wezen: ze zitten toch in geen regering en moeten ook nooit verantwoording afleggen voor hun daden vermits ze niks kùnnen doen... nog niet. Ik hoor net (nieuws van 16u00) op het nieuws zeggen dat er voor de Afrikaanse kust weer een bootje is vergaan met 30 vluchtelingen aan boord. Blijkbaar halen al die afschrikkingsmaatregelen geen bal uit, en moeten we misschien toch andere oplossingen zoeken, waarbij drama's zoals dit kunnen voorkomen worden. Want wij kunnen wel mensen blijven uitprocederen en terugsturen, maar als die boodschap ginder nergens correct verspreid wordt blijven ze ook komen. Ik verbaas nog altijd waarom Georgiërs naar hier blijven afzakken. Alhoewel verbazen, niet echt dus: in de provincie Ossetië in Georgië wordt op dit ogenblik al weer gevochten tussen het Georgisch leger en separatisten en is de locale bevolkig op de vlucht geslagen voor het geweld.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet hypocriet zijn Jan, niet ALLE blokkers zijn zo extreem in hun uitlatingen, maar er zijn er hier wel talrijke aanwezig.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 13 augustus 2004 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dat Jan maar geen afstand kan en wil nemen van zijn neonazi-collega's is niet alleen opvallend, maar typerend voor alle Vlaams Blokkers. Hij beschouwt neonazi's nog steeds als potentiële Volksgeno$$en -"een beetje ruig misschien maar dat kan opgelost worden", zal hij denken. Dat wij Jantje precies daarom associeren met zijn Bloed & Bodemvriendjes vindt hij niet leuk en ongepast. Hij heeft niet graag dat wij de woorden van zijn nazi-vriendjes in de mond leggen. Daar kan ik best inkomen, maar waarom blijft hij er dan altijd rondhangen? Ha ja, juist hé, Jantje houdt de schijn nog graag wat op. Een echte Vlaams Blokker dus, en geen debiel meelopertje zoals zovele andere hier. De stijl van een Filip Dewinter bv moet hem echt wel lekker liggen.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
19.19 op 11.08: "Wie had gedacht dat uitgerekend jij die zo fel tegen me gekant was daar ik Neo-Nazi ben en op de koop toe Vlaams Blokker"
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat efficiënter dan zitten lullen over iemand die zijn vrouw afklopte. Maar waarom doet niemand iets om die kerels op te pakken en aan te tonen waar de partij mee bezig is? Ik hoorde ook dat nieuws, dus blijven ze toch proberen omdat het sommigen wel lukt en wie uitgewezen wordt als een rijke burger terugkeert met een zijn uitwijspremie. Maak het nog gemakkelijker en ze komen met zeewaardige boten of vliegtuigen afgezakt om hun uitwijspremie op te strijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ps: hoeveel bedraagt dat bedrag, want als het hoog genoeg is, vertrek ik seffens met mijn Georgische echtgenote naar Georgië en ik kom nooit meer terug. Je kan met die info -op voorwaarde dat ze correct is- meteen iemand echt helpen. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op dit forum is daar reeds over bericht. http://forum.politics.be/showthread.php?t=18779 |
|
![]() |
![]() |