![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Nog een beetje 't voyeurisme bij de kleedkamers propageren ?
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DewareJakob : 15 juli 2013 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...uwspeech.dhtml
http://static0.hln.be/static/photo/2...ll_5964656.jpg Ik vind dat een knappe dame ; ben ik nu sexist(isch) ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begrip "bruidsmeisje" op zich is al 2 x sexistisch volgens deze richtlijn.
De term wordt vervangen door "Huwelijkspartnerondersteuninggevendpersoon".
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Extra ![]() Vrouwen mogen enkel vrouwen baren !! Mannen mogen enkel mannen baren !! Vrouwen mogen enkel vrouwenkleren dragen !! Mannen mogen enkel mannenkleren dragen !! Aparte lijnbussen voor vrouwen , bestuurt door vrouwen !! Aparte lijnbussen voor mannen , bestuurt door mannen !! Aparte TV & radiozenders voor vrouwen , bestuurt door vrouwen !! Aparte TV & radiozenders voor mannen , bestuurt door mannen !! Enz ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Y-chromosoom is het enige dat geen dubbel heeft en schijnt steeds maar kleiner te worden en zal na verloop van tijd verdwijnen. Daarmee ook het mannelijk geslacht.
Met de huidige technologie kunnen ook 2 vrouwen kinderen krijgen, en aangezien die geen Y-chromosoom hebben zijn dat sowieso meisjes. Dus, nog even geduld en al dat sexisme dooft vanzelf uit. ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 15 juli 2013 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen mogen enkel vrouwelijke voeding eten
Mannen mogen enkel mannelijke voeding eten Mannen mogen geen vrouwen aanspreken of helpen Vrouwen mogen geen mannen aanspreken of helpen Mannen met vrouwelijke kleding aan , mag niet meer Vrouwen met mannelijke kleding aan , mag niet meer Mannen die seks hebben met vrouwen , mag niet meer Vrouwen die seks hebben met mannen , mag niet meer Enz .... ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 juli 2013 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb veel zin om klacht neer te leggen tegen Milquet als ze nog eens komt zeveren dat mannen de bankencrisis hebben veroorzaakt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb nix gelezen hier in deze draad... en god en trouwe forumleden weten goed genoeg dat ik die Vlaamingenhater - of beter gezegd uitbaatster van anti-Vlaamse xenophobie in Franstalig Belgie - een vuile mens vindt... maar deze draad is beneden alle pijl. Ze is een vrouw - so what. Heeft ze sexuele frustraties? Kan zijn. Maar bvb. Iefke of Stiefke hadden die zeker. Om maar te zwijgen over jullie bijna ex-koning (geen sic want de koning - of het nu de absent dad is, of zijn broer de crypto-fascist of zijn zoon de vrouwenmepper is, krijgt van mij geen hoofdletter). Deze draad stinkt naar oppurtunisme en sexisme.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 15 juli 2013 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Nieuwe seksismewet helpt vrijheid van meningsuiting om zeep"
http://www.vandaag.be/binnenland/130...g-om-zeep.html
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men mekaar moet respekteren , logisch , maar ....
wat is mis met een compliment geven aan iemand ?? Echte beledigingen kunnen niet , van eenderwelke kant !! In België wordt de vrije meningsuiting op verzoek gesnoerd , en wie wint daar bij of wordt de grote winnaar ??
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 juli 2013 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de taboe mannendiscriminatie:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Op...ekt-niet.dhtml kortgebroekt lopen bij mooi weer. Als Dehaene daar zo lekker gebruind als een vadsige boedha met kort broekje in een studie verschijnt, lijkt ook dat weer helemaal verkeerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |