![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij doet dat graag en veel, zoiets als met de meeste mensen met hobby's, vermoed ik. Citaat:
Dan moet iedereen maar voor zichzelf beslissen, in hoeverre ie zichzelf/gezin al dan niet gewapend kan verdedigen in geval van nood. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Die voelen gewoon niks meer, al breek je elk bot in hun lijf. In dat geval jaag ik die eerste 5 ballen in recordtijd eruit, zodat het echte werk pas goed kan beginnen. Een geweldloze instelling (ahimsa) is in zo'n geval geen fluit meer waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al schiet ge hem in de rug, dan zal hij uw gezin niets meer kunnen aandoen. Het alternatief is wachten tot hij klaar is met u, uw gezin, uw spullen en dan effe Apeldoorn en de politie bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het hier al dan niet om racisme gaat is compleet onduidelijk, er is geen enkel bewijs dat de dader racistisch handelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Mss moet Raf deze zomer maar eens een bezoekje brengen aan een Black Panthers 'hood of een andere zwarte wijk in de VS, zodat ie aan den lijve kan ondervinden w�*�*r juist de racisten zitten waarvan de blankenhaat zo diep zit, dat die het liefst elke witneus 6 feet down zouden willen zien. Benieuwd wat onze cultuur relativistische ambtenaar d�*n zal piepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik ben het eens met manta. Ik ben het beu dat ons rechtssysteem klaarblijkelijk verwacht dat de burger zich eerst tot moes moet laten slaan om vervolgens in een rechtszaak terecht te komen omdat hij/zij zich heeft durven verweren. Geef de burger op z'n minst een middel waarmee hij/zij zich kan verdedigen. Of moeten meisjes zich eerst laten verkrachten in een steegje? Moet een brave huisvader zich eerst het ziekenhuis laten inslaan voordat ons log rechtssysteem in gang komt? De misdadiger heeft z'n vuile zaakjes in tussentijd wel voor elkaar, hé. Hij heeft die jongen in't station toch weer op de rails kunnen gooien omdat hij geen 30 euro wilde afstaan... En dat moet de burger maar blijven accepteren? Ik zal pepperspray en een zakmes meegeven aan mijn toekomstige kinderen, uit veiligheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Doe dan gelijk de politie doet, draai hem om en schiet hem nog eens in de borst.
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem geen partij voor Zimmerman want het gaat om een ingewikkeld dossier, sic de procureur. Zij zal het beter weten dan u. Maar puur uitgaan van een scenario van een 'racistische gek' die een 'onschuldige zwarte' vermoord, met een foto van Travyon Martin toen hij 10 jaar oud was, is gewoon degoutant. En ik zal nog even herhalen wat ik in een andere draad heb geschreven. Zie maar eens hier in Europa hoe het er algemeen aan toegaat, en maak dan een reis door de VS. U zal snel merken wie er echt achterlijk is ... Laatst gewijzigd door Antoon : 15 juli 2013 om 09:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met absurde gerechtelijke resultaten tot gevolg : een blanke wapenfreak die vrijelijk een zwarte 'verdachte' mag afknallen, en een zwarte tv-ster die vrijelijk een dubbele moord mag plegen ...omdat deze maatschappij bol srtaat van racistische clichés... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 juli 2013 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede video over het incident:
http://www.youtube.com/watch?v=bF-Ax5E8EJc Voor zij die het niet volledig willen bekijken, vanaf +/- 13 minuten, deel over de aanval zelf. Als deze zaak geen wettige zelfverdediging is, dan bestaat wettige zelfverdediging niet meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politieke correctheid is inderdaad tot op de spits gedreven, vanwege de gevoeligheden op gebied van racisme. Maar Zimmerman had zich in het verleden al meermaals uitgesproken tegen racisme, als motief lijkt dit hier dus niet onherroepelijk, zonder het uit te sluiten, uiteraard. Tot slot wens ik toch benadrukken dat Europa op gebied van racisme niet onderdoet voor de VS. Maar dat zal u wel weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die spanningen tussen bevolkingsgroepen bestaan overal. Het is compleet belachelijk om te denken dat die in de VS groter zouden zijn dan in pakweg India. Of heb je een racistische hogere standaard voor 'blanke' landen? Laatst gewijzigd door mvd : 15 juli 2013 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem dito betreffende racisme. Europa scoort op beide onderwerpen veel slechter dan Amerika. Zoveel is zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |