Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2013, 13:32   #61
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
En dan het andere uiterste.
Jij dus exodus.
Jouw resultaten die je tot nu toe haalt had ik ook nooit verwacht.
Een foutloze reeks van 4 op rij neerzetten had ik nooit gedacht/verwacht.
Ik begrijp dat er zich een zekere spanning opbouwt als je zo een reeks neerzet.
Dit kan nog altijd als toeval afgedaan worden natuurlijk maar voor mij persoonlijk is dit toch nog eens een bevestiging dat dit soort van zaken gerust wat beter en ernstiger onderzoek verdient, ik ben je dus heel dankbaar voor je bijdragen.

Ik begrijp ook dat velen dit als doorstoken kaart zullen beschouwen.
Iets waar jij noch ik iets zullen kunnen aan veranderen, het zij zo.

Ik weet niet hoe jij tegen het verder verloop staat, persoonlijk wil ik gerust nog een tijdje doorgaan maar als je wil stoppen heb ik daar ook alle begrip voor.
Ik had het resultaat ook niet verwacht. Ik heb nu een reeks van 1 kans op 900, wat toch wel kan tellen. Plotseling hoor je de skeptici niet meer.

De laatste opgave heb ik niet kunnen meedoen want ik was enkele dagen weg.

Voor mij is het zeker een bevestiging dat paranormale "informatieoverdracht" aan het werk is. Maar zoals ik al zei, ik had die bevestiging eigenlijk niet nodig want ik weet dat paranormale fenomenen bestaan. Ik ben uiteraard ook wel aangenaam verrast voor dit resultaat. Ik heb ook nooit gegokt. Ik heb steeds de kleur gekozen die na een 15 tal seconden concentratie voor mijn ogen kwam.

Een denk dat een deel van het succes van deze reeks voortkomt uit het feit dat de dobbelsteen geworpen wordt door iemand die er ook open voor staat, en die ook actief de moeite doet om de informatie uit te zenden, zowel bewust als onbewust. Ik denk dat de informatie daardoor veel beter "stroomt" om het zo te zeggen.

Skeptici zal je nooit overtuigen, maar de demonstratie op dit forum is toch wel een succesje .
Oud 8 augustus 2013, 13:57   #62
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb wel last van empathie. En ik zeg wel degelijk dat ik er last van heb want dat is niet altijd prettig. Als er iemand tegen mij zegt dat hij/zij een keelontsteking heeft, krijg ik gegarandeerd keelpijn, dat houdt dan gewoonlijk toch een half uurtje aan. Als iemand zegt dat hij / zij last heeft van migraine krijg ik ook eventjes hoofdpijn.
Ik vind dat echt niet aangenaam! Voor de ongelovigen hier op het forum, ik zou liever niet zo'n empathische gevoelens hebben toch niet als ik er fysiek last door heb.
Dat heb je inderdaad, ik had daar vroeger ook wel last van, en soms nog, maar het is al veel gebeterd door me actief te concentreren op energiewerk. Als je eenmaal empatisch bent zal dat voor de rest van je leven bij je blijven, je bent nu eenmaal een gevoelig persoon, maar je kan er wel mee leren omgaan.

Iedere empatische persoon gaat door een periode waarin hij met zijn eigen gevoeligheid leert omgaan, eenmaal die naar boven komt. Dat kan in sommige gevallen jaren duren.

Het uitdagenste van al is dat je op twee niveau's van de realiteit tegelijk waarneemt, het normale niveau dat alle mensen waarnemen, en het energetische niveau. Je hebt dus twee informatiekanalen tegelijkertijd waar je mee moet omgaan en dit kan overweldigend zijn. De meeste mensen voelen het energetische niveau ook, maar dan "onbewust" en zij hoeven het dus bewust niet te voelen en er mee om te gaan.

Bijvoorbeeld: als je ruzie hebt met iemand is de situatie al uitdagend genoeg, maar als je dan nog eens voelt dat die persoon energetische speren door je 3de chakra jaagt en je voelt die nog een uur nazinderen, is het helemaal leuk.

Dit is nu een negatief voorbeeld, maar er zijn ook positieve voorbeelden. Veel heeft te maken met gecenterd te zijn in jezelf. Als je gecenterd bent, kan je iemand aanvoelen, en daardoor veel beter reageren op een situatie voor jezelf en voor die persoon, omdat je voelt wat die persoon voelt. M.a.w je bent de situatie een stapje voor.

Laatst gewijzigd door exodus : 8 augustus 2013 om 13:58.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2013, 18:45   #63
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik had het resultaat ook niet verwacht. Ik heb nu een reeks van 1 kans op 900, wat toch wel kan tellen. Plotseling hoor je de skeptici niet meer.
Wat valt er te zeggen ? De gehele "proef" hangt met haken en ogen aan elkaar en is in geen geval te controleren.

En, hoe toevallig, degene die het hardst roept dat telepathie wel bestaat, heeft toch niet de beste resultaten zeker ! Wel, dat bewéért hij toch...

Spijtig dat talenten zoals jij steevast hun telepathische krachten verliezen als de omstandigheden en resultaten wèl gecontroleerd kunnen worden.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2013, 13:18   #64
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat valt er te zeggen ? De gehele "proef" hangt met haken en ogen aan elkaar en is in geen geval te controleren.

En, hoe toevallig, degene die het hardst roept dat telepathie wel bestaat, heeft toch niet de beste resultaten zeker ! Wel, dat bewéért hij toch...

Spijtig dat talenten zoals jij steevast hun telepathische krachten verliezen als de omstandigheden en resultaten wèl gecontroleerd kunnen worden.
Tja,

Ik kan alleen zeggen dat er geen sprake is van bedrog. Ik had ook niet verwacht dat ik 5 juiste na elkaar ging goed hebben maar het is zo. Ik heb ook niet gegokt, gewoon de kleur gekozen die voor mijn ogen kwam.

Uiteraard verwacht ik niet dat je mij op mijn woord zal geloven, jullie geloven toch wat jullie willen. Jullie geloven in de materialistische god.

Zoals ik al zei, ik schrijf een deel van het succes toe aan het feit dat Satiper er ook voor open staat, en de informatie doorzend.

Nu, je moet maar eens "the concious universe" van Dean Radin lezen om in te zien dat zulke zaken al bevestigd zijn in gecontroleerde omstandigheden.

Op Dean Radin is er trouwens (zoals je kan verwachten), sceptische kritiek geweest. Maar dat bleek later fout te zijn:

http://www.tcm.phy.cam.ac.uk/~bdj10/...btsregood.html

Dus bekijk de boeken zelf eens als je interesse hebt.
Oud 12 augustus 2013, 08:19   #65
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Op Dean Radin is er trouwens (zoals je kan verwachten), sceptische kritiek geweest. Maar dat bleek later fout te zijn:

De weerlegging van de kritiek hield blijkbaar toch geen stand, of geen steek:

Not Found

The requested URL /~bdj10/...btsregood.html was not found on this server.
Oud 12 augustus 2013, 09:38   #66
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De weerlegging van de kritiek hield blijkbaar toch geen stand, of geen steek:

Not Found

The requested URL /~bdj10/...btsregood.html was not found on this server.
Zat foutje in de link:

Paranormale fenomenen met significante resultaten bestaan. Zelfs de test op dit forum heeft heir naar gehint.

En hier een verzamelde pagina met studies die bewijzen dat psi fenomenen echt zijn. Dit is een speciale pagina die gemaakt is voor diegene die constant roepen toon mij het bewijs:

http://www.deanradin.com/evidence/evidence.htm

Moest de wetenschap het accepteren en daarmee verder onderzoek beginnen, we zouden zoals Tesla zei in 10 jaar meer progressie maken dan in 100 jaar.

De geheime regering bestudeert dit echter al decennia.

Laatst gewijzigd door exodus : 12 augustus 2013 om 09:43.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be