Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 16 augustus 2004, 10:36   #61
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Er mocht idd een 'aggiornamento' gebeuren. Liever dat, dan een extreem-rechtse IJzerbedevaart waarbij de Frontsoldaten zich omkeren in het graf.

De IJzerbedevaart is voor iedere Vlaming, niet slechts voor het clubje 'zuiveren' waaronder jullie zich verstaan.
Het probleem met de bedevaart is dat ze doelbewust een heel deel (het grootste deel zelfs!) van de Vlaamse beweging uitsluiten. Dit met grote steun van de België natuurlijk.
In plaats van godsvrede na te leven, en samen te werken tegen België moeten ze lekker 'progressief en verdraagzaam' (wat een uitgeholde woorden) zijn.
Ze hebben zichzelf compleet gemarginaliseerd.
Trouwens, kakken over het feit dat de wakers de boodschap verdraaien, maar dan zelf beweren dat de fronters zich omdraaien in hun graf is bijzonder inconsequent.
Oud 16 augustus 2004, 10:37   #62
luc broes

Standaard

Citaat:
Toch liever een politieke hoer dan een politieke maagd ...
Ieder naar zijn eigen smaak!
luc broes is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:38   #63
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
de N-VA is dom geweest het hand van het Blok niet te willen accepteren, het zou verstandiger zijn één groot vlaams nationalistisch front te vormen. Veel leden staan hierachter maar ja Bourgeois en De Wever niet. Nu zitten we met 2 aparte vlaams nationale partijen en zo met minder slagkracht. We moeten die rechterzijde vergroten net zoals Stevaert probeert met de linkerzijde. (kartel Groen! met SP.A).
Eendracht maakt macht!
Op de Ijzerwake (die dag) maakt het echt geen reet uit of je N-VA of Blokker bent, we zijn daar voor hetzelfde doel niet voor partij politiek gedoe. We hebben het dan niet over vreemdelingenbeleid of wat dan ook maar voor de herdenking en de ijzertoren.
De boodschap is die dag hetzelfde en beide partijen vertegenwoordigen die in hun programma.
Hoe kan je in godsnaam samenwerken met een belgicistische partij als de CD&V ? Dat is tegen ieder principe en ideologie van weldenkend Vlaams nationalist. Puur voor de macht en de postjes ja, gelukkig hebben vele Blokkers de overstap al gemaakt en gaat dit nog stijgen. Denk aan de website speciaal daarvoor opgericht: www.welkomgroep.org
Ik begrijp dat - gezien de taboe rond de thema's van het Blok en diens slechte reputatie door de subjectieve media - niet iedere NV-A'er durft overstappen naar het Blok.
Het vraagt immers veel moed en niet iedereen wilt ongewild in dat verdomdhoekje geduwd worden. Maar ja zoals het spreekwoord zegt "het verstand komt met de jaren".
1. De N-VA is niet dom geweest want dan zou het vlaams-nationalisme totaal het extreem-rechtse, racistische en reactionaire toerzijn opgegaan.

2. De Welkomgroep: zoals ik reeds zei: de pseudo-blokkers binnen de N-VA zijn er bijna allemaal uit, en dat lucht op.

3. Het kartel is er gekomen omdat er verdorie geen andere keuze was: een reden was vb. de kiesdrempel (mede goedgekeurd door het VB).

Dat het de CD&V is geworden komt omwille van het feit dat het VB niet geïnteresseerd was in een kartel, dat het VB veroordeeld is voor racisme, en dat het VB geen afstand doet van haar 70-puntenprogramma en de rechten van de mens niet aanvaardt.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:39   #64
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Ieder naar zijn eigen smaak!
't Was een grapje hé. Wat moet ik anders zeggen op zo een typische VB-uitspraak op de man.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:40   #65
C uit W

Standaard

Citaat:
Tja, bij Rob Klop had de rechter wel gelijk, maar owee als het eens tegensteekt ... dan is de rechter een franskiljon ...

Maak eerst eens dat uw partij de rechten van de mens respecteert ... dan kan er misschien nog eens gepraat worden over een eventueel kartel ...
Hup, ik neem het op voor de wake en ben een blokker.
Zo illustreer je hoe bekrompen uw kamp wel niet is. Met ons of tegen ons, wij zijn de goei, zij de slechte... .
Ik ben niet eens een blokker, ik situeer me ergens in het midden (en dan nog).

Zolang mensen zoals jij niet snappen dat al jou tegenwerpingen van secundair belang zijn, en al onze aandacht moet gaan naar het breken van België, zal deze oeverloze en kinderachtige discussie blijven duren. (Ter verduidelijking, er zijn ook mensen zoals jou aanwezig op de wake...)
Oud 16 augustus 2004, 10:46   #66
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Het probleem met de bedevaart is dat ze doelbewust een heel deel (het grootste deel zelfs!) van de Vlaamse beweging uitsluiten. Dit met grote steun van de België natuurlijk.
In plaats van godsvrede na te leven, en samen te werken tegen België moeten ze lekker 'progressief en verdraagzaam' (wat een uitgeholde woorden) zijn.
Ze hebben zichzelf compleet gemarginaliseerd.
Trouwens, kakken over het feit dat de wakers de boodschap verdraaien, maar dan zelf beweren dat de fronters zich omdraaien in hun graf is bijzonder inconsequent.
Dit is voorgekauwde zever ...

De aanpassing van de drie woorden is een aanpassing aan een nieuw Vlaanderen.

Godsvrede = verdraagzaamheid: de Vlamingen zijn niet meer of nauwelijks Katholiek. Om zoveel mogelijk mensen aan te spreken heeft men daarom gekozen voor deze profane vertaling. Het VB kan daar natuurlijk niet mee lachen want zij verstaan daaronder "verdraagzaam ook tov islamieten'. Voor mensen die jaarlijks op de weide 'islamieten parasieten' scandeerden is dit moeilijk te begrijpen, natuurlijk. Dit noemen jullie dan progressief, terwijl dit vorderie een normale zaak is.

Wat kunnen jullie tegen het feit hebben dat nu ook politici van VLD, Groen en SPa naar de weide komen, zich interesseren, en misschien zelfs ooit tot daden kunnen komen? Beter wel, dan niet, zou ik denken. Dat is ook 'Godsvrede' of 'verdraagzaamheid'.

Dat die mensen wegblijven van een VB-manifestatie kan ik goed begrijpen. Wie marginaliseert hier eigelijk?

Als u natuurlijk en herdenking van Staf De Clerq als summum van Vlaamse Beweging ziet, dan begrijp ik uw frustratie wel.

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:46   #67
C uit W

Standaard

Citaat:
1. De N-VA is niet dom geweest want dan zou het vlaams-nationalisme totaal het extreem-rechtse, racistische en reactionaire toerzijn opgegaan.
toerzijn opgegaan? Je bedoelt kamp zijn ingeduwt!
Trouwens, omgekeerd kan ook. Je kan niet blijvend een enorme groep met terechte eisen blijven afschilderen als extreem rechts, racisitisch en reactionair. De n-va is dus evengoed het schaamlapje om het vlaams-nationalisme buitenspel te zetten.

Citaat:
2. De Welkomgroep: zoals ik reeds zei: de pseudo-blokkers binnen de N-VA zijn er bijna allemaal uit, en dat lucht op.
Zichzelf verengen is enkel opluchtend voor de bekrompen zielen.

Citaat:
3. Het kartel is er gekomen omdat er verdorie geen andere keuze was: een reden was vb. de kiesdrempel (mede goedgekeurd door het VB).
Er was wel een andere keuze, en dan was het nationalisme onhoudbaar geworden in Vlaanderen.
Maar nee, nu zijn we gelukt, de overbodige partner van de kalloten.
Whoehoe, Vlaanderen leeft!
We hebben al gezien hoe verderlicht de n-va weeg op het regeerakkoord en hoe ze hun woorden direct inslikken
De enige communautaire doorbraken zullen er komen in de herfst, omdat we geen geld meer hebben. Niet door de n-va.
Oud 16 augustus 2004, 10:50   #68
C uit W

Standaard

Citaat:
Dit is voorgekauwde zever ...

De aanpassing van de drie woorden is een aanpassing aan een nieuw Vlaanderen.
Een aanpassing in de overheersende partijpolitieke opinie ja.

Citaat:
Godsvrede = verdraagzaamheid
Haha, helemaal niet, het begrip godsvrede is waar jij nood aan hebt, zoek het eens op.

Citaat:
de Vlamingen zijn niet meer of nauwelijks Katholiek. Om zoveel mogelijk mensen aan te spreken heeft men daarom gekozen voor deze profane vertaling.
Ons huidig geloof is geen reden om dat van onze voorouders te verwerpen! Er moet niet vertaald worden om te begrijpen, we moeten in staat zijn om het direct te begrijpen!
Dit alleen al toont pijnlijk aan waar de Vlaamse beweging gefaalt heeft:
Eenvormig, duidelijk en tijdloos haar boodschap overbrengen.

Citaat:
Het VB kan daar natuurlijk niet mee lachen want zij verstaan daaronder "verdraagzaam ook tov islamieten'. Voor mensen die jaarlijks op de weide 'islamieten parasieten' scandeerden is dit moeilijk te begrijpen, natuurlijk. Dit noemen jullie dan progressief, terwijl dit vorderie een normale zaak is.
Ja, met 'jullie' ze zeggen kan je mij alles verwijten, ik doe daaraan niet mee en antwoord niet op deze aantijgingen.

Citaat:
Wat kunnen jullie tegen het feit hebben dat nu ook politici van VLD, Groen en SPa naar de weide komen, zich interesseren, en misschien zelfs ooit tot daden kunnen komen? Beter wel, dan niet, zou ik denken. Dat is ook 'Godsvrede' of 'verdraagzaamheid'.
Helemaal niks, maar een groen-spiritistisch Sfinx festival moet het ook niet zijn he!
Oud 16 augustus 2004, 10:51   #69
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hup, ik neem het op voor de wake en ben een blokker.
Zo illustreer je hoe bekrompen uw kamp wel niet is. Met ons of tegen ons, wij zijn de goei, zij de slechte... .
Ik ben niet eens een blokker, ik situeer me ergens in het midden (en dan nog).

Zolang mensen zoals jij niet snappen dat al jou tegenwerpingen van secundair belang zijn, en al onze aandacht moet gaan naar het breken van België, zal deze oeverloze en kinderachtige discussie blijven duren. (Ter verduidelijking, er zijn ook mensen zoals jou aanwezig op de wake...)
1. Oké, het VB is niet jouw partij. Waarvoor mijn excuses. Uw persoonlijke beschuldigingen deden me eerder aan een typische VB'er denken ... en uw stemgedrag zal wel VB geweest zijn.

2. Nu over de kern van de zaak: mijn 'wet dream' is een sociaal rechtvaardig en democratisch Vlaanderen. Dat een logisch gevolg hiervan de Vlaamse onafhankelijkheid is, lijkt me duidelijk. Maar het één los zien van het ander: nooit.

Ik wil gerust met het VB samenwerken maar ze maken het zichzelf gewoon onmogelijk door hun racistische uitspraken. Ik heb niets tegen rechts noch tegen conservatief, wel tegen extreem-rechts en reactionair.

Vlaanderen onafhankelijk maken dmv het VB is hetzelfde als Vlaanderen onafhankelijk maken met de hulp van de Duitse Bezetters in der tijd.

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 16 augustus 2004 om 10:52.
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:56   #70
Clio
Partijlid

Standaard

Niemand ontkent dat er binnen het IJzerbedevaartcomité fouten zijn gemaakt. Niemand ontkent dat de overstap van de voorzitter naar de partij-politiek, nu bijna twee jaar geleden, een flater was van formaat die de organisatie schade heeft berokkend. Maar kan je dit het huidige Comité kwalijk blijven nemen?

We zien nu toch duidelijk een kentering. Het IJzerbedevaartcomité heeft zich herpakt en haar standpunten in het afgelopen jaar laten me verhopen dat de IJzerbedevaart een duidelijke en radikale boodschap zal uitdragen.

Binnen het IJzerbedevaartcomité of op de activiteiten van de organisatie (het hele jaar door) maakt het overigens niet uit van welke politieke strekking je bent. Iedereen die het pluralisme van de organisatie eerbiedigt en die achter de drievoudige boodschap van de organisatie staat is welkom in de organisatie en op de activiteiten van de organisatie.

Dat is net het unieke van het IJzergebeuren. De boodschap is meervoudig en onverbrekelijk, de aanpak is multifunctioneel (museum, vredesfestival, ijzerbedevaart, straatactie 11 juli, 11 november herdenking) en de werking pluralistisch.

Voor mij vervult het IJzerbedevaartcomité een voorbeeldfunctie in de Vlaamse Beweging en heeft de organisatie nog een belangrijke taak te vervullen. Aan eenieder om voor zichzelfte oordelen of en hoe ze daar kan aan meewerken.
Oud 16 augustus 2004, 10:56   #71
C uit W

Standaard

Citaat:
1. Oké, het VB is niet jouw partij. Waarvoor mijn excuses. Uw persoonlijke beschuldigingen deden me eerder aan een typische VB'er denken ... en uw stemgedrag zal wel VB geweest zijn.
Voor de helft

Citaat:
2. Nu over de kern van de zaak: mijn 'wet dream' is een sociaal rechtvaardig en democratisch Vlaanderen. Dat een logisch gevolg hiervan de Vlaamse onafhankelijkheid is, lijkt me duidelijk. Maar het één los zien van het ander: nooit.
Uw wet dream (partij-politieke) overtuiging staat dus boven de Vlaamse zaak.
Dank u, net wat ik wilde bewijzen. En wat de zwakte is van de Vlaamse beweging en ik ook telkens probeer aan te klagen...

Citaat:
Ik wil gerust met het VB samenwerken maar ze maken het zichzelf gewoon onmogelijk door hun racistische uitspraken.
Daar moet je boven staan.

Citaat:
Ik heb niets tegen rechts noch tegen conservatief, wel tegen extreem-rechts en reactionair.
Dat is winkelen dat je doet hé. Zo kan je zelf bepalen wat je uitkomt.

Citaat:
Vlaanderen onafhankelijk maken dmv het VB is hetzelfde als Vlaanderen onafhankelijk maken met de hulp van de Duitse Bezetters in der tijd.
Alsjeblieft, dat is het beeld dat ze van het Blok opgegangen hebben, vandaag de dag irrelevant en voorbijgestreefd.
Oud 16 augustus 2004, 10:58   #72
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een aanpassing in de overheersende partijpolitieke opinie ja.

Haha, helemaal niet, het begrip godsvrede is waar jij nood aan hebt, zoek het eens op.

Ons huidig geloof is geen reden om dat van onze voorouders te verwerpen! Er moet niet vertaald worden om te begrijpen, we moeten in staat zijn om het direct te begrijpen!
Dit alleen al toont pijnlijk aan waar de Vlaamse beweging gefaalt heeft:
Eenvormig, duidelijk en tijdloos haar boodschap overbrengen.

Ja, met 'jullie' ze zeggen kan je mij alles verwijten, ik doe daaraan niet mee en antwoord niet op deze aantijgingen.

Helemaal niks, maar een groen-spiritistisch Sfinx festival moet het ook niet zijn he!
Dat is het ook niet.

Godsvrede: het begrip staat voor een 'staakt-het-vuren' in tijde van kerkelijke feestperiodes die vroeger moest gereespecteerd worden door de strijdende partijen ter straffe van excommunicatie.

Een moderne invulling: verdraagzaamheid: iedere partijpolitieke strekking in Vlaanderen is welkom, want het zijn allemaal Vlamingen.

Dat partijen die de mensenrechten niet erkennen, nu wel wegens verplicht maar niet met volle goesting, die veroordeeld zijn voor racisme, die leuzes scanderen op de weide en daarrond als 'islamieten parasieten' of 'linkse ratten rol uw matten' houden zich niet aan de afspraak, en zijn dus niet welkom.

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 10:59   #73
C uit W

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clio
Niemand ontkent dat er binnen het IJzerbedevaartcomité fouten zijn gemaakt. Niemand ontkent dat de overstap van de voorzitter naar de partij-politiek, nu bijna twee jaar geleden, een flater was van formaat die de organisatie schade heeft berokkend. Maar kan je dit het huidige Comité kwalijk blijven nemen?
Nee, maar je kan niet verwachten dat de schade die jullie zo lang en zo ingrijpend hebben veroorzaakt zomaar weggelachen kan worden en er weer direct 50.000 man zullen komen he.
Jullie staan weer op 0 en moeten nog alles bewijzen

Citaat:
We zien nu toch duidelijk een kentering. Het IJzerbedevaartcomité heeft zich herpakt en haar standpunten in het afgelopen jaar laten me verhopen dat de IJzerbedevaart een duidelijke en radikale boodschap zal uitdragen.
Het betert inderdaad.
Ik wens jullie veel succes, maar de weg is nog lang. Ik hoop dat ik volgend jaar zal willen komen
Oud 16 augustus 2004, 10:59   #74
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Voor de helft

Uw wet dream (partij-politieke) overtuiging staat dus boven de Vlaamse zaak.
Dank u, net wat ik wilde bewijzen. En wat de zwakte is van de Vlaamse beweging en ik ook telkens probeer aan te klagen...

Daar moet je boven staan.

Dat is winkelen dat je doet hé. Zo kan je zelf bepalen wat je uitkomt.

Alsjeblieft, dat is het beeld dat ze van het Blok opgegangen hebben, vandaag de dag irrelevant en voorbijgestreefd.
Voor zover ik de actualiteit volg, en nog geen klein beetje, is dit beeld helemaal niet voorbijgestreefd ...

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:02   #75
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clio
Als ik het beknopte programma van de 77e IJzerbedevaart bekijk, dan lijkt me het evident dat de N-VA daar aanwezig is. (www.ovv.info)

Op weg naar Vlaanderen (zondag 29 augustus 2004, Diksmuide, 11.30u)

Deel1: Het IJzerbedevaartcomité op nieuwe wegen
- Het IJzertestament en de Frontbeweging: Nooit meer oorlog, Godsvrede en Zelfbestuur
- Pacifistisch kader: ontwapening, conflictbeheersing en geweldpreventie
- Bloemenhulde: herdenking Fronters uit de Eerste Wereldoorlog

Deel 2: De Vlaamse Gemeenschap gaat verder
- Maatschappelijk kader: pluralisme, solidariteit en verdraagzaamheid
- Vlaamse eisen voor de op til zijnde staats(her)vorming
- Bloemenhulde: in memoriam voor de overleden Vlaamse Bewegers en de anonieme flamingant

Deel 3: Splitsing Brussel-Halle-Vilvoorde
- Splits Brussel-Halle-Vilvoorde: nu en gratis!

Deel 4: Vlaanderen op weg naar Europa
- Staatkundig kader: de eis voor Vlaanderen als lidstaat van de Europese Unie
- Toespraak Walter Baeten, voorzitter van het IJzerbedevaartcomité
- Engagementsverklaring

Het IJzerbedevaartcomité nodigt iedereen die achter de drievoudige en ondeelbare boodschap ('Nooit meer oorlog, Zelfbestuur, Godsvrede' of 'Vrede, Vrijheid, Verdraagzaamheid') van het IJzerbedevaartcomité staat uit op de 77e IJzerbedevaart. De manifestatie wordt voorafgegaan door een eucharistieviering (10.30u).
Ik denk na de uitzuivering van het eerste stuk van deel 1, het tweede stuk uit deel 2, deel 3 en het laatste stuk van deel 4 de nv-a daar inderdaad op zijn plaats is!
jan hyoens is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:03   #76
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Voor zover ik de actualiteit volg, en nog geen klein beetje, is dit beeld helemaal niet voorbijgestreefd ...
tja , dat komt er van als je u enkel baseert op de humo en de morgen!
jan hyoens is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:11   #77
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
tja , dat komt er van als je u enkel baseert op de humo en de morgen!
Nee, ik baseer mij op de Vlaams Blok webstek en op wat u en uw makkers hier schrijven ...

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 16 augustus 2004 om 11:11.
Philips Inc. is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:14   #78
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Nee, ik baseer mij op de Vlaams Blok webstek en op wat u en uw makkers hier schrijven ...
"Dat partijen die de mensenrechten niet erkennen, nu wel wegens verplicht maar niet met volle goesting, die veroordeeld zijn voor racisme, die leuzes scanderen op de weide en daarrond als 'islamieten parasieten' of 'linkse ratten rol uw matten' houden zich niet aan de afspraak, en zijn dus niet welkom"

Goed aangepast fille! Maar waar staat dat op de Vlaams Blokwebstek?

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 16 augustus 2004 om 11:14.
jan hyoens is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:30   #79
luc broes

Standaard

Citaat:
Wat kunnen jullie tegen het feit hebben dat nu ook politici van VLD, Groen en SPa naar de weide komen, zich interesseren, en misschien zelfs ooit tot daden kunnen komen?
Iedereen mag naar de weide komen, maar nu daden stellen is beter.
luc broes is offline  
Oud 16 augustus 2004, 11:40   #80
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Laat de Vlaming straks spreken!
En het zal vlug duidelijk zijn wat de Vlaming het meeste smaakt : de Yzerwake is DE
manifestatie van de toekomst. De Yzerbedevaart kan straks in de gemeentelijke parochiezaal doorgaan.
En als de tegenstanders straks beweren, dat alle bezoekers van de Yzerwake, VB-aanhangers zijn. Wel dan is dat niet zo, alhoewel het me toch vreugdevol zou stemmen.

Op naar Vlaams zelbestuur!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be