Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2013, 21:22   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
Wendy weet weer van Wanten.
Veelzeggende reactie.....
Oud 28 juli 2013, 21:37   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
http://s3.she.be/nl/imgpath/assets_i...e_667x1000.JPG
Niet voor 't één of 't ander, maar de coupe van dat kleed trekt toch op niks ? En dat gezicht is volgens mij door een blinde gemaquilleerd/gefototsjopt....
Mathilde is, net zoals Paola dat ook ooit was, een mooie vrouw. Dat mag gezegd worden want dat IS zo. De jurk die ze draagt vind ik ook zeer mooi. Hoe ze echter aan dat wassenbeeldengezicht komt weet elke fotograaf. (en ik ook) Vroeger gebeurde dat "retoucheren" handmatig. Met spuit en potlood. Tegenwoordig is dat een fluitje van een cent met de computer.

Wie heeft Paola trouwens kortelings nog in het echt, en van dichtbij, gezien?
Wie haar statieportret in gedachten heeft schrikt zich rot.
Live, en van dichtbij, ziet ook Mathilde er lang niet zo "ongeschonden" uit als op deze foto. Ze heeft wél de mogelijkheden, en de centen, om er zo goed mogelijk uit te zien. Haar fotografen doen de rest.
Oud 29 juli 2013, 00:32   #63
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Wie heeft Paola trouwens kortelings nog in het echt, en van dichtbij, gezien?
Wie haar statieportret in gedachten heeft schrikt zich rot.
Maar dat staatsieportret is twintig jaar oud...
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 07:57   #64
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Ik denk hierom :
Leopoldsorde
(De Grootmeester van deze orde is de koning)
Heb het gegoogeld en dat klopt. Bedankt!
Oud 29 juli 2013, 09:06   #65
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je moet niet alles wat ik zeg letterlijk nemen Knuppel.
Hou er rekening mee dat lang niet iedereen die hier meeleest jouw 'humor' ook als dusdanig herkent. Los van het gegeven of dit al dan niet als grap bedoeld is - ik mag persoonlijk enkel maar hopen dat het daadwerkelijk zo is! - breng je met zulke boodschappen de Vlaamse zaak bovendien ook nog schade toe. Hoezeer sommige radicale Belgicisten hier ook hun verontwaardiging over jouw bericht uiten, diep in hun binnenste staan ze te juichen om zoveel lompigheid, dat weet ik zeker. Besef je eigenlijk wel goed wiens spel je hier meespeelt?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 10:09   #66
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Op een ossewagen naar La douce France dus. De taal kennen ze al.
Te voet godverdomme ! Met hun schamele bezittingen in een la(e)ken geknoopt, en op hun rug gedragen.
En op hun blote voeten, dwars door de Ardennen.
BUITEN MET DIE BENDE !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 10:44   #67
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Hou er rekening mee dat lang niet iedereen die hier meeleest jouw 'humor' ook als dusdanig herkent. Los van het gegeven of dit al dan niet als grap bedoeld is - ik mag persoonlijk enkel maar hopen dat het daadwerkelijk zo is! - breng je met zulke boodschappen de Vlaamse zaak bovendien ook nog schade toe. Hoezeer sommige radicale Belgicisten hier ook hun verontwaardiging over jouw bericht uiten, diep in hun binnenste staan ze te juichen om zoveel lompigheid, dat weet ik zeker. Besef je eigenlijk wel goed wiens spel je hier meespeelt?
En hiermee zijn de puntjes op de i gezet.
Oud 29 juli 2013, 10:50   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Te voet godverdomme ! Met hun schamele bezittingen in een la(e)ken geknoopt, en op hun rug gedragen.
En op hun blote voeten, dwars door de Ardennen.
BUITEN MET DIE BENDE !
Ik gun het ze hoor. Daar niet van. Maar ik vrees dat ze hun "schamele bezittingen" niet in een la(e)ken geknoopt krijgen. ALS ze al in staat zijn om Knopen te leggen.
Ik denk ook niet dat ze hun bezittingen zelf hoeven te dragen. Wat er rest van de BUBclub staat beslist vol liefde en mededogen klaar om een handje te helpen met de verhuis.
Oud 29 juli 2013, 10:53   #69
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gun het ze hoor. Daar niet van. Maar ik vrees dat ze hun "schamele bezittingen" niet in een la(e)ken geknoopt krijgen. ALS ze al in staat zijn om Knopen te leggen.
Ik denk ook niet dat ze hun bezittingen zelf hoeven te dragen. Wat er rest van de BUBclub staat beslist vol liefde en mededogen klaar om een handje te helpen met de verhuis.
Welke bezittingen hebben die gekken eigenlijk die niet op de kap van de burgers is verkregen?
Buiten het startkapitaaltje dat den eerste bij had moeten ze niets inpakken...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 12:25   #70
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zouden nooit nog een grap kunnen vertellen, want stel dat iemand dat niet begrijpt, of stel dat één Belgicist by default op elke post met: "geen leuke grap!" reageert.

We zouden dan per definitie "schade toebrengen aan de Vlaamse zaak" door elk woord dat gezegd wordt.

...
Oud 29 juli 2013, 12:30   #71
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We zouden nooit nog een grap kunnen vertellen, want stel dat iemand dat niet begrijpt, of stel dat één Belgicist by default op elke post met: "geen leuke grap!" reageert.

We zouden dan per definitie "schade toebrengen aan de Vlaamse zaak" door elk woord dat gezegd wordt.

...
En nog iets, welke Vlaamse zaak? Bange "oeioei hij verteld een mopje, dat is slecht voor de Vlaamse zaak" kwezeltjes.

Jullie hebben niemand nodig om de Vlaamse zaak te verzieken, jullie hebben geen Vlaamse zaak.
Oud 29 juli 2013, 12:30   #72
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

...
De Vlaamse Beweging voorstellen als een bende verkrachters, is dat dan grappig bedoeld? Ik zie er de humor niet van in, maar het zal wel weer eens aan mij liggen, zeker?
Oud 29 juli 2013, 12:33   #73
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou me niet verbazen als een van haar persoonlijke medewerkers een neger is met een chappement van zeventig cm.
Mét roetfilter dan toch.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 12:33   #74
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En nog iets, welke Vlaamse zaak? Bange "oeioei hij verteld een mopje, dat is slecht voor de Vlaamse zaak" kwezeltjes.

Jullie hebben niemand nodig om de Vlaamse zaak te verzieken, jullie hebben geen Vlaamse zaak.
Er zijn ook mensen er helemaal géén grapjes over maken, maar die het gewoon in daden omzetten. Hebben ze touwens al verschillende keren bewezen sedert 1830. En indien in de toekomst de gelegenheid zich ooit weer zou voordoen, zullen ze het wellicht nog eens herhalen. Moeten we ons aan zulk straatcrapuul spiegelen?

Laatst gewijzigd door SDG : 29 juli 2013 om 12:54.
Oud 29 juli 2013, 14:20   #75
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Zijne Majesteit Koning Philippe en Hare Majesteit Koningin Mathilde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Het is officieel zo: Zij worden in alle wettelijke teksten omschreven als Zijne Majesteit en Hare Majesteit. Men is geen pretentieuze sukkel om het Koningsechtpaar zo te omschrijven. Ik verwacht wat meer fatsoen van jou kant.
...
Je moet echt onwetend (en nog meer) zijn om nog altijd te geloven dat ZMK Philippe de opvolger was van wijlen ZMK Boudewijn.
Prince Philippe kon enkel Koning worden NA Koning Albert. Tot na Zijn dood of na Zijn abdicatie. Anders is er geen sprake dat Kroonprins Philippe Koning zou worden. Koning Albert was dus de opvolger van Koning Boudewijn, en dus de Kroonprins. Dat Hij (Koning Philippe) dus tegen Zijn zin met Koningin Mathilde trouwde is klinkklare onzin.
...
.
Wat U Denkt Of Niet Denkt Is Uw Goed Recht, Maar Kan U Ook Eens Een Zinnetje Schrijven Zonder Zoveel Hoofdletters? Het Is Immers Geen Zicht.

Laatst gewijzigd door Antoon : 29 juli 2013 om 14:21.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2013, 15:28   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Vlaamse Beweging voorstellen als een bende verkrachters, is dat dan grappig bedoeld? Ik zie er de humor niet van in, maar het zal wel weer eens aan mij liggen, zeker?
Dat het over de Vlaamse beweging ging kwam niet van mij, ik heb over de Vlaamse beweging in eerste instantie niet gesproken.
Oud 30 juli 2013, 00:01   #77
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn ook mensen er helemaal géén grapjes over maken, maar die het gewoon in daden omzetten. Hebben ze touwens al verschillende keren bewezen sedert 1830. En indien in de toekomst de gelegenheid zich ooit weer zou voordoen, zullen ze het wellicht nog eens herhalen. Moeten we ons aan zulk straatcrapuul spiegelen?
W�*t sinds 1830 ? België bestaat nog steeds, nietwaar ?
Zo lang dat dat het geval is, is er onvoldoende gedaan voor de Vlaamse zaak. Dus moet niemand over zijn verdienste komen stoeffen.
Oud 30 juli 2013, 00:03   #78
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze zal wel een (discrete) oplossing hebben.

Het zou me niet verbazen als een van haar persoonlijke medewerkers een neger is met een chappement van zeventig cm.
Het zou anders wel reuzegrappig zijn als ze eens een negerke op de wereld zet !
Oud 30 juli 2013, 00:14   #79
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Ik ben het ook nog niet gewoon.
Het lijkt niet echt, beetje amateurisme, beetje geforceerd.
Nu ja, dat bewijst alleen maar meer hoe belachelijk dit is, en hoe snel na dit grapje het koningshuis zal verdwijnen of op z'n minst verkrimpen tot een hoopje nostalgie.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2013, 01:55   #80
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Koekendoos
En vooral: een geslaagd huwelijk; er sproten er wel 4 kinderen uit voort. Dat kan men van de meeste Vlamsche familie's niet zeggen. De vrouwen lijken daar uitgedroogd.
Sinds wanneer is een huwelijk geslaagder omdat er meer kinderen geboren worden? Iemand die de pil neemt is dus een uitgedroogde vrouw in een mislukt huwelijk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be