![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Huilen doe ik met momenten. Als ik denk aan mijn overleden moeder, bijvoorbeeld. Er zijn dagen dat ik super-emotioneel ben.
Ik zie dat niet echt als een teken van zwakte. Eerder een soort van uitlaatklep. Ben 55, heb ADHD en de regelmatige, daar aan gekoppelde, depressieve episodes. Het is een deel van me geworden. Tijdens die zware dips schrijf ik dingen van me af. Dat lucht op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je er niet al te veel last van overgehouden hebt. Want dit zijn dingen die je niet kan wegstoppen.... Respect ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen. Toen ik de loonbrieven van de maand december + dertiende maand verdeelde, zei ik altijd dat ze enkel naar het onderste bedrag mochten kijken. Kwestie van niet teveel irritatie te ondervinden.
als ik de documenten over het extra legaal pensioen verdeelde, vertelde ik hen ook altijd dat ze die niet aan hun vrouw mochten laten zien. Kwestie van levend de 65 te bereiken. (ik ken er een die vlak voor zijn pensionering, dus vlak voor het uitbetalen van zijn kapitaal, zelfmoord pleegde! Als ultiem afscheidskado aan zijn vrouw kan dat tellen. Dat is om hem zelfs niet meer te begraven!) een andere deed het beter: na jaren bij zijn vrouw te blijven die min of meer algemeen geweten een minnaar had, is hij gescheiden vlak voor zijn pensionering. Zij kon dus naar zijn kapitaaltje fluiten en met de minnaar zijn pensioentje verder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2013 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle gevolgen vandien. (Gelukkig zijn het niet allemaal kutwijven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O.a. met die wijvenboekskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel holbewoners met een junglementaliteit denken op die manier. Ik huil niet vaak, omdat ik gewoon niet vaak huil. Zou graag wat meer willen huilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah?
is hij van het dierenplezier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() giserke is een boerin. Ik hoor haar koeien hier in Nederland gewoon loeien.
Nuff said. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 5 augustus 2013 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder diertje zijn pleziertje...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat die mens dus gerust, want hij heeft het zo al moeilijk genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk heel vaak aan moeder tijdens topprestaties, en ween dan omdat ze het niet meer kan meemaken. Echt een heel dubbel gevoel van vreugde en verdriet. Maar ik ervaar het niet als zwakte. Het is melancholie, of cafard. Iets bitterzoets. ....
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik huil nooit en heb nooit gehuild. Ook niet als kind, met hoeveel lichamelijke of geestelijke pijn me ook werd overvallen.
Vandaar dat ik echt geen gehuil kan verdragen. Zeker niet van een volwassen man.
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik huil meestal tijdens het kijken naar Villa Politica.
Maar ik denk, dat het op dat ogenblik van het lachen is ... ![]() Anders huil ik nooit, ware het niet dat er dingen genoeg zijn in de wereld waar je een deftig potje mee zou kunnen huilen, gezeten zijnde in een klein hoekje, al dan niet met een zotskap op ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2013 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je zelfs als 7 jarige niet moest huilen als je vol op je knietjes was gevallen . En........ ![]() |
|
![]() |
![]() |