![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien is Allah wel de duivel? De duivel die de mensheid in de luren legt?
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Dat excuus zou de ware aard van het beestje enkel bevoordelen.
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Niets moet, maar alles mag binnen het wettelijk kader.
Ik vind het bijzonder triest hoe sommigen hier veralgemenen en de woorden "islam" en "moslim" langs één aspect zien. Naar mijn weten zijn zulke woorden alomvattend en kunnen ze meerdere richtingen uit. Waarom eisen sommigen verdraagzaamheid terwijl ze zelf heel intolerant overkomen en vastbesloten van hun mening zijn. I have a dream, om te leven in een maatschappij waarin één ieder zijn eigen zelf naar buiten toe kan dragen. I have a dream today ladies and gentleman. Act upon it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Kafirs kunnen nooit als gelijke behandeld worden. Zie Koran.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het hier echter aandurft "aangebrande" moppen te debiteren over mohamed of allah, is volgende week dood. Dat is de realiteit.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2013 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() En als ik de bijbel letterlijk zou naleven had ik geen ogen meer, geen handen en geen benen meer. Het gaat mij niet zo persé om gelijkheid, dat is er nooit geweest.
Samenlevingen wel, en daarin moeten we naast elkaar kunnen leven. Hoe bereik je zoiets ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het beste is om zo ver mogelijk van zowel bijbel als koran weg te blijven.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 september 2013 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() De Bijbel is ook waanzin, maar er zijn bij ons alleen nog oudjes die hem serieus nemen. Wat niet gezegd kan worden over de Koran.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het verwijderen van waanbeelden zoals onzichtbare, almachtige vriendjes bij volwassenen is al een goeie start.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten we nu hoognodig met islamieten samenleven? Je steekt, om het met een metafoor te benadrukken, toch ook geen Anderlechtsupporters in het van van Club Brugge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in andere sporten zitten de supporters wel door elkaar, in voetbal kan dat ook. net zoals in de samenleving dat kan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik een pesthekel aan en het vliegend schijt van islamieten en mogen ze wat mij betreft ter plekke verdampen, van de eerste tot de laatste, geen uitzonderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boeiend, doch niet al te lang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() namaste Vrolijk,
vandaag in Delft wilde ik een leuke sportschool (koster) binnen stappen om wat rond te kijken en koffie te drinken en een hollandse vrouw buiten gilde tegen mij van he je mag als man niet naar binnen hoor, oprotten jij man. Ik wilde weten waarom en zij vertelde dat het alleen voor moslimvrouwen bestemd is, en mannen mogen hier niet komen sporten. Ongelooflijk zeg, islamisering is dit, een sportschool voor moslim vrouwen alleen, zijn wij soms in Iran nu of heeft islam al hier de macht overgenomen? In de islam maakt men via hun heilige boek, koran al sinds de zevende eeuw doodleuk bekend dat elke niet moslim of kaffir afgemaakt, gedegradeerd of geelimineerd zal worden in een moslim natie van hoge kaste moslim mannen. Dus dan vraag ik mij af van, waar zijn wij mee bezig om onze eigen beulen lief te hebben, te subsidieren, te respecteren, hier toe te laten enz? Zij hebben al een touw om onze nek gehangen en wij voelen dit al, maar toch respecteren wij hen nog? Is een hoge beschaving dan toch zelfmoord en zelfvernietiging? Denk aan de val van het oude, ooit zo superieure Rome. Dewanand Laatst gewijzigd door dewanand : 3 september 2013 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel de keurige eigen volk- politici die kritiek op de islam strafbaar willen maken onder het mom van 'islamofobie bestrijden'. Die keurige eigen volk- politici die anti-migratie partijen uitsluiten en demoniseren als zijnde 'fascistisch' en 'racistisch'. De keurige eigen volk- politici die beweren dat 'diversiteit een troef' is. Etc. Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 3 september 2013 om 18:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt kunnen we het beste beginnen met de verduidelijking van waar 'zoiets' - in uw woorden: een samenleving waarin we naast elkaar moeten kunnen leven - voor staat. Volgens mij zal 'samen-leven' niet lukken als en zolang 'we' 'naast' elkaar leven, maar goed, wie ben ik, hé? Hoe ziet u 'zoiets' concreet? Moeten 'we' bijvoorbeeld aan één en dezelfde wetgeving onderworpen zijn, of krijgen 'sommige anderen onder ons' de mogelijkheid zich in een ander rechtskader in te schrijven? Hoeveel censuur en/of hersenspoeling kunnen en mogen 'we' zowel voor onszelf als voor 'sommige anderen onder ons' toestaan? Enz... Een tweede sleutel-element in uw vraag is 'hoe'. Daar kan en wil ik slechts op antwoorden als ik weet waarheen 'we' heen 'moeten'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie heeft u wijsgemaakt dat ge de bijbel letterlijk moet naleven ? Alleen de joden en moslims schijnen dat te denken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |