![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Bij de bub gaan zou lastig zijn voor jullie want dan heb je 3 mensen te kort voor een tweede kaarttafel.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() De idiotie heeft hij zeker in zich. Eindelijk eens een intelligente opmerking van u.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer slecht geslapen?
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik slaap altijd zeer goed, dank u.
|
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() Grappig hoe twee marginale partijtjes elkaar uit lopen te schelden. Ondertussen groeit het publiek voor nationalisme aan. Ik bedoel natuurlijk niet dat als jullie je zouden concentreren op je taak als politieke partij deze trend om te keren valt. Mensen beginnen eindelijk het licht te zien.
|
![]() |