![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik ben veel rustiger geworden sinds...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wapendiefstal, ook tof. En dat soort van volk beweert leraar te zijn.... Nu begrijp ik een hele hoop dingen beter.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel, als ik de geruchten hier moet geloven dat dit modelleke een leraar is.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, da's waarschijnlijk door de jaren heen zo gegroeid in uw job.
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij boeren stak dat allemaal niet zo nauw toen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 september 2013 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noemt men dat zo? Als U een voorbeeld bent, dan ben ik niet volwassen geworden.
Citaat:
Ik ben gepromoveerd en ben nu creatief met metaal en kunststof.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 september 2013 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft niet persoonlijk te worden.
Laatst gewijzigd door Demper : 28 september 2013 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval, we hebben genoeg over U gesproken. Back on topic. Ik vraag me af wat men had gedaan indien de journaiste niet in de knie was geraakt, maar in een oog ofzo, dan is zelfs een airsoft een zeer gemene ervaring.
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een handelsmerk van Another Jack hoor. Alles is goed om een topic te laten ontsporen.
In andere Topics neemt hij ouwe knar onder vuur omdat die man , volgens zijn zelfgeproclameerd profiel hier, de bloemetjes buitenzet in Thailand. Johan Daelemans is een ander geliefd slachtoffer, waarbij insinuaties van oplichterij schering en inslag zijn. Nu, Another Jack kan je moeilijk pakken op enige persoonlijkheid. Ik moet afgaan op beweersels en geruchten. Een 39jarige niet grijzende ambtenaar/huisjesmelker met een ambtenaar-pa en misschien leraar, misschien boeffer. Zelfverklaard varkenskloot-schieter en cowboyspeler. Getuigd echt van persoonlijkheid nietwaar.
![]() |
#76 |
Burger
|
![]() Ben zelf ook in de jaren 70 en 80 tiener geweest in de vlaamse boerebuiten en kan Jack makkelijk bijtreden.
Schietlappen, pijl en boog en wat later loodjesgeweren. Net als crossfiets, brommer en moto. Boomhutten, kampen, ridders ... en jonkvrouwen. Zo'n zaken waren inderdaad normaal. En denk niet dat de meesten onder ons er verkeerd uitgekomen zijn ![]() Laatst gewijzigd door erwin boydens : 28 september 2013 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burger
|
![]() En inderdaad waren stieren koeien en varkens soms wel eens het mikpunt van onze strijdlust. Meestal zonder veel erg en eigenlijk met meer gevaar voor ons eigen leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar op varkenskloten schieten normaal in die tijd? De boer zal al achter ons aan met de riek als we een maiskolf durfden te trekken. Als ie echt er de pest in had, kon je de tweeloop horen knallen. Blijkbaar zijn de boeren niet overal even laks. (en met "de boer" bedoel ik de landbouwers in onze omgeving in't algemeen) Bof, mijn jeugd speelde zich vooral af langs het kanaal. Meeliften met de occasionele binnenschipper tot aan het volgende sas. Zwemmen als de temperatuur het toeliet, vlotten bouwen. (en wegzwemmen als de politie te water er op af kwam) Citaat:
Ook de vergoeilijking voor een stuk krapul met "te licht wapentuig" is er een beetje over.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 september 2013 om 16:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw eerste "bijdrage" in dit topic.
Ik noem dat "vergoeilijken". De enige reden waarom dat stuk crapul dat met een "te licht wapen" heeft gedaan , is omdat die geen zwaarder te pakken kreeg.