![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je plezier in je werk? | |||
Ja, ik doe mijn werk graag en ik zou niet (meteen) veranderen |
![]() ![]() ![]() |
18 | 52,94% |
Ja, ik doe mijn werk graag maar hou mijn opties open |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
Ja, maar ik kijk toch uit naar een andere job |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ik word er niet meteen warm van maar ik heb elders plezier in |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Nee, ik wil ander werk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Nee, ik doe mijn job niet graag maar kan niet (meteen) overschakelen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ik ben werkzoekende |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Ander (ik studeer nog, werkonbekwaam, ...) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dat een drive om elders mijn heil te zoeken, liefst dan nog tegen een hoger loon.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Altijd malcontent die jeugd van tegenwoordig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is gewoon een feit dat ik te braaf ben voor deze wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is 't andersom : iemand die sterk empathisch is, zal anderen niet gemakkelijk kwaad doen en is dus "braaf". Het is moeilijk om anderen te kwetsen als men beseft wat dit betekent voor die anderen.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je neemt me de woorden uit de mond Marie.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() (wat niet belet te beamen dat Marie hier iets subliem heeft neergepoot ![]()
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die had echt 0,0 inlevingsvermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(ik vermoed dat je bedoelt 'geen vlieg kwaad doen' of zoiets, maar mijn ervaring met autistische mensen heeft mij geleerd dat dat 'aardige' maar zo lang duurt als ze geen tegenwerking krijgen.....indien wel is het hek van de dam als je de truken niet kent om ze te kalmeren of te paaien . Maar daar kunnen ze zelf niks aan doen, natuurlijk ! )
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() eigen aardig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is het aller beste. Zolang je niets van deze klote wereld begrijpt kun je alleen maar heel aardig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogmaals: ik ben 15 jaar officieel en wettelijk VRIJGESTELD van de arbeidsmarkt als oudere werkloze. Anderen, in bevoorrechte sterke sectoren, gaan op prepensioen op hun vijftigste. Ik mocht onder de armoedegrens aan de dop blijven staan. Toch heb ik nog volop gesolliciteerd,maar ik was blijkbaar niet meer aanwerfbaar voor de baasjes. Ik mocht ook blijven werken als taxichauffeur als minimumloner onder de armoedegrens, maar mijn spaargeld was op na zes jaar taxirijden, dus dat ging niet meer, iki kwam daarmee niet rond om te overleven. Een duidelijk voorbeeld van de werkloosheidsval. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2013 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |