![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze mij van iets verdenken, dan is de overheid uiteraard vrij om mij in de gaten te houden zolang er een gerechtelijke controle is. En wanneer bewezen wordt dat ik niks misdoe, verwacht ik van diezelfde overheid dat zij mij met rust laat.
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dikke 2! |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De overheid mag op geen manier de wettelijke beperkingen omzeilen, hoe dan ook!
Als burger kijkt men daarop uiteraard nauwgezet toe! (verplichting) Belangrijker dan de actieve stemplicht/opkomstplicht, is de plicht welke elke goede burger heeft ivm. de acties van overheid, nl. deze nauwkeurig nakijken, opvolgen, etc... Indien een staat niet naar behoren functioneert of zelfs de burgers van deze op een of andere wijze niet langer vertegenwoordigt... in dat geval bestaat er een morele plicht tov. de medeburger zich daarover uit te spreken, wat dan ook. Een ware samenleving beschermt alle leden ervan en niet enkel de bepamperende controlerende overheid (welke U uiteindelijk sowieso in de steek zal laten), laat dat duidelijk zijn. Ze doen het met Uw belastinggelden! U vormt de staat, niet omgekeerd! Laatst gewijzigd door zonbron : 10 oktober 2013 om 07:22. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jij scoort hier alleszins niet
De gegevens over ons digitaal verkeer opslaan, daar kunnen ze werk van maken. Databanken koppelen en zo de cowboys uit het verkeer halen, nee, dat is te moeilijk.....
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik scoor niet? OK. Ook om lafaards zoals U te verdedigen zal ik zonodig opstaan mijn beste, dank U. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 oktober 2013 om 07:19. |
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar geen dank, dank U. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 oktober 2013 om 07:35. |
|
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Iedereen schuldig" |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Lokaal Raadslid
|
Hallucinant. Hallucinant. Hallucinant.
Ja, dat moet 3 keer herhaald worden en dan kan ik het nog niet geloven. Ik weet niet wie er gisteren naar de VRT gekeken heeft, maar hoe de propagandistische staatszender de bevolking indoctrineert om het toch maar de strot geramd te krijgen, is ziekelijk. "Maar, wie niets te verbergen heeft, heeft niets te vrezen." Daar gaat het godverdomme toch niet over? Weet hetgeen zich tegenwoordig journalist of nieuwslezer durft te noemen wel waarom dat recht op privacy bestaat? Het bestaat om u als burger te beschermen tegen de grootste bandieten, de gevaarlijkste gangsters, de grootste bedreiging van uw vrijheid en veiligheid: de overheid. En om de aandacht van die bende gore gestapo klootzakken te trekken, hier zie: terreur, bommen, aanslag, moord, politiekers, gewelddadige betoging, rellen, kapot maken, geweld, fusilleren, schavot, guillotine, revolutie. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 10 oktober 2013 om 08:27. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Woont er een kinderverkrachter in Uw buurt? U mag het niet weten.
Woont er een Syriestrijder in Uw buurt? U mag het niet weten. Woont er... in Uw buurt? U mag het niet weten. Maar de overheid weet wel graag wat meer. Maar maakt U zich geen zorgen, dat is vooral om Uw eigen veiligheid te waarborgen. Juist ja... |
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
debat plenaire: http://t.co/my9fcDKZ4J Stemming: http://t.co/64HQHFXf7a BTW, de inhoud loggen hoeft niet om een profiel op te bouwen van iemand, op basis van de sites die je bezoekt, de mensen die je belt, de personen die je smst, hoe je je rekeningen betaalt,... kan men héél véél achterhalen. Van wat je seksuele fetishes zijn tot en met met wie je een affaire hebt Heef me deze data van iemand en ik kan die persoon zijn politieke geaardheid & seksuele geaardheid achterhalen. Ik kan achterhalen hoe & waar hij zich begeeft, welke verslavingen hij heeft welke zaken hij op zijn kerfstok heeft (niet enkel criminele feiten btw) en véél véél meer. Stel je maar eens voor wat je met zo'n schatkist aan data kan doen om politieke tegenstanders uit te schakelen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|