![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol@meneer met dat griepprikje
![]() Ivm hoestsiroop heb ik oa opgemerkt dat een lepeltje honing met wat thee en melk even efficiënt zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Allee jong, honing ?! Dat is niet straf genoeg. Neem vooral geen risico's, bembemmekke toch ! Neem snel een dikke spuit anti-griep !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de melk is niet het slimste. Dat zorgt voor stijf slijm.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wietthee? lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door meneer : 18 oktober 2013 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Eerst uw Mega-spuit anti-griep bembem. Daarna alles wat je wil, honing, wietthee, jenever enz enz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als je het doorspoelt met jenever ( of gin, whisky , vodla enz enz ) is het nog beter. + uw dikke spuit anti-griep, en dan kan je de winter tegemoet treden zonder vrees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() nee hoor
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom er niet meer aan. Het is moeilijk te doseren. De laatste keer was ik een zondag kwijt. Citaat:
De truk is er genoeg vet/olie of suiker in te hebben, THC, het werkzame component van cannabis lost niet op in water. Ikzelf geef voorkeur aan warme volle melk , een tabletje of 2 zeer pure chocolade, wat stevia en een ferme knop.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, maanzaad, oftwel, de zaden in uitgegroeide klaproosknopjes, bevat uiteindelijk kwasie geen opiaten. Je gaat eerder dood door de mechanische schade door de hoeveelheid die je moet binnenspelen dan door de opiaten erin.
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach en ik die dacht dat mijn met maanzaad besprenkelde pistoleetjes een heilzame werking zouden hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doremi. Ik ben het met je stelling over griepvaccinatie eens. Het zou mij echter plezier doen indien je je vaststelling uitbreidt tot zoveel andere dure en overbodige onderzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vaccinaties hebben allemaal te maken met het pushen van angst. Neem een prik... want anders!
Op een bepaald niveau zijn vaccinaties gewoon producten om pure winst te maken. Maar op een meer sinister niveau zijn het producten om de mentale, psyschische en fysische weerstand van de mensheid te breken, omdat dit in het voordeel komt van de machtshebbers achter de schermen. Typisch de illuminati, spuit vergif in de mensen onder het mom van gezondheid, en verdien er zelf nog eens miljarden aan.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 oktober 2013 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al jaren geen griep meer gehad, door de prik of door mijn goede gezondheid, dat laat ik in het midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |