![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat erom dat als hij zich niet kan vinden in een groot deel van het partijprogramma hij ook niet de ambitie moet hebben zich te profileren als één van de partijwoordvoerders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat BDW een goed gesprek met de man heeft waarin hij hem duidelijk zegt wat kan en vooral niet kan. Indien Bracke daar niet kan mee leven moet hij maar opstappen, vooraleer hij de partij onherstelbare schade toebrengt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Dan zou hij niet voortdurend zo'n controverse veroorzaken:
- Vlaamse symbolen vindt hij maar niks. ('Een vod'). - Staatshervorming vindt hij niet belangrijk. (Wil gewoon in regering stappen met louter economisch programma). Wat vindt hij wél belangrijk? Een sociaal-economisch rechts programma. En dat is het zowat lijkt het voor hem. Laat de N-VA hem gewoon woordvoerder maken van zijn eigen partijafdeling en laat hem eventueel in de partijraad zitten. Dan kan hij zijn eigen mening verkondigen maar schaadt hij ook het imago van de partij niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Siegfried is een beetje stout geweest. We hebben hier nog geen standpunt over, maar we gaan het intern bespreken. En ik ben moe."
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vlag is niet meer het symbool waarvoor de hartslag een sprongetje maakt. In grotere Europese staten is dat in vorige eeuwen wel nog het geval geweest, vooral dan in militaire kringen.
Ik vind trouwens de Vlaamse vlag als symbool geen gelukkige keuze. Het is pure Conscience-romantiek met zeer weinig historische achtergrond. Het huidige Vlaanderen zou veel meer als kerngebied van de Zuidelijke Nederlanden moeten beschouwd worden. Het is in onze Zuidelijke Nederlanden geweest dat de zware strijd tegen de oppressie door de Spaanse Habsburgers en de Katholieke Kerk is begonnen. Daarom zou het veel meer passend zijn de vlag te nemen die voor die strijd symbool stond, met name de Prinsenvlag. En neen die vlag is niet hetzelfde als de huidige Nederlandse vlag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Door het huidige Vlaams gewest?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer hij dat zal doen over de andere partijen zal men het niet gehoord hebben, uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() Nog een paar maanden en dan is kleur van de onderbroek van Bart De Wever ook voorpaginanieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Veel bleiters trappen weer in de gefabriceerde tjevenval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Bracke heeft voor eenmaal 100% gelijk. Jammer dat het dezelfde graaier is als al de anderen. Al van in zijn VRT tijd. Maar dat moet je zijn als goede rechtse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() als je een beetje hebt opgelet, dan weet je dat nog.
als ik het ergens had liggen zei ik het je, maar ik ga dat echt niet opzoeken voor u ... ik vermoed dat ik er een analyse over gelezen zal hebben in Journaal van Mark Grammens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het hoogstens merkwaardig vinden dat vrijmetselaars ineens openlijk over politiek beginnen te communiceren... Is Grammens zelf een vrijmetselaar misschien? Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 oktober 2013 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() tja.. als de vlag 'een groot deel van het partijprogramma' is, dan zou ik me ook wel zorgen maken.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 oktober 2013 om 15:08. |
![]() |
![]() |