![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is voor het donkergekleurde volk helemaal geen goede bizness dat er geen blanken meer bestaan, ik dacht dat zélfs jij dit zou beseffen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Groen tegen de vers aangekomen cohorten uit Afganistan, Irak, Iran, Syrië , Lybië, Tunesië enz enz . " Stem voor ons, en jullie krijgen huizen, uitkeringen en een vrijgeleide om onze wetten te overtreden ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet U wat, waarom houden we geen verkiezingen voor België waar elke wereldbewoner aan mag deelnemen.
En waarom stoppen bij mensen? Of bij zoogdieren? laat elke amoebe een stem uitbrengen.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook illegale ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jezus wat een politiek correcte kwezel is me dat zeg. Ik zie hem zo een bord biologische sojascheuten te lijf gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u hier poneert, lijkt me gewoonweg een goedkope kreet, waarvan de concrete invulling niet onmiddellijk heel duidelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De omschrijving "het volk" staat voor "de burgers". Je engageert je als individu door het burgerschap aan te nemen van een bepaalde staat. Hierdoor heb je niet alleen de beschikking over een aantal rechten, maar, wat vaak in onze tijd vergeten wordt, een reeks verplichtingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van die enorm zware en moeilijk om dragen verplichting is om iedere 4 jaar eens naar een stembureau te gaan en daar evt. een bolletje te kleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij iets anders wil geloven of denkt iets anders gelezen te hebben, ook goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Als ik de verkiezingsuitslagen van Groen bekijk, schort er toch iets aan dat cohortenverhaal.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2013 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoort inderdaad geen verplichting te zijn, daar deelname aan de democratie een vrijwillig gegeven hoort te zijn. Mensen moeten zich bewust zijn van hun rol in een democratie. Die bewustwording realiseer je niet door met een dwangmatige wet te zwaaien. Integendeel, zoals we kunnen vaststellen in België, vervreemdt het de mensen nog meer van de politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |