|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  21 november 2013, 00:10 | #61 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 juni 2002 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 Het heeft geen enkel belang bij wiens gratie Annemans voorzitter mocht worden. Het feit dat Dewinter de post niet voor zichzelf opeiste terwijl hij daar toch heel zijn leven op hoopte zegt genoeg. Onder de auspiciën van Dewinter is het Vlaams Belang ten onder gegaan. De macht die de man ooit effectief had is hij daardoor voorgoed kwijtgeraakt. Hij heeft de onafhankelijkheidsgedachte van zijn partij ondergesneeuwd met zijn islamofobie, waardoor de N-VA in het vrijgekomen gat is kunnen springen. Waarmee ik niet gezegd heb dat er geen reden is om bang te zijn voor de invloed van de islam, maar Dewinter heeft er veel teveel de nadruk opgelegd terwijl de tijd er niet rijp voor was. Ik hoorde Dewinter nog maar pas uitleggen dat hij voor de kamer gaat opkomen als tegengewicht voor De Wever. Van tegengewicht was al geen sprake meer, maar door zijn houding vandaag heeft Dewinter zichzelf tot lichtgewicht gedegradeerd en de kans verspeeld om, net op het ogenblik dat het er misschien inzat, nog een rol te spelen in de Vlaamse staatswording. Dat zal jou als muziek in de oren klinken maar geen baat brengen. Vlaanderen zal immers niet onafhankelijk worden dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:11 | #62 | 
				 |   LOL! 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:15 | #63 | 
| Banneling Geregistreerd: 28 augustus 2003 
				 |   Veerle zal zich eens serieus baas moeten maken, en Bart onder zijn voeten geven. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:15 | #64 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 13 mei 2010 
				 |   Ik zou het niet erg vinden als Di Rupo bijvoorbeeld sterft, niet dat ik het hem toewens, maar het zou mijn koude kleren niet raken. Ik zou het wel een interessant krantenartikel vinden. Eerlijk is eerlijk.   
				__________________ https://stratlingo.com | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:18 | #65 | 
				 |   Veerle is hopelijk wijzer dan dat. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:23 | #66 | |
				 |   Citaat: 
 Het is zoals met de drugsmaffia. Nog voor er een kopstuk verdwijnt staat er al een ander klaar om zijn plaats in te nemen. Voor Bart De Wever is er jammer genoeg geen vervanger. 
				__________________ Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. | |
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:30 | #67 | 
				 |   Niet veel inderdaad, maar het zou wel een goeie TerZake opleveren. 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:31 | #68 | 
				 |   Voor een goeie terzake wens je niemand dood. 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:33 | #69 | 
				 |   Nee, ik wens hem zeker niet dood. Maar ik zou wel zéker naar TerZake kijken die avond (niet dat ik het plezierig zou vinden dat hij dood is). Jij niet? 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:39 | #70 | |
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd:  6 februari 2003 Locatie: Antwerpen 
				 |   Citaat: 
 U spreekt over onterechte verdachtmakingen ? Het zou me niet verwonderen mocht blijken dat zijn politieke tegenstanders er niet rouwig om zouden zijn, dat BDW om gezondheidsredenen aan de komende verkiezingskampanje niet zou kunnen deelnemen. Het zou hun taak in de debatten vereenvoudigen. (Trouwens FDW gaf tijdens de gemeenteraad al een voorzetje) Ik durf niet te veronderstellen dat u bij Uw reactie aan het ergste, het fatale dacht! Dat zou dan echt een laag bij de grond geweest zijn. 
				__________________ "Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 | |
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:41 | #71 | 
				 |   De weinige keren dat ik naar terzake kijk is naar de herhaling. Ik kijk nooit meer naar het nieuws en alleen naar terzake als ik via een andere weg hoorde dat het de moeite van het kijken waard was. 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:42 | #72 | |
				 |   Citaat: 

__________________ https://stratlingo.com | |
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:49 | #73 | 
| Banneling Geregistreerd: 28 augustus 2003 
				 |   Spijtig voor de Belgicisten, maar onkruid vergaat niet. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:59 | #74 | 
| Banneling Geregistreerd:  6 oktober 2013 Locatie: Groot-Zurenborg 
				 |   Ik hoop dat als het niks zal zijn, hij een gepeperde rekening krijgt voor spoedtoerisme. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 00:59 | #75 | 
				 |   Is hij trouwens eerst langs de huisarts geweest, of is hij meteen naar spoed vertrokken? | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 01:03 | #76 | 
				 |   - lol - De dokter van het parlement heeft hem naar spoed gestuurd. 
|   |   | 
|  21 november 2013, 01:06 | #77 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 01:08 | #78 | 
				 |   
|   |   | 
|  21 november 2013, 01:12 | #79 | 
				 |   Indien kan worden aangetoond dat hij toen handelde als huisarts van dhr. De Wever, dan mag deze laatste van mijn part inderdaad een kostenvermindering krijgen. In het andere geval dient dhr. De Wever de volledige kostenplaat te dekken die hij als spoedtoerist, die overigens de staatskas afroomde door jarenlang dik te zijn geweest, heeft veroorzaakt. | 
|   |   | 
|  21 november 2013, 01:14 | #80 | |
				 |   Citaat: 

__________________ https://stratlingo.com | |
|   |   |