![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() so? In tegenstelling tot wat de linkschmenschen hier denken ben ik dus écht geen racist hoor.
Ik heb een probleem met de islamitische ideologie én ondertussen ook en zeker zoveel met de nieuw-racistische linkschmensch ideologie die eerst naar het kleurtje kijkt en dan pas een reactie kan geven. Maar hoe zit het Demper, zit jij nu te wachten tot ik je uitnodig voor een nummertje of zo? Want waarom ben jij nu zo geheid bezig met mijn mogelijke sexuele escapades? Toch niet jaloers mag ik toch denken? heb ik je soms ooit afgewezen omdat je te wit waard?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je opvoeding gefaald heeft.
Citaat:
Het is nogal absurd dat een vrouw die tegen de islam is en waarschijnlijk haar stem aan het VB geeft, seks heeft met allerhande vreemdelingen en een dochter heeft die met turken neukt. Ik vraag u dan ook vriendelijk om u te distantiëren van het Vlaams Belang want u maakt iedereen belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds zou ik eerder denken dat het Vlaams Belang zuivere racisten liever niet tot hun kiezers rekenen. Als ik U was en ik zou de partij VB geen slecht willen berokkenen, zou ik mijn duidelijke racistische neigingen zoveel mogelijk onder de mat houden en er zeker geen openbare internethetze van maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je op de N-VA stemt, is er geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om principes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is goed jongen, ge hebt den dikste.
ps. er zijn toch een aantal VB verkozenen die gehuwd zijn of waren met andere rassen (om in uw vakgebied te blijven). Heb je die nog niet buitengekregen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals circe al zei: ze is tegen de islamitische ideologie maar dat staat compleet los van vreemdelingen/migranten enz. Zolang die Turkse vriend van haar dochter geen moslim is dan is er geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om rassen, het gaat om culturen. Bovendien zijn verhalen als "mijn Vlaamse dochter doet het met turken" eerder een fenomeen van de marollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar - en daar is ze ondertussen ook al achtergekomen - de verschillende culturen zijn weldegelijk gevormd door de vroegere religieuze overheersingen in de verschillende landen. Zo kan men hier gerust atheist zijn, maar ons volledig cultuurpatroon is nog steeds gebaseerd op de ooit christelijke waarden en normen. En dit geldt dus ook voor mensen uit islamitische landen, zelfs al zijn ze geen moslim meer (in gedachten dan wel, als hun vader moslim is, blijkt dat genetisch doorgegeven). Zo is voor mensen uit islamitische culturen het begrip "trouw" helemaal anders ingevuld dan in onze cultuur. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar in onze cultuur kunnen vrouwen dan weer met alle gemak diezelfde anders-culturelen ne sjot in hun kont geven en de deur achter hen dichtslaan. Blijkbaar is dat verrijkend voor sommigen? (alvast voor de anders-culturelen: die zijn zoveel vrouwelijke daadkracht blijkbaar niet gewoon) Echter door in de scholen (en in de media) constant te focussen op die mensen hun "huidskleurcomplex" (met dank aan Thuleander) gaat men voorbij aan de essentie van de dingen, namelijk het grote verschil in culturele normen en waarden. Maar d�*t zal voor de sossen een beetje te moeilijk omzeilen zijn. Dat is namelijk iets moeilijker dan mensen te stigmatizeren omdat ze niet graag omgaan met blondines (of brunettes, of bruine huidskleurigen, of honingkleurigen etc..).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wat voor opzicht is het begrip "trouw" in islamitische culturen anders ingevuld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Berlusconi wist dus weldegelijk dat hij fout zat met zijn harem. Erdogan heeft volgens zijn islamitische normen, weldegelijk récht op een harem. Dat is dus een groot verschil.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eenmaal je gehouden hebt aan "geen seks voor het huwelijk" dan is de islam qua vrouwen eigenlijk een hele vrije religie (voor mannen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alfamannetjes neuqen er vrolijk op los in deze wereld. Van welk geloof ook. Maak jezelf geen illusies. Dat sommige islamitische landen wetgeving hebben die meer aansluit op promiscue mannen spreekt hooguit in hun voordeel. Maar misschien noem jij ''hypocrisie'' wel één van die prachtige gristelijke waardes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mannen hoeven niet maagdelijk het huwelijk in: zij mogen ook buiten het huwen copuleren "met wat hun rechterhand bezit".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Met je rechterhand wordt je niet ontmaagd hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar mogen ze �* volonté oorlogsbuit rapen. Nergens staat vermeld dat ze die jihad met wapens moeten beslechten. De scholen indoctrineren onze kinderen al voldoende dat het racistisch is als onze dochters niet met Mohammed mogen verkeren, maar vinden het wel doodnormaal als Fatima niet met Frans mag verkeren. Hence: onze dochters zijn voor hen gewoon sexslavinnen. Bruikbaar �* volonté tot ze hun maagdelijke bruiden importeren of kunnen aankopen. Al eens ooit op VRT of aanverwante een docu gezien die aanklaagt dat racistische allochtonen hun dochters niet wensen te laten huwen met vlaamse jongens? ik alvast niet. Andersom natuurlijk altijd in alle soorten programma's: vlaamse blokkers die zodanig racist zijn dat hun dochter niet mag verkeren met vrome baardige Mohammed! De vlaamse xenofoben toch! Citaat:
------------------------- Ook dat heet dus "eigen cultuur".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2013 om 18:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben nog nooit zo,n docu gezien. Dat komt ook omdat landen als bijvoorbeeld België geregeerd worden door de linkse-elite. 2: Ah, ja het is algemeen waarneembaar dat de islam een erg kromme en hypocriete religie is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |