Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2013, 11:34   #61
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Morgen ga ik een bank bestelen, ik maak 10 miljoen buit en kan mijn straf afkopen met 3 miljoen, tel uit je winst.
Voor alle zekerheid draag ik een witte boord.
Dan valt het onder witte boord criminaliteit.
Begin er best nog een bedrijfje mee, en ga naar de beurs.
Als je dan je boete betaalt hebt en het aandeel stijgt met een veelvoud van de boete, verkoop het bedrijf.

Tel uit je winst.

Edit: en vergeet ook niet lachend in de media te laten uitsmeren dat je boete geen schuldbekentenis betreft, je strafblad nog maagdelijk wit is, en je bedrijf belachelijk veel meer waard is dan die peanuts van een boete. Eindig met te zeggen dat die week in de gevangenis al verschrikkelijk genoeg was en dat je die vreselijke enge periode definitief achter je wil laten en weer wilt doen waar je goed in bent, geld verdienen met geld dat je op onrechtmatige wijze hebt verdiend.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 29 november 2013 om 11:37.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 11:52   #62
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-web Bekijk bericht
Waarom wordt Luc van Steenkiste wel vervolgd en mag Karl de Gucht (open VLD) vrijuit gaan als betichte in de voorkenniszaak Fortis ?
Tot op vandaag gaat Kareltje NIET vrijuit.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 11:58   #63
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Morgen ga ik een bank bestelen, ik maak 10 miljoen buit en kan mijn straf afkopen met 3 miljoen, tel uit je winst.
De grote kluizenkraak in de KBC A'pen : daar duurde het 4 (vier !) dagen vooraleer de politie binnen mocht ! ! !
Stof voor een nieuwe tv-reeks van "Salamander".

Subo, ik wil "morgen" met jou meewerken...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 12:47   #64
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo werkt het niet. Je dient alle schade te vergoeden + een boete te betalen voor je een minnelijke schikking kan krijgen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 12:51   #65
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Begin er best nog een bedrijfje mee, en ga naar de beurs.
Als je dan je boete betaalt hebt en het aandeel stijgt met een veelvoud van de boete, verkoop het bedrijf.

Tel uit je winst.

Edit: en vergeet ook niet lachend in de media te laten uitsmeren dat je boete geen schuldbekentenis betreft, je strafblad nog maagdelijk wit is, en je bedrijf belachelijk veel meer waard is dan die peanuts van een boete. Eindig met te zeggen dat die week in de gevangenis al verschrikkelijk genoeg was en dat je die vreselijke enge periode definitief achter je wil laten en weer wilt doen waar je goed in bent, geld verdienen met geld dat je op onrechtmatige wijze hebt verdiend.
Voor alle duidelijkheid: Compagnie Bois Sauvage heeft zwaar geld verloren op hun Fortis aandelen. Het uitvoerend bestuur daar bleef niet geloven in virtuele aandeelkoersen zoals Francine Swiggers van Groep Arco.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be