![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe DURFT die nog! Laatst gewijzigd door kelt : 11 december 2013 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Geloof het of niet maar in kortrijk loopt nog een grotere schlemiel rond
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Anders was hij niet aan het hoofd van den Belgacom geworden hé.
Hij begint nu al trekjes van zijn voorganger te krijgen. Of zou het zijn secretaresse zijn die hem op die gedachten brengt?
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() De Stef denkt "beter 10 CVPers inde lucht dan geen N-VAers in de hand".
Volgens mij is hij maar op 1 ding uit: de stadscoalitie aanvallen in Kortrijk, en N-VA losweken, zodat de stadscoalitie valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene plezier is het ander waard, maar me dunkt dat Beke de weegschaal intussen allang naar de tsjevenkant heeft doen doorwegen.
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CD&V was heel blij dat de N-VA in kartel ging. Ze zaten in de oppositie toen paars aan de macht was. Uw uitspraken zoals deze maken veel duidelijk over uw politieke kennis....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Welneen, ook Bart Maddens stelde reeds dat het springen van het kartel een ramp was voor het Vlaams-nationalisme.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 december 2013 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkje?
![]() |
#70 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er is iemand zijn afkomst vergeten.
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Ik dacht het laatst nog. Bij het aanhoren van een raaskallende oude Tobback. Die had het over "de redder des vaderlands". Hij bedoelde Martens.
Deed de uitspraak na diens heengaan. For all i know heeft de man gewoon z'n eigen motieven voor zo'n 'nadrukkelijk ' gemaakte uitspraken. Zoals al de rest. Ja Stefaan zou dat ook gedaan hebben. Het land gered. Omdat het volk nooit met een splitsing in het hoofd zat natuurlijk. Daarom ligt Dehaene de oppervlakte van Denemarken te paaien. Om het land te redden. Maar ho hij is even opportunistisch als hij vet is, geeft pot/ketel kritiek aan anderen. Daarom ook steekt Peeters op zijn eentje graag stokken in de wielen bij jongeren wil geloven. Om het land te redden. Doet mij spontaan aan Crevits denken; "Ja ik ben er zelf een keertje met de fiets overgereden en ik vind de ribbels niet hoog genoeg dus heb ik ze maar laten wegnemen". Om mijn reputatie te redden. Dus je gaat zelf het Federalisme invoeren. Om het land te redden. Men gaat het steeds meer uitkleden. Om het land te redden. En men gaat vervolgens zeggen dat het niet werkt. Om haar te redden? Nee, omdat het volk niet wist dat het land gered moest worden. Of je hem nu gelooft of niet vertrouw nooit de tsjeef. Het land redden. Een land dat minstens twee wereld oorlogen doorstond. Onnozelaars.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 12 december 2013 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |