![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() S.pa'ers en Groenen wordt moeilijk natuurlijk, maar zoals ik reeds zei, verkiezingen worden in het centrum beslist.
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 17 december 2013 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het over mensen die op politiek vlak hetzij te dom zijn om te helpen donderen of anti-Vlaamse fanatici zijn, hoe ga je die overtuigen?
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, economisch liberalen zullen nooit voor VB stemmen, mezelf incluis. Omdat het een xenofobe partij is, een klassiek nationalistische partij is (en dus collectivistisch) en ze economisch gezien zeker niet liberaal is (opnieuw, collectivistisch). Het VB kan dus nooit de score van N-VA + VB (in de huidige peilingen zo'n 40% dacht ik) behalen. Nooit. Zelfs indien ze het halen (wat dus nooit het geval zal zijn), zullen ze nog niet deelnemen in een regering vanwege het cordon sanitaire (ik spreek me niet uit over de wenselijkheid ervan, ik stel gewoon vast dat het cordon bestaat, en dat het VB er alles aan doet om dat in stand te houden). Men kan dus preken over ideologische 'zuiverheid' wat men wil, kiezers moeten beseffen dat ze in een democratie leven, en dat het VB nooit 50%+1 zal halen. Dat is de realiteit waarin we leven. VB-stemmers kunnen dus kiezen: kiezen voor 'ideologische zuiverheid', tegen de moslims, tegen de zwarten, ... voor welke reden dan ook, het zal nooit tot een verandering van bestuur leiden. Bij de N-VA is die verandering ook niet zeker, neen (dat is nogal eigen aan de democratie). Maar er is tenminsten een KANS dat er effectief iets zal veranderen. Zoals De Wever in een debat met Dewinter zei (in 2009 dacht ik). Zelfs al haalt de N-VA 0% als resultaat, dan staan ze nog steeds quitte met het VB.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 17 december 2013 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onafhankelijk Vlaanderen met de NVA aan de macht is geen stap vooruit. De NVA bestaat voor het grootste deel uit opportunistische overlopers. Oude wijn in gerecycleerde zakken. Er is bijgevolg geen alternatief.
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je begrijpt me verkeerd, wat in wezen het verhaal van mijn leven is.
Mijn post is een pleidooi om voor de N-VA te stemmen. Het moet zijn dat mijn autistische rationaliteit niet direct begrijpbaar overkomt bij de neuro-typische mens.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met gelijk wie aan t hoofd is een onafhankelijk vl een stap vooruit |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Ik had inderdaad niet goed gelezen. Mijn excuses.
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen pensioen, V stemmen.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kinderhand is gauw gevuld.... De NVA zit voorlopig, tot ze een absolute meerderheid verwerven, aan een of meerdere traditionele partijen vast want het VB is not done. Wat resulteert in een non event als het op een onafhankelijk Vlaanderen aankomt want voor de overige partijen is er veel te veel te verliezen bij het opblazen van belgië. Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 december 2013 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Interessant. Vraag is hoe je die diersoort kunt definiëren ? Je eerdere suggestie voor schedelmeting is alvast een goed begin. Wel zorgen voor stevig materiaal, en voorzien op XXL size want als je een eihoofd als pakweg wim wienen gaat willen opmeten... |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NVA is economisch veeeeel te liberaal geworden, ondanks mijn sympathie voor een aantal mensen binnen die partij, dat economisch programma kan ik als solidarist onmogelijk ondersteunen.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/nieuws/opinie/alb...ni%C3%AB-eruit Voordeel is wel dat Albanezen zonder werk dan hier niet op de uitkeringen kunnen teren, dan moeten ze terug naar eigen land binnen de EU. Veel zaken zouden makkelijker worden maar ik weet niet wat het beste zou zijn. De Albanese mafia is echter zeer sterk, ik vraag me af hoe ze dat land veilig de EU gaan kunnen binnenloodsen. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu alleen nog hopen dat die partijen hun handen niet in onschuld wassen als het misloopt. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 december 2013 om 00:21. |
|
![]() |