![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, "ik heb mijn kiezers niet bedrogen!"
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebrek aan vooruitziendheid om de Fortis/Dexia-schaapjes op het droge te helpen, en daarmee de eigen tsjevenpartij die betrokken partij is, kan Geens dus niet verweten worden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 december 2013 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante zienswijze. Ik stel daar toch een vraag bij. Wens jij dat degenen die hun "verantwoordelijkheid" dienen op te nemen de boel opruimen of is dat je cynische hoop dat deze de boel verder laten rotten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noch BNP Paribas Fortis, noch AG zijn noodlijdende banken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is totaal onmogelijk, tenzij er ook een fiscale constructie achtersteekt. Dat betekent dan dat de federale overheid niet alleen de 40 miljoen rente per jaar kwijt is, maar ook nog een hap fiscale inkomsten. Ik hoop dat er ergens een parlementair opstaat die zijn werk doet en de hele constructie eens tegen het licht houdt. Of een kritische journalist, maar dat is in dit land wat te veel gevraagd.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU.
Het laatste zinnetje was waarschijnlijk sarcastisch bedoeld door de auteur ![]() Citaat:
Waarom zou ik die moeten aanschrijven, als er directere commnicatiemiddelen aanwezig zijn?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 22 december 2013 om 13:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het einde van onze spaarcenten zal nog vroeger een feit zijn. Goed dat er op gereageerd wordt maar zolang we niet massaal de straat op komen tegen dit wanbeleid en zijn verspilling is er weinig hoop op verandering, ook niet na 2014.
![]() |