![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zet door (vertaal in Vlaams)! ![]() edit: Als een beetje humor jullie ook onmiddelijk verkeerd zit, dan zeg ik nee tegen deze onterechte beperkingen. Totaal ongepast mijn beste. Wij moeten jullie (meermaals) ongeplaatste humor (en andere ziekelijke praktijken) wel dagelijks slikken, zoniet ontwijken. Geen haan die er naar kraait. De meeste zionisten staan voor totale censuur. Voorbeeldje : ![]() ![]() ![]() ![]() Slik de leugens zelf maar... BTW, persoonlijk vind ik Dieudonné niet bijzonder grappig, maar hij scoort wel. Waarom denkt U? Laatst gewijzigd door zonbron : 11 januari 2014 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok, een 3 dus. Je ziet hier in Nederland een DUIDELIJK voorbeeld aan de hand van het desastreuze Rutte-Samson kabinet de coalitie tussen PvdA en VVD.
Ze zijn beide even links (of rechts). We worden al decennia geteisterd door dit soort coalities. Andere partijen zijn te klein of willen te veel (zoals immer D'66) - maar D'66 is ook niet meer dan een PvdA, zij het met wat minder Allah vertoon. Met de PVV van Wilders valt niets aan te vangen. Daar is niemand die op de bel kan drukken. Ook Wilders zelf niet. Fortuyn had tenminste nog een redelijke achterban, zij het dat deze mensen politiek ongeschoold waren en weinig zelfdiscipline bezaten. Voor mij persoonlijk is de SP nog de meest aanvaardbare. Maar zitten daar bestuurders tussen? Een vraag die ik niet kan beantwoorden. Het CDA is vrijwel van de kaart geveegd. In mijn model zouden we bestuurders moeten hebben die zich aan het volgende kunnen confirmeren: 1) Verdrag van Schengen opzeggen; 2) De Belastingwetgeving vereenvoudigen en de accijnzen zowel als BTW aanmerkelijk verlagen. 3) Alle voormalige staatsbedrijven weer in hun originele status herstellen, zonodig d.m.v. nationalisatie. 4) Hier valt de Zorg ook onder. Dit onderdeel van een sociale samenleving weghalen bij het kapitalisme. 5) Gelieerd aan punt 1 - geen verdere immigratie uit Afrika en verder meer toestaan. Voor hen zijn de grenzen voorgoed dicht. Ook de 'gezinshereniging' afsluiten. Het importeren van bruiden uit de thuislanden stopzetten. 6) De sociale zekerheid in Nederland herstellen. 7) Productie en werkgelegenheid trachten te herstellen, zo nodig met belastingvoordelen voor het MKB. Niet voor papieren Multinationals. 8) Herstructurering van het bank systeem, het terugroepen van de postgiro, zodanig dat eenvoudige betalingen kunnen worden uitgevoerd zonder tussenkomst van internetbankieren. Internetbankieren is een vor van risicodragende luiheid. 9) Gezien de zeer ernstige problematieken die zich in de IT voordoen het gebruik van internet te verbieden voor officiële toepassingen. Internet is daarvoor niet tot stand gekomen. 10) Het openstellen van Gemeentehuizen op normale werkuren: 9-5 en geen absurde sluitingstijden meer. Dit is een greep uit mijn gedachtengoed. Ik denk dat een partij op deze basis levensvatbaarheid moet kunnen hebben. Ik heb het niet over de alreeds in Nederland aanwezige allochtonen. Die moeten op een normale wijze kunnen integreren zonder dat de allochtonenindustrie hen misbruik laat maken van de in Nederland geldende regels. En geen moskeeën meer met een vormgeving als in het Midden-Oosten. Uitsluitend in een vormgeving waar iedereen aan moet voldoen (lees schoonheidscommissie). Zo niet? Dan geen vergunning. 11) Geen bevoordeling meer van allochtonen. Iedereen is gelijk. ten leste punt 12: Volledige herziening van het scholenstelsel. Gaarne uw kritiek c.q. commentaar.
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw logica is dan dat, als u ooit een proces verliest tegen een jood, u een antisemiet bent??? Weet u ook voor hoeveel processen hij is vrijgepleit??? Citaat:
Zo zijn er ook een paar vlaamse politiekers die extreem rechtse personaliteiten hebben ontmoet, en toch nog actief blijven in de politiek... Heeft uzelf niemand in uw omgeving die u aprecieert, ondanks het feit dat u niet akkoord gaat met zijn mening? Zo maakt hij ook hier het verschil tussen de persoon en zijn bericht. Nogal zwak als 'Holocaust-denier' vriend... Onder andere zei u...., wie nog? Laatst gewijzigd door eti1777 : 11 januari 2014 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou denken dat de joden al genoeg miserie hebben meegemaakt. Louter de geschiedenis van Europa bestuderen bewijst dit al. Grappen mogen gemaakt worden, maar er moet wel ergens een grens getrokken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=wDH7lytWQQ8
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Iedereen moet wel zijn woord hebben in waar die grens ligt, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=A8L1Og2s4dQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat om de basis: Een minister heeft zich niet te bemoeien en dit op persoonlijke basis met een rechtsgang.
Ik ken de evenbedoelde Dieudonné niet (hoe komt die knaap aan zijn naam? Had hij niet beter Allahdonné kunnen heten?) en wil hem ook niet kennen. Het gaat om de rechtsgang en anders niet. Gelijke monniken, gelijke kappen. Voor een Islamiet niet beter en niet slechter dan een andersdenkende.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 11 januari 2014 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1.) Humoristen zullen altijd wel iemand kwetsen, het is hun beroep. Moeten we daarom elke humorist het zwijgen opleggen omdat ze 1 of andere groep kwetsen? Ik zie hier rabiate ''liberalen'' pleiten om Dieudo het zwijgen op te leggen... erg liberaal natuurlijk... ![]() De vraag is, zijn diezelfde ''liberalen'' er dan ook voor om bijv. de Mohammed-cartoons te verbieden ?? Want dat kwetst toch ook bepaalde groepen?? Neen, dan hoeft het niet verboden te worden te worden, anders valt Liberalist door de mand en wordt hij ontmaskert eigenlijk geen liberaal te zijn. Wat toont deze dubbelzinnige houding dan wel aan?? : Zionisten/ bepaalde joden denken dat zij een monopolie hebben op leed en eisen dus een bevoorrechte positie op. Iedereen moet zich aan hun leed onderwerpen en wie dat niet doet moet gestraft worden. De niet-joodse zionisten in de machtsstructuur zoals een Valls staan onder druk van de joodse lobby om die bevoorrechte positie te verdedigen en te handhaven natuurlijk. Dat is de essentie van de Dieudo problematiek. 2.) Dieudo -ondanks zijn vermeend ''antisemitisme'' - heeft een enorme aanhang en is razend populair. Zijn al die aanhangers dan dom, kwetsend en antisemiet? Zo ja, hoe komt dat dan dat zovelen ''antisemiet'' zijn?? (Omdat protesteren tegen alles wat met joden of Israel te maken heeft u het label antisemiet zal opleveren. Met als gevolg, dat u nog meer gaat protesteren en dan zéker als antisemiet zal bestempeld worden. Uiteindelijk wordt men dan wel echte antisemiet. En dat willen ze juist, snappie?. De antisemitisme - val is een self-fulfilling prophecy) Want onrechtstreeks betekent het verbieden van Dieudo wel dat men de bevolking dom acht. Of moet men die aanhangers eens goed laten voelen wie echt de baas is, nl de Israel lobby?... . Laatst gewijzigd door straddle : 12 januari 2014 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorbeelden: Alexander Dugin (adviseur van Putin en prof aan de univ van Moskou Jonathan Bowden (verleden jaar overleden, ex Tory denktank lid) Alain Soral etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ja liberale zeiker?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Apropos, ik neem aan dat jij consequent bent en met evenveel kracht de kwetsende Mohammed cartoons hebt veroordeeld ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat me het ergste stoort aan Dieudonné is het feit dat hij als atheïst medebetoogt met islamisten tegen de mohammedcartoons, puur omdat die partij net zoals hij in het zionisme en zogeheten 'internationale jodendom' de grootste bedreigingen zien. Daarom ziet hij ze als 'vrienden door associatie' alsof de wereld een 'titanenstrijd tussen goed en kwaad is'. Het zou me - en dit kan ik niet bevestigen - niets verwonderen mocht de man geloven in het bestaan van de NWO.
Zijn optreden verbieden ben ik dan weer tegen. Toch ben ik allesbehalve een liefhebber van de man en wens ik hem nog veel succes met de mullahs; misschien bekeert hij zich nog (want atheïsten gaan naar de hel volgens de meeste interpretaties van de islam). Alles om de bron van 's wereld alle problemen, nl. een dwergstaatje in het Midden Oosten, beter te kunnen bestrijden. Laatst gewijzigd door Weyland : 12 januari 2014 om 02:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo zijn er nog op dit forum en toch zijn ze het wel...
blijkbaar want anders had je duidelijk zijn antisemitische 'grappen' gehoord...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 12 januari 2014 om 04:18. |
![]() |
![]() |