![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjeuuuuh:
IN een blote flikker vechten , oei ![]() ![]() Back to seriousmode: Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
fapperdefap ![]() http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1...atin-dance.jpg http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1...men-s-font.jpg http://www.millionlooks.com/images/w...-with-veil.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst wat zagen en chagrijnig zijn maar later zal het wel wennen. Overigens ben ik van gans hun antigezeik nog niet zo overtuigd hoor. Nu is het van, " Ik wil niet op naakt moeten zien", maar ik ben er zeker van, als het vanaf morgen zou mogen en de eerste die naakt door de straten flaneren zijn daar, dat de meest negatief ingestelde dan de eerste zullen zijn om die naakten te aanschouwen alsof ze een zevende wereldwonder te zien krijgen. 't Was hun waarschijnlijk nog niet opgevallen dat ze zelf, onder al die vodden die ze dragen, er idem uit zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook, al die gebrainwashte idioten, maar ook, en vooral, dat we twee duizend jaar na datum nog steeds gekoesterd worden met brood en spelen. Dat is iets waar ik me pas ECHT aan erger. Maar dat hebben de meeste kennelijk nog niet door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2014 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals u vaag aangeeft, moeten wij ons ervoor hoeden mohammedanen met preutse christenen te verwarren; naaktheid is in de mohammedaanse landen vrijwel nergens taboe, zolang geslachtsrijpe mannen, en vooral ongelovige mannen, maar geen mohammedaanse vrouwen te zien krijgen. Ongelovige vrouwen mogen zij volgens hun geschriften uiteraard aan alles onderwerpen. Dat leidt in een ongelovigenland met 'te veel politie' tot verbale agressie en daar waar de koran en de hadith "zuiver" worden toegepast tot navolging van het voorbeeld van hun pedofeet, die minder- en meerderjarigen verkrachtte, en vrouwen van mannen die hij pas had vermoord aan zijn harem toevoegde. ![]() Laatst gewijzigd door Zondag : 12 januari 2014 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De moslim-mannen mogen wel niet meedoen aan het Groot Autochtoon Herbevolkings-Programma ( GAHP ), de bedoeling is meer kwaliteits-volk te verkrijgen, geen toekomstige bontkraag-godsdienstwaanzinnigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is merkwaardig dat een groot deel van diegenen die geen begrip kunnen opbrengen voor mensen die hun volledige huid willen bedekken ook geen begrip kunnen opbrengen voor mensen die niets willen bedekken. Iedereen moet gekleed zijn zoals hen, met niets meer en niets minder aan, iedereen in het kostuum van de bekrompen conservatieveling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige vinden haar sexy , bv: haar man
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 januari 2014 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind alleszins van niet. En gij?
Ik vind eisen dat naakt lopen verboden blijft egoïstisch en onrespectvol ten overstaan van andersdenkende. Men beschouwt en behandeld voorstanders van naakt lopen alsof het misdadigers zijn. Wanneer we aan al die conservatievelingen die nu zo tegen naaktlopen zijn een aantal jaar geleden de vraag zou gesteld hebben of twee mannen met elkaar mogen huwen of twee vrouwen, dan waren het waarschijnlijk ook diezelfde die daar problemen mee zullen gehad hebben. Wel intussen zijn we zo ver dat mannen of vrouwen met elkaar mogen huwen, maar naakt lopen,... dat mag niet, al vind ik persoonlijk naakt lopen natuurlijker dan homo huwelijken. Laatst gewijzigd door Garry : 12 januari 2014 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Maggie De Block heeft het recht te lopen zoals ze wil. Zie jij dat niet graag? Ik zie ook veel liever een Ferrari voor mijn deur geparkeerd staan dan wel een vrachtwagen. Maar heb ik die keuze? Misschien moet ik de banden van die vrachtwagen plat zetten dan ?
Zij zal er waarschijnlijk minder moeite mee hebben, https://www.google.be/search?q=Merke...2F%3B440%3B450 Ik denk dat ze zo zou doen als ze het haar zouden verbieden, https://www.google.be/search?q=Merke...F%3B1471%3B938 Of zo misschien, https://www.google.be/search?q=Merke...pa%3B301%3B226 Het kan natuurlijk ook zijn dat ze zo doet, wanneer ze jou tegen komt, http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...in-bikini.aspx Laatst gewijzigd door Garry : 13 januari 2014 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De normaalste zaak ter wereld zegt stads naturist Jérôme Jolibois
http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...aak-ter-wereld Laatst gewijzigd door Garry : 13 januari 2014 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is de functie van kleding (als het warm genoeg is om naakt rond te lopen) om afstand te scheppen tussen mensen die te dicht opeen leven. Het ontwijken van oogcontact heeft daar ook iets mee te maken, denk ik. Zonnebrillen, petten met een klep, zich verschuilen achter een krant, ... Voor hetzelfde geld kan naaktheid ook afstand scheppen. Ik denk er wat langer over na, want ik ben er niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand kan er omheen dat we allemaal naakt geboren zijn. Mocht een individu nu blijk willen geven van dat vaststaand gegeven en daar gevolg aan wilt geven, dan kan ik geen enkel argument bedenken om hem of haar dat te ontzeggen. Stel dat ik zo iemand in de familie had, dan zou ik die zeker uitnodigen op een BBQ. Het zou misschien wel een bevrijdend effect op mij en anderen kunnen hebben. Gewoon om ermee geconfronteerd te worden en om erover te nadenken. In een weids landschap zou het me echt niets kunnen schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |