![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Congolese vrijheidstrijders in de jaren 50 van vorige eeuw separatisten waren, omdat ze niet langer onder het Belgische juk wilde leven? Dat de VS separatisten zijn, omdat ze niet onder de Engelse Kroon wilde blijven dienen? Belgie is enkel kunnen ontstaan door separatisme, want anders maakte het nu nog deel uit van Nederland. Onafhankelijkheid is niet mogelijk zonder vrijheidstrijd. En wees blij dat die strijd in Vlaanderen niet gevoerd word zoals in Noord-Ierland of Baskenland. Maar dat de Vlamingen er nog op een beschaafde manier willen over praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je hoe Zuid-Afrika en Amerika zolang het rassenonderscheid hebben kunnen blijven behouden? En elke kleurling konden onderdrukken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik zulke evidente zaken nog te berde moet brengen, dat vult me steeds weer met verbazing.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Welmenende Vlamingen willen België kapot. - Niet welmenende Vlamingen willen België niet kapot. Hoeveel welmenende Vlamingen wonen er in jouw stad of dorp ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |