![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me nu af van welke slag je zelf bent; enige voorkeur?
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() En u bent van de slag die niet het verschil kent tussen discuteren en schaamteloos afbreken; u bent van de slag die zichzelf het recht toeeigent om iedereen onbeschoft zijn waarheid te mogen zeggen, toch zoals u het ziet met uw beperkt verstand, maar oh wee als iemand u een wederwoord durft te geven dan slaan alle stoppen door. Als men van beledigende taal wil spreken dan hoeft men enkel al uw kleinzielige reacties tegen mijn persoon, hier de laatste maanden geplaatst, te lezen en men heeft een ruim overzicht van wat beledigende taal zoal kan zijn. Maar ja, het mooiste is dan steeds weer u hier de onschuld zelve te zien spelen wanneer u een broek van hetzelfde laken krijgt. Ik weet niet of u uw eigen commedie gelooft of dat u totaal schaamteloos comedie speelt; in ieder geval bent u voor mij al lang bij de "quantité negligeable" geklasseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Probeer daar op te letten Marie. Nog een tip: Maak gebruik van allinea's; dat maakt uw gebrabbel een stuk overzichtelijker. Bovendien, komt u vrij agressief over. Alles goed met u?
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het fenomeen van te gaan janken bij de moderatie loopt uit de hand. Tot op zekere hoogte kan ik begrijpen dat een moderator die dit tenslotte in zijn vrije tijd doet niet graag om de haverklap een zagevent zijn zoveelste klacht moet lezen maar om dan zonder echte reden zomaar draadjes op slot te zetten is jammer. Ik heb hier op het forum al een behoorlijk aantal postings, en ben nog nooit gaan klagen bij de moderatie, en zal dat ook nooit doen. Ik kan enkel hopen dat de moderatie zou willen in overweging nemen om je draadje terug te openen. Toch één goedbedoelde raad : vanuit ervaring op andere forums weet ik dat draadjes opstarten om te zagen over een moderator zelden het gewenste resultaat opleveren hoor... Je vangt nu eenmaal geen vliegen met azijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ik merk dat je speciale rechten hebt, heb je ook een bepaalde kleur of strekking die je aanhangt? Dit maakt het makkelijker om tot synchronisatie te komen, in het andere geval is het gissen waar het conflict ontstaat, dit kan eeuwen duren.
Laatst gewijzigd door tandem : 11 februari 2014 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet ge wat ik doe met mensen die mij storen? Ik wens ze een fijne nachtrust en smijt ze zonder aarzelen op mijn negeer. Sonny flirt met de mijne, maar voorlopig blijft de teller op 4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() U bevestigt wat ik concludeerde : "quantité négligeable".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je weet dat ik ook een groffe hekel heb aan Paleo-Katholieken die menen dat ze vanuit hun religieuze visie het recht hebben ons leven te ordenen. Maar hier ga je dan zelf iemand viseren omdat hij gewoon zijn eigen filosofie komt posten zonder verder ook maar iemand te hinderen of lastig te vallen ? Laat Harrie toch doen, daar zit geen kwaad in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aan u, wil ik dit wel even toelichten. Harry is doorgaans arrogant als u zijn 'zogenaamde' theorie in twijfel trekt. Uitlating als zijnde: 'U bent te dom om het te snappen', zijn hem niet vreemd. Als iemand dagdagelijks dezelfde onzin blijft herhalen, dan moet die persoon er zich maar van bewust zijn dat dit op kritiek kan stuiten. Als volwassen mens, leert u daar mee omgaan. ![]() Echter merk ik vaak, dat wanneer ik zijn theorie "debiel" noem, ik via Pontifex een waarschuwing krijg. Niet echt consequent dus ... Aldus, zet ik hem graag eens op zijn paard. [Zoals verwacht, springen bepaalde -volgelingen- zonder aarzelen mee; en dat is mooi om zien] Zoals ook gezegd, heb ik nooit gevraagd om eender welke draad te sluiten. Ik verdraag Harry net dat beetje meer dan het soort waar u naar verwijst. We noemen geen namen, maar weten allemaal dat het mooiste voorbeeld daarvan, intussen meer dan 90.000 posts heeft.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 11 februari 2014 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel mee eens eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, als harrie natuurlijk zelf gaat memmen bij de moderatie, dan krijg je zulke toestanden. Ik vind zijn theorie leuk om af en toe eens te lezen maar als ik zin heb om te zeggen dat ik het debiel zou vinden moet dat ook kunnen. Je laatste paragraaf : inderdaad bijzonder duidelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heja, een topic waarin we met ze alle een bejaarde man de grond in gaan stampen !
Because we are from the internet ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je z'n website verder doorleest dan lijkt Harrie aandacht te vragen voor iets heel anders dan die microwezentjes zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ga dan maar eens goed nadenken. Alles wat hij poneert is in tegenstrijdig met zijn eigen teksten. Inconsequent als de pest! (om het maar niet over de grootheidswaan te hebben dat-ie god is. Zelfs bescheidener figuren, die het 'slechts' bij Napoleon houden zijn al afgevoerd en opgenomen)
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 11 februari 2014 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |