Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2014, 11:19   #61
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Ik vraag me nu af van welke slag je zelf bent, enige voorkeur?
Ik vraag me nu af van welke slag je zelf bent; enige voorkeur?
Oud 11 februari 2014, 11:30   #62
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
U bent dan ook van dezelfde slag als Harry ...
En u bent van de slag die niet het verschil kent tussen discuteren en schaamteloos afbreken; u bent van de slag die zichzelf het recht toeeigent om iedereen onbeschoft zijn waarheid te mogen zeggen, toch zoals u het ziet met uw beperkt verstand, maar oh wee als iemand u een wederwoord durft te geven dan slaan alle stoppen door. Als men van beledigende taal wil spreken dan hoeft men enkel al uw kleinzielige reacties tegen mijn persoon, hier de laatste maanden geplaatst, te lezen en men heeft een ruim overzicht van wat beledigende taal zoal kan zijn. Maar ja, het mooiste is dan steeds weer u hier de onschuld zelve te zien spelen wanneer u een broek van hetzelfde laken krijgt. Ik weet niet of u uw eigen commedie gelooft of dat u totaal schaamteloos comedie speelt; in ieder geval bent u voor mij al lang bij de "quantité negligeable" geklasseerd.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:37   #63
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En u bent van de slag die niet het verschil kent tussen discuteren en schaamteloos afbreken; u bent van de slag die zichzelf het recht toeeigent om iedereen onbeschoft zijn waarheid te mogen zeggen, toch zoals u het ziet met uw beperkt verstand, maar oh wee als iemand u een wederwoord durft te geven dan slaan alle stoppen door. Als men van beledigende taal wil spreken dan hoeft men enkel al uw kleinzielige reacties tegen mijn persoon, hier de laatste maanden geplaatst, te lezen en men heeft een ruim overzicht van wat beledigende taal zoal kan zijn. Maar ja, het mooiste is dan steeds weer u hier de onschuld zelve te zien spelen wanneer u een broek van hetzelfde laken krijgt. Ik weet niet of u uw eigen commedie gelooft of dat u totaal schaamteloos comedie speelt; in ieder geval bent u voor mij al lang bij de "quantité negligeable" geklasseerd.
U maakt zeer veel stijlfouten.
Probeer daar op te letten Marie.

Nog een tip: Maak gebruik van allinea's; dat maakt uw gebrabbel een stuk overzichtelijker.

Bovendien, komt u vrij agressief over. Alles goed met u?
Oud 11 februari 2014, 11:43   #64
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Het enige wat jij kan is schelden en beledigen.

De andere die dat ook doet is ene Stropke en het is beklagenswaardig dat de moderatie naar zulke mensen als jullie luistert.

Maar blijkbaar hebben jullie de stilzwijgende toestemming van het grootste deel van de rest van het forum.
Niet van mij in elk geval. Ik heb geen enkel probleem met jouw draadje, dat overigens erg vermakelijk is. Wat ik of een ander erover denk en er al dan niet van geloof staat daar los van. Ik zie niet in waarom draadjes over de woestijn godsdiensten wel kunnen en dat jouw atoomtheorie strengere beoordeling zou moeten krijgen. Ook het argument van 'beledigingen' is zwak. Als hier een draadje over islam komt, staat het binnen de kortste keren vol drek en de grofste platvloerse beledigingen. Toch sluit men die niet.

Het fenomeen van te gaan janken bij de moderatie loopt uit de hand. Tot op zekere hoogte kan ik begrijpen dat een moderator die dit tenslotte in zijn vrije tijd doet niet graag om de haverklap een zagevent zijn zoveelste klacht moet lezen maar om dan zonder echte reden zomaar draadjes op slot te zetten is jammer.

Ik heb hier op het forum al een behoorlijk aantal postings, en ben nog nooit gaan klagen bij de moderatie, en zal dat ook nooit doen.

Ik kan enkel hopen dat de moderatie zou willen in overweging nemen om je draadje terug te openen.

Toch één goedbedoelde raad : vanuit ervaring op andere forums weet ik dat draadjes opstarten om te zagen over een moderator zelden het gewenste resultaat opleveren hoor... Je vangt nu eenmaal geen vliegen met azijn.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:43   #65
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vraag me nu af van welke slag je zelf bent; enige voorkeur?
Ik merk dat je speciale rechten hebt, heb je ook een bepaalde kleur of strekking die je aanhangt? Dit maakt het makkelijker om tot synchronisatie te komen, in het andere geval is het gissen waar het conflict ontstaat, dit kan eeuwen duren.

Laatst gewijzigd door tandem : 11 februari 2014 om 11:44.
tandem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:44   #66
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Boenk erop Marie!!!
Weet ge wat ik doe met mensen die mij storen?
Ik wens ze een fijne nachtrust en smijt ze zonder aarzelen op mijn negeer.
Sonny flirt met de mijne, maar voorlopig blijft de teller op 4.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:45   #67
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
U maakt zeer veel stijlfouten.
Probeer daar op te letten Marie.

Nog een tip: Maak gebruik van allinea's; dat maakt uw gebrabbel een stuk overzichtelijker.

Bovendien, komt u vrij agressief over. Alles goed met u?
U bevestigt wat ik concludeerde : "quantité négligeable".
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:48   #68
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zal een slotje voor deze draad moeten aanvragen vrees ik ...
Succes nog Harry Weggelaar, met je volgende draad.
Ik vind het bijzonder jammer en ben enigzins verrast van jouw reactie hier...
Je weet dat ik ook een groffe hekel heb aan Paleo-Katholieken die menen dat ze vanuit hun religieuze visie het recht hebben ons leven te ordenen. Maar hier ga je dan zelf iemand viseren omdat hij gewoon zijn eigen filosofie komt posten zonder verder ook maar iemand te hinderen of lastig te vallen ?
Laat Harrie toch doen, daar zit geen kwaad in.
Oud 11 februari 2014, 11:50   #69
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ben jij dan niet de persoon die om een slotje heeft gevraagd?
Of weet je zelf niet wat je geschreven hebt?
Zulke stompzinnigheden mogen dan blijkbaar gezegd worden en daarover is het zinloos te gaan klagen.

Maar persoonlijke aanvallen zijn verboden en als je me dus ook nog voor gek uit gaat maken, dan mag ik daarover klagen.

Geheel en al voor je eigen bestwil, al merk ik wel dat het niet veel heeft uitgehaald.
Harrie, mag ik aannemen dat je zelf wel consequent blijft en dus zelf niet gaat janken bij de moderatie ?
Oud 11 februari 2014, 11:55   #70
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ik vind het bijzonder jammer en ben enigzins verrast van jouw reactie hier...
Je weet dat ik ook een groffe hekel heb aan Paleo-Katholieken die menen dat ze vanuit hun religieuze visie het recht hebben ons leven te ordenen. Maar hier ga je dan zelf iemand viseren omdat hij gewoon zijn eigen filosofie komt posten zonder verder ook maar iemand te hinderen of lastig te vallen ?
Laat Harrie toch doen, daar zit geen kwaad in.
Beste Peter

Aan u, wil ik dit wel even toelichten. Harry is doorgaans arrogant als u zijn 'zogenaamde' theorie in twijfel trekt. Uitlating als zijnde: 'U bent te dom om het te snappen', zijn hem niet vreemd. Als iemand dagdagelijks dezelfde onzin blijft herhalen, dan moet die persoon er zich maar van bewust zijn dat dit op kritiek kan stuiten. Als volwassen mens, leert u daar mee omgaan.

Echter merk ik vaak, dat wanneer ik zijn theorie "debiel" noem, ik via Pontifex een waarschuwing krijg. Niet echt consequent dus ...

Aldus, zet ik hem graag eens op zijn paard. [Zoals verwacht, springen bepaalde -volgelingen- zonder aarzelen mee; en dat is mooi om zien]

Zoals ook gezegd, heb ik nooit gevraagd om eender welke draad te sluiten.

Ik verdraag Harry net dat beetje meer dan het soort waar u naar verwijst. We noemen geen namen, maar weten allemaal dat het mooiste voorbeeld daarvan, intussen meer dan 90.000 posts heeft.

Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 11 februari 2014 om 11:57.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:57   #71
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Wel mee eens eigenlijk.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 11:58   #72
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
persoonlijke aanval ...
Triest dit.
Oud 11 februari 2014, 12:00   #73
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Peter, Aan u, wil ik dit wel even toelichten. Harry is doorgaans arrogant als u zijn 'zogenaamde' theorie in twijfel trekt. Uitlating als zijnde: 'U bent te dom om het te snappen', zijn hem niet vreemd. Als iemand dagdagelijks dezelfde onzin blijft herhalen, dan moet die persoon er zich maar van bewust zijn dat dit op kritiek kan stuiten. Als volwassen mens, leert u daar mee omgaan. Aldus, zet ik hem graag eens op zijn paard. [Zoals verwacht, springen bepaalde -volgelingen- zonder aarzelen mee; en dat is mooi om zien]. Zoals ook gezegd, heb ik nooit gevraagd om eender welke draad te sluiten. Ik verdraag Harry net dat beetje meer dan het soort waar u naar verwijst. We noemen geen namen, maar weten allemaal dat het mooiste voorbeeld daarvan, intussen meer dan 90.000 posts heeft.
Beste Sonny, ik denk dat Harrie vooral verwijst naar de cognitieve dissonantie binnen het debat, vaak uit zich dat in bewoordingen die als minder sociaal gezien worden maar misschien niet zo bedoeld zijn. Als ik dat goed begrijp wil Harrie iets ten goede zeggen maar dat stoot om niet ongekende redenen vaak op verzet. Ik weet niet of je deze dynamieken kent, laat ik aan jou om hierover iets te zeggen.
Oud 11 februari 2014, 12:01   #74
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Peter

Aan u, wil ik dit wel even toelichten. Harry is doorgaans arrogant als u zijn 'zogenaamde' theorie in twijfel trekt. Uitlating als zijnde: 'U bent te dom om het te snappen', zijn hem niet vreemd. Als iemand dagdagelijks dezelfde onzin blijft herhalen, dan moet die persoon er zich maar van bewust zijn dat dit op kritiek kan stuiten. Als volwassen mens, leert u daar mee omgaan.

Echter merk ik vaak, dat wanneer ik zijn theorie "debiel" noem, ik via Pontifex een waarschuwing krijg. Niet echt consequent dus ...

Aldus, zet ik hem graag eens op zijn paard. [Zoals verwacht, springen bepaalde -volgelingen- zonder aarzelen mee; en dat is mooi om zien]

Ik verdraag Harry net dat beetje meer dan het soort waar u naar verwijst. We noemen geen namen, maar weten allemaal dat het mooiste voorbeeld daarvan, intussen meer dan 90.000 posts heeft.
Waarom zegt u dan dat u dit 'gaat melden'? Of dat u dat 'weer eens zult moeten melden'?
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 12:03   #75
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Beste Peter

Tja, als harrie natuurlijk zelf gaat memmen bij de moderatie, dan krijg je zulke toestanden. Ik vind zijn theorie leuk om af en toe eens te lezen maar als ik zin heb om te zeggen dat ik het debiel zou vinden moet dat ook kunnen.

Je laatste paragraaf : inderdaad bijzonder duidelijk
Oud 11 februari 2014, 12:04   #76
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Heja, een topic waarin we met ze alle een bejaarde man de grond in gaan stampen !

Because we are from the internet !
Oud 11 februari 2014, 12:09   #77
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Heja, een topic waarin we met ze alle een bejaarde man de grond in gaan stampen !

Because we are from the internet !
Een bejaarde ? wacht tot Six dit verneemt
Oud 11 februari 2014, 12:11   #78
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Tja, als harrie natuurlijk zelf gaat memmen bij de moderatie, dan krijg je zulke toestanden. Ik vind zijn theorie leuk om af en toe eens te lezen maar als ik zin heb om te zeggen dat ik het debiel zou vinden moet dat ook kunnen. Je laatste paragraaf : inderdaad bijzonder duidelijk
Of het zo 'debiel' is weet ik nog niet, het is wel komisch gebracht maar het gaat mi veel verder dan we misschien willen denken. Heb er een prentje van geplukt.

Als je z'n website verder doorleest dan lijkt Harrie aandacht te vragen voor iets heel anders dan die microwezentjes zelf.
Oud 11 februari 2014, 12:25   #79
microwezen
Parlementsvoorzitter

microwezen's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar microwezen Stuur een bericht via Yahoo naar microwezen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
Of het zo 'debiel' is weet ik nog niet
Ga dan maar eens goed nadenken. Alles wat hij poneert is in tegenstrijdig met zijn eigen teksten. Inconsequent als de pest! (om het maar niet over de grootheidswaan te hebben dat-ie god is. Zelfs bescheidener figuren, die het 'slechts' bij Napoleon houden zijn al afgevoerd en opgenomen)
Het is het resultaat van denken!
microwezen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2014, 12:32   #80
tandem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door microwezen Bekijk bericht
Ga dan maar eens goed nadenken. Alles wat hij poneert is in tegenstrijdig met zijn eigen teksten. Inconsequent als de pest! (om het maar niet over de grootheidswaan te hebben dat-ie god is. Zelfs bescheidener figuren, die het 'slechts' bij Napoleon houden zijn al afgevoerd en opgenomen)
Ik denk dat die inconsequentie vooral te maken heeft met het esoterische karakter van z'n inzichten, hierdoor ontstaat er altijd wat verwarring. Wellicht is dat ook de reden waarom hij niet altijd begrepen wordt, zal hij zelf wel op kunnen antwoorden, meen ik. Heb je er ook al dieper over nagedacht? Misschien best algemener te beschouwen om niet alles aan Harrie's kapstok te hangen, ik bedoel dan inhoudelijk.

Laatst gewijzigd door tandem : 11 februari 2014 om 12:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be