![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom?Wel omdat de aanvallende cultuur de wijfjes van de andere wil bevruchten.Biologie les 1. Dat is zo bij alle dieren,leeuwen,bokken,stieren en alle andere zoogdieren. Je eigen cultuur negeren,en de andere cultuur promoten is dus heel onnatuurlijk.De eerste leeuw die zn leeuwinnen aanraad om vriendjes te worden met alle leeuwen tekent dus zn eigen doodsvonnis. Dat gedrag zie ik heel duidelijk in mijn buurt,één cultuur beschermt zn wijfjes(door een doek op hun kop)en valt de andere wijfjes aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik blijf er bij dat de meerderheid van autochtone mannen geen verkrachters zijn. Meer heb ik trouwens niet gezegd.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verdediging zal de meisjes nog een keer verkrachten en op een veel gruwelijkere manier dan de daders, gewoon omdat ze plezier wilde maken. Die zal hard klinken in veel mensen hun oren, niet de straffen dat uitgesproken worden, maar de motivatie waarom de straffen slechts voorwaardelijk zijn. Dat is onze justitie. Volgens de letter van de wet zijn deze meisjes medeverantwoordelijk voor de verkrachting. Citaat:
En ik heb toch al gepost, dat het deel van de verkrachting uit het dossier verdwijnt in de media en men massaal begint te roepen dat dergelijke types niet uitgewezen mogen worden, want ze zijn volledig aangepast aan onze maatschappij en goede werkers. Ze hebben zelfs een Vlaamse vriendin. Dat is onze maatschappij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw mening is geen wet hoor. Gelukkig maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als je als jong meisje een inschattingsfout maakt of doodgewoon een dwaze beslissing neemt, is de verantwoordelijkheid niet meer bij de man want de vrou/meisje had zelf een fout gemaakt? Een man, een échte man, helpt een vrouw; een beest verkracht. Probeer 's in meer dan 1 dimensie te denken.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er niet op verbeteren hoor, mensen. Jullie kiezen hiervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben je vergeten dat we in een maatschappij met wetten leven en dat de prehistorische drang niet tot vrijspraak zal leiden bij een verkrachting. Tenzij de rechter ook nog een holbewoner is.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 16 februari 2014 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit een groot maatschappelijk probleem is. Mijn standpunt over verkrachting, al dan niet in groep, is dat we ervoor moeten zorgen dat de dader nooit meer kan hervallen. Hier bestaan voldoende middelen voor. Pampering is zeker niet het goede middel! Laatst gewijzigd door reservespeler : 16 februari 2014 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Communisten, PVDA, SP, Agalef, CDNV, ... En als de NVA het nu ook niet kan waarmaken stap ik echt over naar het Blok, misschien met tegenzin maar het zijn wel de enige die duidelijk zeggen waar ze voor staan. Tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 16 februari 2014 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Trouwens, als het op dat SMS'je aankomt, dan kan het evengoed zijn dat een van die meisjes zich even apart heeft kunnen zetten, bv. in de WC en het dan razendsnel getypet heeft alvorens ze werd teruggesleurd... Ik ken weinig mensen die zelfs in beschonken toestand zo'n kort woordje niet correct kunnen typen.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 16 februari 2014 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Probeer eens met zo'n uitspraak af te komen in een echte discussie. Men zal nogal met je lachen, hoor. JIJ bent diegene die die stelling maakt, dus moet je je stelling ook kunnen ondersteunen. Een van de basispunten van het debatteren. Niet echt je sterkste punt, neem ik aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk ook een manier om je kinderen op te voeden hé Jantje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |