![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De negatieve connotatie die verbonden is aan 't woord 'allochtoon' verandert de inhoud niet, indien de 'verpakking' veranderd wordt. Men mag de verpakking nog zo vaak veranderen als men wil, als de inhoud van 't genaamde niet verandert/verbetert, zal de verpakking ook niet veranderen, ergo; elke benoeming die verzonnen wordt voor de 'verrijkers' zal na verloop van tijd dezelfde negatieve connotatie oproepen. In verstaanbare taal; 'n hoop stront met 'n roze strik blijft 'n hoop stront!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is, denk ik, wat lamenielachen bedoelde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer vervangen ze het woord autochtoon door 'persoon met een etnisch Vlaamse achtergrond'?
Ik vind 'autochtoon' stigmatiserend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Hoeveel generaties blijft iemand eigenlijk allochtoon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaat men dat niet als bij toverslag veranderen door die woorden SYMBOLISCH te begraven, maar het is wel een stap in de goede richting. Men zal dus ook niet gewoon het woord allochtoon vervangen door 'persoon met een migratieachtergrond', maar is het vooral de bedoeling om minder algemene termen te gebruiken. Want het is net dat op een hoop gooien - wat mensen zoals jij doen - dat het probleem is. Ik verwacht niet dat jij dat daardoor minder of niet meer zal doen, maar jij behoort dan ook niet tot degenen die men daarmee wil bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat de allochtonen het gevoel geeft er niet bij te horen, dan is dat een goede zaak, want ook dat is een feit dat ze best zo snel mogelijk doorhebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want, hoeveel van die 'stappen in de goede richting' zijn er de laatste decennia reeds geweest? Bovendien zou ik je willen vragen om niet persoonlijk te worden, want dan zal mijn vinger gevaarlijk dicht bij 't rode driehoekje komen, ik heb begrepen dat je daarvoor 'n 'waarschuwing' kan krijgen Als je 't reageren toch niet kan laten, blijf dan gewoon zakelijk.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2014 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt van de huidskleur af.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we die mensen nooit meer allochtoon noemen, mij 'n zorg , omdat dat woord 'n - Edina zegt 't óók - negatieve connotatie heeft. (Hoe zou d�*t nou komen (?), omdat wij Belgen/Vlamingen allemaal racisten zijn waarschijnlijk, 't stond vanmorgen zelfs in de Morgen na hún Obama-blunder). Vervang dat woord met om 't even wat, binnen X aantal jaren krijgt dat andere woord net zo goed 'n negatieve connotatie, ongeacht de verpakking, voor die negatieve connotatie zorgt de inhoud. Maar laten we minder algemene termen gebruiken en hen niet allemaal op één (!) hoop gooien, dan zijn alle problemen opgelost, nou niet meteen, maar 1 stapje in de goede richting. Nu 't volgende stapje alweer, dat zal ook wel van - mag ik 't nog zeggen(?) - ònze (oeieoei) kant moeten komen zeker? Oh wacht, dit is geniaal....ik heb 'm!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 maart 2014 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch ook, of denk je dat "the powers that be" in Belgie meer Vlamingen willen?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de criminele bende politici werken er aan mee, daardoor voelen ze, zij en de 'Edina's' zich gesterkt, ze hebben die bende criminelen aan hun zijde, menen aan de 'goede' kant van de geschiedenis te staan. De tijd zal 't uitwijzen en de geschiedenis zal er schande over schrijven...�*ls er al geschreven zal mogen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal hoe dan ook over de huidige schande geschreven worden, maar pas als degenen die deze schande mogelijk maakten zélf onontkoombare slachtoffers zijn geworden van hun eigen waanzin. Maar dan is het veel, en véél te laat om terug te kunnen naar de tijd dat ZIJ het nog voor het zeggen hadden.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The powers that be hadden beter op eigen krachten voor een nummerieke meerderheid in België gezorgd. De meerderheid die ze hopen te bereiken door invoer van buitenaf zal zich niet, zoals de lafhartige "Vlamingen", neerleggen bij regeltjes die ervoor moeten zorgen dat dezelfde powers that be als vandaag de macht kunnen behouden.
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Migrationally challenged". lol
|
![]() |
![]() |