![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() voicelesscharlie schreef :
Citaat:
Méér uitleg ? De laatste jaren van de jaren '70 was één crisisperiode, de culmineerde zo rond 1982 voor ons belgenland. Hoe ? Een regering, ook de Belgische, heeft een aantal financiële adviseurs. Één daarvan was een bekende figuur : eind '81, begin '82 zagen we hem in praktisch elke nieuwsuitzending. Hij, de heer Lévy, had een plan dat redding zou brengen : massaal GOUD aankopen !!!. Om het kort te houden : - maandag overtuigt hij de regering goud aan te kopen; - dinsdag, koopt de Nationale Bank van België, voor vele miljarden oude franfskes goud, aan de prijs van bef 850.000 de kilo; - woensdag, de goudprijs "keldert" naar bef 400.000 de kilo; - donderdag : de goudprijs blijft dalen; - zaterdag : de Belgische Frank devalueert en enkele dagen later valt de regering. Het is slechts vanaf circa 2000 dat dit goud door de NBB verkocht wordt aan de prijs van de dag. Die opbrengsten hebben nog nut : de begroting van "paars" jaarlijks (helpen) in evenwicht houden. Goud ! Een materie om als sieraad te gebruiken; niet als beleggingsinstrument. Charlie, dit is géén verhaal, maar een "fact". Je kunt dit opzoeken. Ja, die Blokkers ... Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() doornroosje schreef :
Citaat:
Voor de rest ... het begint in Duitsland ... maar, naar mijn mening, gaat dat plan invloed uitoefenen op onze gewesten. Moest je aan mijn tekst twijfelen, dan kan je het nog altijd de Knack lezen. Je vindt er juist hetzelfde én nog meer ...
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 14 september 2004 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het programma Hartz IV in Duitsland is genoemd naar Volkswagen-personeelschef Hartz. Het Heeft dus helemaal niets te maken met hard/dur. ![]() Verder zullen de Walen (en vooral die almachtige PS) zoiets nooit goedkeuren. ![]() Uit zeer betrouwbare bron weet ik wel dat het Vlaams Blok elke (mannelijke!) werkloze wil laten castreren, als die binnen de twee maanden geen werk kan vinden. www.spiegel.de Laatst gewijzigd door 4x : 14 september 2004 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementslid
|
![]() Ingenious schreef :
Citaat:
Lees post #33 én de Knack én kijk naar de - komende - nieuwsuitzendingen. Op 3 oktober verwacht men 2.000.000 betogers tegen dit plan, op straat ... ; ... voorlopig alléén in Duitsland. Het centrum van het protest ertegen is Leipig, de hoofdstad van Thüringhen. De enige streek in de vroegere DDR waar de werkloosheidsgraad op een menselijk niveau ligt. Moderator, nu ben ik braaf gebleven hé ... Ik mag toch één ding zeggen nietwaar : arme, arme politiek correcteN (meervoudsvorm).
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementslid
|
![]() 4x schreef :
[quote] 1. Het programma Hartz IV in Duitsland is genoemd naar Volkswagen-personeelschef Hartz. Het Heeft dus helemaal niets te maken met hard/dur. ![]() 2. Verder zullen de Walen (en vooral die almachtige PS) zoiets nooit goedkeuren. bij 1. Lees post #1 en post #33 in deze "thread". Hard/dur .... bestaat zélfs (NOG!) niet. Mijn post #1 is de aankondiging van post #33. bij 2. Vandaag komt de top van de PS bij elkaar. Hoofdonderwerp : minder besparingen. Blz. 2 van de Nieuwe Gazet/ Het Laatste Nieuws is vandaag wel verplichtige politieke lectuur.
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
nergens heb ik die duitse maatregelen betwist. als dat wel zo is, mag je dat even voor mij quoten, en zal ik het recht zetten. wat jij doet, is een duitse maatregel hier posten, in binnenlandse politiek, zonder er ergens bij te zetten dat het niet om belgische, maar om duitse maatregelen gaat. je wekt bewust de indruk dat dit in belgie gaat gebeuren, wat onwaar is. en zoals blijkt uit de reacties trappen de meesten er nog in ook. en daar heb ik tegen gereageerd. je laat uitschijnen alsof onze regering zulke maatregelen neemt, en dat mijn beste, is een grove leugen. ben je nu eindelijk mee? en btw, je moet niet zo naar de moderator uithalen, die beledigingen zijn op mijn aanvraag geknipt. of denk je nu echt dat ik me 2 keer door iemand van jou allooi laat beledigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() [quote=predator]4x schreef :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Ingenious schreef :
Citaat:
Dit kán en naar alle waarschijnlijkeid zál dit repercussies hebben voor het Belgisch beleid. Dat is ook de reden waarom het HIER gepost is. Sensatiezucht is mij vreemd ... bij 2. Dat weet ik natuurlijk ook beste ... (vul maar zélf in !). Kwetst de waarheid zo érg ? Allez : ***KNIP*** Maar : Ik ben niét Luc Alloo(i) ... Of je ooit van mijn allooi zal worden ... ja, de wonderen zijn de wereld niet uit ... Besluit. Ingenious, we zijn hier op dit forum om : - te redetwisten; - ons te amuseren; - én je kunt op het internet nog allerlei zaken leren, ter gelegenheid van dergelijke "discussies". Ingenious, laat ons dit "oeverloos", eigenlijk onnozel "twisten" staken. Beschouw dit niet als een elastistische terugtocht ... Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() 4x schreef :
Citaat:
Ah, je wenst in het Engels (Amerikaans) verder te dicussiëren. Mij goed, maar ... jet weet toch wanneer je Fuck en wanneer je Fock moet gebruiken. Daar zijn regel voor ...
![]() |
![]() |
#76 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar bent u niet echt snugger. ![]() Laatst gewijzigd door 4x : 14 september 2004 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb twintig jaar meebetaald. Je hebt inderdaad verkeerd gelezen. Ik werk nu waar ze het me nog toelaten. Ben jij een van die gastjes wiens solidariteitsgevoel neerkomt op 'eigen volk eerst kapot'? Eno2 Eno2 Laatst gewijzigd door eno2 : 14 september 2004 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Parlementslid
|
![]() deJohan schreef in #60 :
Citaat:
Citaat:
Zonder verder commentaar én deJohan is, naar mijn mening althans, een verstandige poster. Maar deJohan bestaat er geen spreekwoord dat ongeveer neerkomt op blinde haat. Je hebt mijn avatar nog maar gezien én ... elke tekst, ik herhaal : elke tekst, krijgt onmiddellijk de kwalifikatie : Citaat:
-doppers & -gepensioneerden de gemakkelijkste prooien van "paars" zijn. Dat is géén bankmakerij maar ... informatie deJohan !!! Én vooral : juiste informatie ! Kijk eens naar de datum van #52 ! Én wat kunnen we vandaag op blz. 2 van (HLN)/De Nieuwe Gazet lezen : Hoge pensioenen moeten betalen voor lage ! Dit maakt mijn posting overduidelijk "binnenlands" ! Overigens als een sociale maatregel op te vatten maar waarschijnlijk niét door diegenen waarvan het pensioen zal afgetopt worden. Hoe hoog moet een (laag) pensioen worden ? Géén woord hierover in de ruim 400 blz. tellende nota die vanaf morgen beproken besproken gaat worden. De krant, voor mij De Nieuwe Gazet, zegt : "misschien genoeg om de prijs van een rusthuis te betalen ?". Prietpraat - heu, herhaling van hetzelfde woord maar ... (nu volgen cijfers per maand) 1. Het gemiddelde lage pensioen bedraagt € 800; 2. Het verblijft in een rusthuis kost €1350 tot €1500. Mijn moeder is als twéé jaar "rusthuisbewoner"; 3. Circa 7,6% van de huidige en toekomstige bewoners hebben een pensioen dat het bedrag, geciteerd in punt 2 kan "dragen"; 4. De tussenkomst van de ziekekas (regering!) is € 125; 5. ... Conclusies laat ik aan je zélf over. Máár, er beweegt wat én voor de doppers én voor de gepensioneerden én die beweging ziet er niet gunsig uit. Vergéét dus niet : spijtig genoeg, voor de geïnformeerde, is deze topic "binnenland" ! deJohan, zo je dit als een : Citaat:
onvoorzichtig dom ! Denk eraan : wanneer een rusthuisbewoner zijn rekening niet kan betalen, doet het OCM dit. Het OCM verhaalt dit op de kinderen, gebeurlijk de kleinkinderen, de verplichte € 200 zakgeld inbegrepen. Beste Groeten.
![]() |