Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2014, 20:24   #61
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Inderdaad, moslim of niet, maar toch een nikab om blanke huid en blond haar te verbergen.
Daarvoor dient die nikab ook, als ze die droeg ging er niets gebeurd zijn.

/sarcasm voor zij die het zich afvragen
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 16:30   #62
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hopelijk brengt het jou niet op ideeën...
Ik ga liever met geweren om. Maar ik ben goed opgeleid hoor.
Ik ben geen leraar-met-een-te-laag-niveau.
Zelfs geen landloper die ervan droomt om leraar te zijn...Want zulke zijn er ook...Hé Jacques ? Ge weet wel over wie ik het heb, hé ?
Maar maak je geen zorgen, ik zal uw geheimen niet verklappen, ik zweer het op uw hoofd.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 16:31   #63
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Wat een argument! Je zou beter eens een deftige bijdrage leveren aan het topic. Vind jij het normaal dat een rechtbank rekening houdt met de afkomst van iemand in het bepalen van de strafmaat?
Ik alvast niet.
Ik ook niet.
Maar met onze Jacques moet je toch een beetje geduld hebben hoor...De mens heeft het moeilijk...Hij is zwaar verzuurd door allerlei tegenslag...
Oud 8 april 2014, 16:34   #64
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Bij de veroordeling is er natuurlijk geen sprake van racisme. Stel dat Jean F. deze Nacir had vermoord?
Dan hadden de politiediensten eerst en vooral grondig uitgezocht of Jean niet bij een verkeerde partij militeerde voor te beginnen, of dat hij per toeval geen exemplaar van Mein Kampf in zijn boekenrek had staan...
Oud 8 april 2014, 16:35   #65
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avsjo Roger Bekijk bericht
Als je ver genoeg teruggaat heb je inderdaad "Marokkaanse roots"
.
Bewijs dat eens ?
Oud 8 april 2014, 16:37   #66
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Zou u een nier van een verkrachter aanvaarden? Ik niet hoor.
Met die nier is niks mis hoor.
Oud 8 april 2014, 16:38   #67
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
U hoeft niet zo gebeten te reageren. .
Stop eerst met bijten.
Oud 8 april 2014, 20:55   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Dat hou je toch echt niet voor mogelijk !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2014, 21:27   #69
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Met die nier is niks mis hoor.
Met al die moslim inteelt kun je zelfs dat in vraag stellen.
Oud 8 april 2014, 21:42   #70
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat hou je toch echt niet voor mogelijk !!
Dus dat krapuul leert op een islamschool in Engeland dat vrouwen waardeloos zijn. Waarop wacht men nog om de islam te verbieden in het Westen. Dat is geen godsdienst, maar een indoctrinaire ideologie. Dus godsdienstvrijheid is in dit geval niet van toepassing. Men kan dergelijke ideologie toch gemakkelijk boycotten en het leven zuur maken. Misschien bollen zij het dan uit zichzelf nog af.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 april 2014 om 21:43.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 00:18   #71
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dus dat krapuul leert op een islamschool in Engeland dat vrouwen waardeloos zijn. Waarop wacht men nog om de islam te verbieden in het Westen. Dat is geen godsdienst, maar een indoctrinaire ideologie. Dus godsdienstvrijheid is in dit geval niet van toepassing. Men kan dergelijke ideologie toch gemakkelijk boycotten en het leven zuur maken. Misschien bollen zij het dan uit zichzelf nog af.
Zoals ik al dikwijl zei, het 70 punten programma is een kindersprookje vergeleken met de ideologie van de barbaarse wreedaardige islam.

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 april 2014 om 00:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2014, 09:57   #72
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Niet mee eens.
Verbieden lost niets op; men moet de wil/motivatie om dergelijke onzin te verspreiden aan banden leggen. Dat doet men nu eenmaal niet door het te verbieden.

Eenvoudiger is (in theorie wel te verstaan - er is immers 'moed' voor nodig) om consequent te straffen.

- U heeft een misdaad begaan; maar omwille van uw religie wist u niet dat dat strafbaar was?
* Dat klopt. Er is mij geleerd dat vrouwen waardeloos zijn; en dat die dus mogen worden aangerand.
- Ik begrijp het; toch heb je pech. Het IS strafbaar. U zal gestraft worden; en onthoud zeer goed dat uw labiele god/mohamed hier in 'dit' land geen kloten heeft te zeggen. Als je naar debiel gelauwel wil luisteren; en daar ook wenst naar te handelen; dan moet je naar het land gaan waar ze dat toelaten, snap je? Maar nu even niet, immers je gaat voor een paar jaartjes achter de tralies.
* Maar, ik dacht dat ...
- ... u dacht fout. Pech!
Het zijn wel 'onze' rechters die strafvermindering geven omwille van hun cultuur. En daar zit het al fout.

Het is wel raar dat in moslimlanden zo goed als alle rechten worden ontnomen van andersgelovigen. Waarom kunnen wij dat hier ook niet toepassen tegenover moslims? Hier worden moslims nog eens extra in de watten gelegd. Als men al eens begint met de dubbele nationaliteit af te nemen. Dat zal al een heleboel zaken vergemakkelijken en opties openen voor de toekomst.
Oud 9 april 2014, 11:02   #73
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.W.T.P. Bekijk bericht
Wat u doet, is kijken naar hoe "zij" het doen; en u dan afvragen, waarom wij dat niet doen.
Wat ik doe, is kijken naar hoe "wij" het doen; en dan stellen dat het helemaal anders moet.

Het is niet omdat ze in één of ander moslimland, rechten ontnemen aan andersgelovigen; dat wij dat ook moeten doen toch? Dat zou betekenen, dat wij religie an sich een rol laten spelen binnen een samenleving waar religie is gescheiden van de wetgeving (op papier althans).

Ik wens met geen enkele religie rekening te houden als het aankomt op het bepalen van de stafmaat. Het mag aldus niet eens een rol spelen. Als wij 'katholieken' anders gaan behandelen dan 'moslims', dan zijn wij al even achterlijk dan het gemiddelde moslimland.

De fout ligt inderdaad bij "ons". Wij zijn laks en blijven maar rekening houden met een cultuurverschil. Zolang wij dat blijven doen, zullen wij slachtoffer blijven van onze eigen domheid. De enige manier om dit een halt toe te roepen, is niet het verbieden van bepaalde religies; wel ze totaal te negeren bij het bepalen van een stafmaat.
Het resultaat blijft hetzelfde, als we neutraal kijken naar de Islam is het niet beter dan een verboden sekte. De Islam is geen godsdienst maar een persoonscultus met volgelingen die hem nadoen en het nageslacht binnen de familie willen houden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be