![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik ga liever met geweren om. Maar ik ben goed opgeleid hoor.
![]() Ik ben geen leraar-met-een-te-laag-niveau. Zelfs geen landloper die ervan droomt om leraar te zijn...Want zulke zijn er ook...Hé Jacques ? ![]() ![]() Maar maak je geen zorgen, ik zal uw geheimen niet verklappen, ik zweer het op uw hoofd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met onze Jacques moet je toch een beetje geduld hebben hoor...De mens heeft het moeilijk...Hij is zwaar verzuurd door allerlei tegenslag... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Dan hadden de politiediensten eerst en vooral grondig uitgezocht of Jean niet bij een verkeerde partij militeerde voor te beginnen, of dat hij per toeval geen exemplaar van Mein Kampf in zijn boekenrek had staan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus dat krapuul leert op een islamschool in Engeland dat vrouwen waardeloos zijn. Waarop wacht men nog om de islam te verbieden in het Westen. Dat is geen godsdienst, maar een indoctrinaire ideologie. Dus godsdienstvrijheid is in dit geval niet van toepassing. Men kan dergelijke ideologie toch gemakkelijk boycotten en het leven zuur maken. Misschien bollen zij het dan uit zichzelf nog af.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 april 2014 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 april 2014 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is wel raar dat in moslimlanden zo goed als alle rechten worden ontnomen van andersgelovigen. Waarom kunnen wij dat hier ook niet toepassen tegenover moslims? Hier worden moslims nog eens extra in de watten gelegd. Als men al eens begint met de dubbele nationaliteit af te nemen. Dat zal al een heleboel zaken vergemakkelijken en opties openen voor de toekomst.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |