![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Hij ziet enkel het probleem De Wever in zijn betoog...zuur man!!
Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 maart 2014 om 21:20. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, er hapert iets aan m'n computer. Laatst gewijzigd door Boduo : 25 maart 2014 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Om te beginnen is Termont geen directeur. Als je de directieleden wil kennen, en ook de voltallige raad van bestuur : die staan op pagina 68 van het jaarverslag. Staat online, iedereen kan dat consulteren. Dus directiewedde Termont : 0 euro Wat hij krijgt als vergoeding voor zijn zitje in de raad van bestuur kun je desnoods na laten vragen via je eigen partij. Het is namelijk zo dat in het havenbedrijf de raad van bestuur volledig bestaat uit politici en dit in verhouding tot de samenstelling van de gemeenteraad. Dergelijke vergoedingen zijn uniform voor alle bestuurders. De idioot die je dat in je nek draaide dat Termont directeur is, en daarvoor 50.000 euro per maand opraapt heeft je dik bij je pietje gehad... Citaat:
En ik heb geen probleem met zijn volkse stijl van communicatie. Hij stelt de zaken scherp en zegt wat op zijn hart ligt. Termont wil de n-va liever niet federaal aan de macht zien. Mag het nog ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch nog dit : per 1 januari 2014 is het autonome havenbedrijf een NV geworden. Dat zal als voordeel hebben dat we in het jaarverslag van 2014 duidelijk de vergoedingen voor de raad van bestuur zullen kunnen terugvinden. Ik ben héél benieuwd of jij je rond mei 2015 als die cijfers zullen publiek worden zult geroepen voelen om zelf terug te komen op je enormiteit inzake de vergoeding van Termont (en dus de anderen). Weinig kans toe... Citaat:
Als partijvoorzitter kan ik enkel beamen dat hij een fenomeen is, dat hij zijn gelijke niet kent in de recente geschiedenis en dat hij zijn zieltogende partijtje in minder dan tien jaar tot de grootste heeft gemaakt. Daar is hij dus elke euro die hij krijgt dubbel en dik waard vanuit perspectief van zijn partijleden. Maar dat is dan ook niet hetgene ik hier aanklaagde. |
|||||||
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Renée van Parijs;7073399]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() ik ben geen fan van Dewever maar Reekmans een beter parlementslid beschouwen omdat hij " actiever" is vind ik niet echt correct Al vind ik wel dat bij zulk cumul er minder loon moet zijn..
Citaat:
Maar ik weet wel dat ze nu beseffen dat ze fout zaten. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Moest men dit niet doen, dan is het gewoon een populariteitsspelletje. De Wever scoort slecht. Punt. Hij is de enige niet. Citaat:
Maar de media werkt met wat ze te zien krijgt, en kan er niet meer uithalen dan wat erin zat. Zo mag n-va nog honderd keer proberen om Ben Weyts naar voren te schuiven, die zal nooit populair worden in het medium televisie. Geen voorkomen, onsamenhangende manier van praten, een paar ergerlijke zenuwtics, na twee minuten zap je weg. Zo is het nu eenmaal, televisiecamera's gaan altijd naar diegenen die het geschikte profiel hebben. Citaat:
Citaat:
![]() Nog iets, zeer zelden overleeft de populariteit van een politicus een al te drastische uiterlijke verandering. Men blijft graag bij een bepaald beeld van een politicus. Raar maar waar, BDW slaagde daar wel in. Hij had vroeger altijd sjofele kleren aan, maar zijn uiterlijk van olijke dikkerd maakte dat niemand dat erg scheen te vinden. Nu hij mager is, ziet hij er enorm streng uit en super ernstig. Hij draagt nu altijd dure maatpakken en zijn haar ziet er niet meer uit alsof zijn vrouw er zelf de schaar heeft in gezet. Eigenlijk had hij het profiel van een dikke maar sympathieke bon vivant, en nu dat van een ascetische en bijzonder ernstige CEO. Niks meer van fundamentele gezelligheid : nu is het allemaal ernst. En het vreemde is dat de kiezer daarin helemaal volgt. Ik zou geen enkele andere politicus met dergelijke populariteit kunnen noemen die een dusdanig ingrijpende 'makeover' overleeft in de populariteitslijstjes. Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dan in optredens in Panda-pak of op televisiespelletjes. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus 14 �* 15% hardline VB'ers zit in N-VA. N-VA = dus VB FULL. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een rots in de branding. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die partijen kwamen sterker terug dan voorheen. en neen Dewever heeft het Vb niet verslagen. Dat heeft de linkse media gedaan maar vooral het VB zelf door continu te hengelen naar een forza flandria en te roepen dat de programma s identiek zijn etc. Mochten ze de n-va aangepakt als eender welke andere PC partij( wat de n-va ook is ) dan was het verval nooit zo groot geweest zijn. uiteraard is het omwille van de demografische tijdbom waar links zich vooralsnog aan laaft defacto onmogelijk dat het VB oit nog aan de macht komt. Maar ik ga de tijd nog meemaken dat links zich heel hard gaat beklagen dat ze de islam in Europa hebben groot gemaakt. en ik zal dit vanuit een plaats doen die op dat ogenblik europeser zl zijn dan het door links vernietigde Europa. We zullen zien wat de moslims van de \linkse dadda s vinden hahaha |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|