![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zal jij een zeer onbelastende job hebben gehad...
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan? Jij vindt haar allochtone afkomst blijkbaar wel relevant om te vermelden. Ik niet. Jezelf voor schut zetten, heet zoiets. Kijk eens, ik ben geen racist, want ik ken een allochtoon persoonlijk! Proficiat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen kunnen ziek worden (zelfs lichamelijk) van teveel druk en stress op 't werk. . Zet teveel druk op een mens en je kan rare dingen krijgen, van agressief gedrag tot depressies. Niet echt dingen die je wilt zien bij mensen die met kleine kinderen werken, zie dat zo'n verzorgster doorflipt of zo, wie gaat het uitleggen aan die ouders? De werkgever zal zijn/haar handen in onschuld wassen. Dat ze eerst eens kijkt of ze niets kan verbeteren aan de werkomstandigheden, en da's iets dat op veel werkplekken moet gebeuren.
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Kijk, wat ik enkel maar wil zeggen is het volgende: Een mens moet zijn job doen, het liefst zo efficiënt mogelijk. Maar als 'n mens ziek wordt, zal het echt niet helpen om daaraan te gaan zeggen 'Valt het u te zwaar, jongen? Verander dan maar van job.' Weet je wel hoe respectloos zo'n uitspraak is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Kijk, wat ik enkel maar wil zeggen is het volgende: Een mens moet zijn job doen, het liefst zo efficiënt mogelijk. Maar als 'n mens ziek wordt, zal het echt niet helpen om daaraan te gaan zeggen 'Valt het u te zwaar, jongen? Verander dan maar van job.' Weet je wel hoe respectloos zo'n uitspraak is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het dus énkel over ziekte gaat, dan vraag ik me af wat daar de criteria voor zijn: is men als kinderverzorgster niet meer verondersteld te komen werken omdat je een snotvalling hebt? En die heb je nogal dikwijls met zo'n groep kinderen. of moet men dan twee weken thuisblijven tot het besmettingsgevaar over is. Worden hier bij ziekteverloven ook de zwangere kinderverzorgsters geteld die misschien beter niet meer gaan werken, net zoals de kleuteronderwijzeressen, eens ze zwanger zijn? Want ook dat is wettelijk bepaald: een zwangere kleuteronderwijzeres moet een heel schooljaar thuisblijven tijdens haar zwangerschap .... en als je dan om de twee jaar zwanger bent, is dat heel leuk nietwaar? Ik weet niet of dit ook telt voor kinderverzorgsters, maar het lijkt me logisch dat indien kleuteronderwijzeressen niet meer hoeven te werken tijdens hun zwangerschap, dit ook zou gelden voor de kinderverzorgsters. hoeveel van de originele 10 personeelsleden schieten er dan nog over? (sorry, maar zulke dingen vind ik dus totaal overdreven! een zwangere moeder van zes moet ook niet in afzondering gaan leven omdat ze via haar kinderen een snotvalling kan krijgen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2014 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet is het nog altijd een dokter in de geneeskunde die beslist of U al dan niet in staat bent om te gaan werken.Het is een Arts die de diagnose stelt en attest opmaakt en tekent.Wie hierop iets te zeggen heeft moet maar telefoneren naar de Dokter in kwestie en deze man zijn diagnose betwisten ..Al de rest is larie en apekool !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze wat minder moesten werken zouden ze minder ziek zijn ! Uitgeputte mensen worden namelijk gemakkellijker ziek als goed uitgeruste. En dat weet ik uit eigen ervaring . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Toch geweldig geregeld allemaal:
eerst creëert men de absolute noodzaak voor kindercreches en opvang allerhande (meeste koppels zijn economisch verplicht met 2 te gaan werken), dat is een nieuwe economische markt, dan gaat men subsidies beknibbelen zodat er te weinig middelen zijn om een goede bestaffing te doen en dan klagen dat de werknemers klagen onder te grote druk te staan wegens te weinig personeel... Zucht
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 28 maart 2014 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen trouwens dat de NVA deze stedelijke crèches ging afbouwen en net d�*t doen: het privé initiatief laten primeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan het nog een tikkie duurder worden voor de nu al leeggeplukte Vlaamse ouder natuurlijk...
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, mijn ervaring is dan weer dat degenen die het hardste werken, het minste ziek zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |