![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Tijdens mijn eerste dagen op het forum zelf meegemaakt dat mijn intentie om op het Europese niveau voor het VB te kiezen volstond om mijn virtueel het recht te ontnemen om effectief begaan te zijn met het lot van christenen onder de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een besnijdenis heeft meer te maken met hygiëne dan met geloof.
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet-moslims zijn ook selectief in het vergaren van informatie. Ze lezen boeken van andere niet-moslims die op hun beurt denken dat ze alles over moslims weten. Ik heb hier zo vaak informatie gelezen van zo gezegde moslimkenners waarvan ik denk, WTF ![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En als ik jouw redenering doortrek dan houdt elke mannelijke belg een kind gevangen in de kelder. Zijn alle belgen elke dag zat. Zijn alle mannelijke belgen bi of homo. Zijn alle belgen racisten. etc.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 april 2014 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van mijn part mag je het blijven ontkennen hoor. Blijkbaar is zelfs standaardinformatie aan dovemansoren gericht als het over islamitische ondersteuning van vrouwelijke genitale mutilatie gaat! Bij ons heet dat : "nooit verder dan uw kerktoren geweest zeker?" Het is nergens "normaal" dat er aan kinderen hun genitaliën wordt geknipt, gesneden en gekapt. Het hygiene standpunt is al uitgemelkt: ondertussen hebben we allemaal bad en douche en kunnen zelfs de onbesnedenen hun piemel dagelijks wassen. De schaarse gevallen die een te nauwe voorhuid hebben kunnen medisch geholpen worden, dat is iets anders dan alle kinderen standaard hun velletje verwijderen. Het zal me een worst wezen of uw velletje er nu wel of niet aanhangt en of je dat nu wel of niet leuk vindt. Maar ik vind het alvast leuk dat u uw eigen islamitische broeders en zusters ervan zult overtuigen om van clitorisjes en schaamlipjes af te blijven. Ik geef je alvast op de kaart waar je je missie kan gaan volbrengen. (tenzij je natuurlijk denkt dat die kaart door de joden is gemaakt om islam in een slecht daglicht te stellen! is dat niet leuk! kunnen we ineens het verbod op FGM afschaffen want het gebeurt toch niet hé NickB?) Je kan al beginnen in Afrika: ofwel wonen daar géén moslims, ofwel is het dus een joodse hoax. ![]() In all more than 125 million girls have been subjected to this torture, and UNICEF says that 30 million girls are at risk of being cut in the next decade. - See more at: http://www.undispatch.com/map-of-the....tlzE998q.dpuf http://www.undispatch.com/map-of-the...ion-is-rampant Zoals je in Trouw kan lezen is ook in Indonesie 90% van de vrouwen besneden, maar werd dit genegeerd omdat het anders zou lijken alsof islam er iets mee te maken had. Maar wij weten dat islam er NIKS mee te maken heeft hé Nick? Volgens NickB best�*�*t het zelfs niet enkel "dat model" heeft er iets mee te maken, en over Hirsi Ali weet hij natuurlijk helemaal niks.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 april 2014 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De beslissing om over te gaan tot besnijdenis komt toe aan de arts in geval van medische noodzaak, in alle andere gevallen behoort dit tot de rechten van het kind en de eigen levensbeschouwelijke keuze op volwassenleeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Kijk eens aan, de Vlaams Bange vriendjes zijn collectief in zeurmodus gaan staan: ze mogen niet dit en ze mogen niet dat, toch hebben ze gelijk, maar niemand gelooft hen en uiteraard is de islam de schuld van de breekneus van Flup tot de prijsstijging van hun papieren huildoekjes, maar dat mogen de dutskes niet zeggen want stoute rechters liggen op de loer.
Al even bespottelijk als een Hollandse aardbei die zeker weet dat moslims "een wat enger wereldbeeld hebben". Niet fanatieke moslims of diepgelovige, zelfs niet traditionele, maar gewoon 'moslims'. Geen spoor van nuance. Daarvoor is zijn wereldbeeld wat eng. En nog enger is dat van Circe die in haar OP beweert dat haar geliefde partij al jarenlang besnijdenis aanklaagt. Alsof het Blok ooit ook maar één zier om -al of niet besneden- moslima’s gegeven heeft. De enige reden waarom die fascistenvereniging het ooit vermeldde, was om aan te tonen dat ze zo snel mogelijk teruggestuurd moesten worden. Waarna ze -wat Dillen en C° betrof- thuis ongestoord verder konden kerven. En om dezelfde reden heeft Circe het onderwerp aangesneden. Niet uit medelijden of afschuw, maar ter meerdere eer en glorie van haar haatpartij, want -zoals Flup ooit zei: “het Vlaams Blok kiest voor een blank Europa!” En mocht dat ooit gerealiseerd worden, is het de beurt aan de joden, de holebi’s, de feministen, de kunstenaars, de intellectuelen en alle anderen die niet passen in zijn geborneerd-bange wereldbeeld. Tot slot: de racisme-veroordeling van het Blok was niet alleen terecht, maar zelfs erg mild. Het Blok/Belang was/is een gespleten en extreme haatpartij waarin SS-dwepers, fascisten, Hitleraanbidders, neonazi’s en negationisten zij aan zij zitten met gewone racisten. Belangers die in staat zijn tot nuance, zijn zeldzamer dan witte raven. En hoewel Circe (en alle andere Blokkers) uiteraard het tegendeel bewe(e)r(d)en, is het racisme arrest uitstekend gemotiveerd. Geïnteresseerden vinden het hier. En voor wie het lang vindt, dit was de ingekorte versie voor de pers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Wat in deze materie nog ontbreekt, net zoals bij 'eremoorden', het verminken van 'overspelige en of zedeloze vrouwen' en meer van dat, vooral, islamitisch religieus geweld, is het strafbaar maken van alle gezins- en familieleden die geen hulp boden en of de feiten zelf niet aan het licht brachten.
Alleen al om te voorkomen dat er een zondebok in de familie wordt uitgekozen die de schuld dan maar op zich moet nemen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Geloof jij nu echt wat je hier schrijft? Trouwens, jij als vrouwelijke moslim zou moeten weten dat er een hemelsbreed verschil bestaat tussen vrouwelijke en mannelijke besnijdenis. Het eerste gebeurt om de vrouw te beknotten in het hebben van seksueel genot, en het tweede zou worden toegepast uit medische redenen. Als jij dat verschil zelf nog niet doorhebt, sorry, maar dan ben je gewoon lomp en hoor je niet in deze discussie thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Desnoods heel de 'bende' het land uitzetten. Dergelijke families horen hier niet thuis.
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoe zo'n denkwijze in onze cultuur is toegelaten: ontkennen van de gruwel van vrouwenbesnijdenis, zelfs goedkeuren. Zo'n persoon hoort hier zeker niet thuis.
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 april 2014 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Op veel medelijden van uwentwege hoeven de verminkte vrouwen in elk geval niet te rekenen. Want blijkbaar wilt het VB niet dat het RIZIV terugbetaling uitvoert voor ingrepen als gevolg van vrouwelijke genitale verminking. Zelfs niet voor meisjes die deze martelpraktijken ongewild ondergingen (link). Een betere illustratie van mijn eerder betoog is nauwelijks denkbaar. Tot slot: uw ongetwijfeld fantastische voorstel om gezins- en familieleden die geen hulp boden en/of de feiten niet aan het licht brachten, zal zich uiteraard niet beperken tot religieus geweld, maar zich richten tot alle geweld binnen gezinnen. Drukke tijden voor justitie, want zelfs de meest voorzichtige schattingen gaan ervan uit dat minstens 1 op 10 vrouwen in België slachtoffer is van partnergeweld. En dat is dan nog het topje van de ijsberg want de meeste slachtoffers doen geen aangifte (link). Ik zie uw voorstel met belangstelling tegemoet. Geeft u een seintje als het klaar is? Alvast bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is het verbod op aanzetten tot vrouwenbesnijdenis een voorbode van een verbod voor genitale verminking (wat een besnijdenis in feite is) van alle kinderen, jongens én meisjes. Genoeg hypocrisie rond dit thema!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moesten de andere partijen niet zoveel moeite gedaan hebben om tal van die vragen als onontvankelijk te laten klaseren zouden ze niet om de haverklap van onder het stof moeten gehaald worden. Tussen haakjes, de medewerker van Jos VAN ASSCHE toen was een zekere Joris CLAESSENS... Ring a bell? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |