![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat begrijp ik er ook uit, maar ik ben islamofoob en volgens Bert Bleiter moet dat strafbaar zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() Is het normaal dat wanneer je je kop buiten je voordeur steekt je vlug een sjaaltje over je kop moet trekken? Wij zijn toch niet meer in de middeleeuwen. Noem één aanvaardbare reden? Dat kinderachtig nonnengedoe is een belachelijke traditie van een versteende cultuur. Dit klopt aan geen kanten met onze westerse samenleving en daarom moet het verboden worden in de opvoeding van jonge mensen. Als ze "volwassen" zijn kunnen ze doen wat ze willen. Wij wonen niet in een moslimland!
Opvoeders neem uw verantwoordelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een andere versie van het befaamde vers (waar door de vertaler zèlf "over het hoofd" is bijgevoegd) :
DRIE REGELS VOOR KLEDINGVOORSCHRIFTEN VOOR VROUWEN (*) hier moet ik altijd aan denken als ik zo'n ouder ooit-bekeerlingen zie die menen op hun 60ste zich nog steeds te moeten inpakken. Niet nodig dus, want volgens Mohammed zijn jullie zo al niet meer aantrekkelijk genoeg om zelfs maar lastig te vallen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een andere versie van het befaamde vers (waar door de vertaler zèlf "over het hoofd" is bijgevoegd) :
DRIE REGELS VOOR KLEDINGVOORSCHRIFTEN VOOR VROUWEN (*) hier moet ik altijd aan denken als ik zo'n oudere ooit-bekeerlingen zie die menen op hun 60ste zich nog steeds te moeten inpakken. Niet nodig dus, want volgens Mohammed zijn jullie zo al niet meer aantrekkelijk genoeg om zelfs maar lastig te vallen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 april 2014 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() De bijbelfilm Noah met Russell Crowe in de titelrol mag niet in Maleisië worden vertoond. Het Aziatische land voegde zich bij een reeks islamitische landen waar de film al eerder werd verboden. De film is in strijd met de islam omdat er een profeet in wordt vertoond. Dat schrijft de Maleisische krant The Sun.
"De film is verboden omdat wij moslims geloven in de profeet Noach, en volgens de islam is het niet toegestaan een profeet uit te beelden", laat een topman van de Maleisische filmkeuringsdienst weten. Eind vorige maand werd de film al om soortgelijke redenen geweerd uit bioscopen in buurland Indonesië. Enkele weken eerder werd de film verboden in Qatar, Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Goebbels schreef in z'n dagboek dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen als ze buitenkomen, want als mensen er hetzelfde uitzien denken ze allemaal hetzelfde en hun kinderen ook. Het is duidelijk dat je moeder er al door besmet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik sommige artikels erop nalees vraag ik mij terdege af, waarom wij altijd maar moeten toegeven aan anderen, die van wie weet waar overal, ze binnen gezworven komen.
![]() Ik stel voor dat sommige mensen (de fans) dat eens gaan uitproberen in de landen waar ze vandaan komen, zo een beetje de boel op stelten zetten en wat eisen stellen. Alvast veel succ6 gewenst. p.s. Of je daar ver gaat mee geraken, I doubt it.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() 2! Waarom doet men dit? WAAROM? Waarom wordt onder het mom van godsdienstvrijheid seksisme toch getolereerd in onze moderne maatschappij? Want laten we eerlijk zijn: een vrouw heeft geen vodje nodig om zich te doen gelden als vrouw. Zoiets proberen te propageren in een land als het onze is gewoon walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde recent nog een leuk verhaaltje. Een Poolse migrant werkte al NEGEN jaar bij een meubelbedrijf als magazijnier. Hij moest mee de meubelen TOT AAN de auto van de klant brengen. de meubelen mochten niet IN de auto worden gezet (gezien mogelijke beschadiging van de auto). Dit ging zo al netjes gedurende dus negen jaar. Recent kwamen er veel meer marokkaanse klanten. Zij EISTEN dat de meubelen IN de auto werden gezet, waarbij de Pool weigerde. Zo kwamen er hoe langer hoe meer Marokkaanse klanten wat telkens tot hoogoplopende discussies leidde. Ook hebben die marokkaanse klanten klacht neergelegd bij de baas wegens..... rassies, want de Pool is niet op zijn mondje gevallen. Wat gebeurde er recent? Pool werd op staande voet ontslagen wegens onaangepast gedrag (komt nog wel voor de rechter) en werd vervangen door... driemaal raden: EEN MAROKKAAN. Het kan dus best zijn dat nonkel Ali, tante Fatima en nonkel Rachid met heel de familie wat ruzie zijn komen zoeken, klacht hebben neergelegd, en nu mag zoontje Mohammed hen gaan bedienen. De Pool die hier al negen jaar in het WIT werkte krijgt geen werkloosheidsvergoeding wegens dus ontslag met zware fout, zijn vrouw die in het WIT werkt krijgt depressie. Ze overwegen om terug te gaan naar marokkanen-vrij Poland.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 april 2014 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg 'ns uit: seksisme.
Overigens vind ik dat hetgeen nu bezig is, dat vrouwen persé altijd hun gelijk moeten krijgen en altijd worden aanzien als de sukkelaars, ook niet de goeie manier. Let wel: de discriminaties tussen m&v op het vlak loon ende etc moeten weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, voel jij je nu op je gevoelige plek gepakt of zo omdat sommige vrouwelijke forummers hier het kopvod als onderdrukkend symbool aanklagen? Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 5 april 2014 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen verdienen over het algemeen minder omdat ze op een grotere schaal werken in "zachte" sectoren die gewoon minder goed betalen, maar ze krijgen daar even veel als hun mannelijke collega's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat ik geen schoolloper meer ben want gegarandeerd zat ik in dit geval met een cowboyhoed op mijn kop in de klas of beter nog met een pluimen indianen-hoofdtooi, en dan wil ik die wel eens zien die me dat zou verbieden. Laatst gewijzigd door Garry : 6 april 2014 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |