![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Nu wordt alles duidelijk.........dempen janet
, ge gaat toch wat hulp van de "parking" nodig hebben.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() nergens.....uw punt is wat ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wacht laat me raden ..........Jean Luc Dehaene "redt" (loodgieter) het land ? "Flor" staat op een N-VA lijst. Google maar even voor mijn "steunbetuigingen"..... op het forum he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn vraag is waarom JIJ een onderscheid maakt, want ik maak dat onderscheid niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Zucht, dit is wat ik dus bedoelde met een forum vol heethoofdige gevoelloze betweters.
Zelfs in een sereen topic dat leed en emoties draagt. Onvolwassen pupillen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat er sereen is aan een ongeneeslijke ziekte is mij een raadsel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga eens kijken in de draad over Dehaene. Uit daar ook eens dezelfde verontwaardiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D. Jr., leed & emoties zijn nu eenmaal onlosmakelijk verbonden aan 't leven, er is maar 1 zekerheid, dat iedereen vroeg of laat zal moeten gaan.
't Enige dat ik hoop voor deze man (ook voor Dehaene eigenlijk & iedereen) is dat hij niet te veel zal moeten lijden. Ook 'n 'chapeau' voor de man, dat hij nog 'n laatste X is gaan pleiten voor meer geld om onderzoek te doen naar deze ziekte, niet voor hem, want daarvoor is 't blijkbaar te laat, maar voor anderen, dat pleit voor hem!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De opmerkingen van sommigen die van u gedacht zijn toen Karel Dillen overleden was ( en ik ben geen VB stemmer) en als een forumlid "Jazeker" overleden was zijn legendarisch op dit forum. De opmerking, waarop ik reageerde, van VLB was er ferm over....dat is u ongetwijfeld ontgaan. ![]() Uit respect voor de opstartter van de draad reageer in hier niet meer verder op.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 7 april 2014 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een vaststelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komedie spelen en smoelen trekken doen we al genoeg in het echte leven. Ik vind het spijtig voor Flor dat hij zo ziek is, maar het doet mij voor de rest absoluut niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper gaat nog wel niet zo ver als jij bij Morel.
Jij ging er van uit dat ze haar ziekte veinsde om in de belangstelling te komen. Ik zou dus maar best zwijgen over een ander als ik van jou was. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2014 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we voor elke zieke politicus een draadje moeten openen .... Laatst gewijzigd door daiwa : 8 april 2014 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat er toch nog ergens een liberaal in het parlement te vinden is die hier tegen zal stemmen.
Alle respect voor de man - zijn optreden in Reyers Laat was ongelofelijk: zo'n miserie meemaken, en toch nog denken aan mensen die het nog slechter hebben - maar ik ben als liberaal tegen overheidsfinanciering van onderzoek, en daarnaast vind ik het kwalijk als politici zaken gaan voortrekken omdat ze er zelf mee in ervaring komen. Maar nogmaals, alle respect voor deze man.