![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel heel erg ver weg zijn in je hoofd om zoiets te doen. Tja, van de hielenlikkers van de sossen zijn we niet meer gewoon dan dat. Raf vergeet echter dat dit crapuul zijn soort niet tolereert. Met een beetje pech wordt in de toekomst zijn rectum aan flarden gereten door een MK47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Moet men misschien ook de familie van Dutroux, De Gelder of Janssens aanpakken?
Is dat het? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijs dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Normale jongeren slaan niet de praat uit die die jihadisten in hun videofimpjes vertellen. En wat de Jejoenen betreft, als je je kinderen laat omgaan met moslimextremistisch straattuig, dan is de kans groot dat hun onopgevoedde leeglopers in de klauwen van tuig vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij bazelt maar wat omdat dat nu eenmaal zijn gewoonte is. Als het van Raf afhangt hebben die jihadisten hun kalifaat-ideeën opgepikt bij de Boerinnenbond of zo. Laatst gewijzigd door Vigilant : 20 april 2014 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeger nu, nu niet, nooit niet. Noch voor verkeersmisdrijven, noch voor om het even welke feiten. Leer daar mee leven, of slijt de rest van uw leven met het jagen op windmolens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Helemaal niet ad hominem of zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat ze de overheid om hulp smeken. Hun jihadistenzoontjes moeten bij terugkeer opgevangen worden en begeleiding krijgen. Wel, liever niet op mijn kosten. Ik betaal de uitkeringen en leeflonen van huin ouders al. Dat de adepten van PS-model de begeleiding van hun islamitisch importgebroed zelf betalen. Dat moet er toch vanaf kunnen van de partijkas van PS en Spa? Tenslotte gaat het om hun wacko's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze rotzakken worden door u en another jack verdedigd. Proficiat. Dat die 80 meisjes christenen zijn, wordt weeral niet eens vermeld. Welke angsten moeten die kinderen weeral niet uitstaan, door dat moslimcrapuul. Leve de islam: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ontvoerd.dhtml Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 april 2014 om 18:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Schatje, verstaat u het weer niet?
Denk rustig na ....
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 april 2014 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen moslimvrienden. Verder nog iets?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdedig helemaal niemand. Stop eens met die onnozeliteiten...
![]() |
![]() |