![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Snelheidsbeperking elektrische fietsen tot 10 km per uur ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 23,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
23 | 76,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn Trikes die niet lager zijn dan een gewone fiets, dan lig je op 80 cm van de grond.
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ook aan hun veiligheid , ze laten die mensen onverantwoorde risico's nemen omdat ze niet kunnen aanvaarden dat ze oud zijn , ik heb 3 dochters , ik weet wat ze kunnen en niet kunnen , ik hou ze in de gaten , dat is verantwoordelijkheid . Wat mij betreft mogen ze motards ook verbieden , het zijn meestal veertigers die niet kunnen verkroppen dat ze ouder worden , ze weten dat ze per afgelegde kilometer 11 keer meer kans hebben op een dodelijk ongeval en toch doen ze het . Lees je in de krant , laat een vrouw en 2 kinderen achter . Soms moet je mensen beschermen tegen zichzelf , ik heb genoeg motards gekend , eindigend in een rolstoel of op t'kerkhof .
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb ooit een schedelbreuk gehad , omvergereden door een ouwe , vallend met een elektrische fiets.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha! Nu komt de aap uit de mouw! 't Is een persoonlijke vendetta!
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een pak steviger en betrouwbaarder.
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kom zelf eens met wat origineel voor de dag .
Omkippende bejaarden en stuikende motards interesseren je niet . Wat zit jij op politics te doen . ![]()
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zéker weten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graag onbeperkte snelheid voor fietsen. Ik rij met mijne koersvelo soms ook bijna 50km/u berg af en wind in de rug. Dus laat dat gewoon gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie fietsenmaker die het internet gebruikt kan het op een middagje voor €650. En dan heb je het goeie spul, geen Chinese rommel.
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En voor mij onbetaalbaar.
Het werdt dus een RD50 X met een RD125cc motorblok. Nog gekocht in een lot aangeslagen materiaal van de politie te Grimbergen einde jaren '70. Er zat nog een Royal Nord 50cc bij en een Suzuki AC50 met een 100cc motorblok. Kreeg je toen met een bewijs van verlies van documenten, klaar om opnieuw in te schrijven. Vanaf het eerste ogenblik dat ik een helm op mijn hoofd heb gezet hield en hou ik me vrijwillig aan een nultoleratie wat alcohol betreft en zie, ik ben er nog steeds! En af en toe mag dat voorwiel wel even van de grond... Vanaf het moment dat die elektrische fiets ook in staat is om het voorwiel in de lucht te gooien ben ik klant. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 april 2014 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig, begin jaren 90 heb ik zo'n koopje kunnen doen bij een uitverkoop van de pakkemannen van Hoboken. 2 gloednieuwe Malosie 72 CC cylinders voor de Peugot 103, een handjevol gebruikte Ninja uitlaten en een Camino Custom zonder papieren, voor een paar 100 BEFjes.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |