![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat je niet verder komt dan het posten van een lullig plaatje. Ik ben bovendien zelf een vrouw, en de lijst met zedendelicten in de UK die Vlaams Realist gepost heeft, verontrust me dan ook erg. Maar aangezien jij een man bent en bovendien ook niks ophebt met vrouwen, zal jij nooit de ernst van deze situatie begrijpen. Of misschien ben je gewoon nog niet volwassen genoeg. Ahwel jongen, ik hoop dat je op een dag eens goed verkracht wordt. Misschien zal je dan eens beseffen wat honderden vrouwen dagelijks meemaken.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 26 april 2014 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de werkzaamheden van de door "giserke" voorgestelde 'professioneel uitgebouwde knokploeg' zich beperken tot het voorzien van 'bescherming op bestelling' voor eenieder die zich graag onbezorgd in de publieke ruimte wil begeven, zou ik me er zelf wellicht ook voor aanmelden.
Strikt genomen is dat echter een taak voor de politiediensten, die zich - zoals forumgenoot "fred vanhove" al wist te melden - helaas met te véél andere zaken bezig moeten houden. Als een vriend(in) van mij verkracht zou zijn, zou ik ongetwijfeld niet kunnen weerstaan aan de drang tot vergelding. Daar zou ik evenwel geen 'professioneel uitgebouwde knokploeg' voor nodig hebben. Omdat ik goed genoeg besef dat niet iederéén zo'n gevaarlijke zot is als ikzelf, kan ik niettemin begrip opbrengen voor diegenen die wél op zo'n organisatie beroep zouden willen doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 april 2014 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het organiseren van een culturele, economische, politieke, ... boycot van de UK die onverbiddelijk doorgaat tot het probleem ten gronde wordt aangepakt lijkt mij het minste dat 'de beschaafde wereld' zou kunnen doen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een stoere mannetjesputters hier allemaal... Meer testosteron dan hersencellen blijkbaar...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is evident. En het geldt niet alleen voor dochters. Maar d�*�*r ging het hier helemaal niet over.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het afdoende beschermen van haar burgers, of het boycotten van achterlijke klotelanden heeft 'de beschaafde wereld' nochtans geen testosteron nodig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En het gaat er wel degelijk over. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 april 2014 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterende repliek. Dit schetst wel een zeer goed beeld van hoe het er in dit land aan toe gaan. Het is gewoonweg om van te kotsen, rechters die dergelijke uitspraken doen zouden zelf tot een effectieve gevangenisstraf veroordeeld moeten worden. Ander en beter in hun plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de politie doet wordt hen opgedragen door de politiek.....het is aan de politiek om te beslissen op welk domein zijn politie zich moet focussen .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(tip, het juiste antwoord is niet Bart De Wever) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het geeft aan hoe ver ze staan van de man in de straat, wiens stem ze graag zouden krijgen op 25 mei. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel Fred zou willen dat de politiek geweld strenger aanpakt en zich minder focust op populistische akkefietjes . Geweld is GEEN topprioriteit voor NVA....drugsverslaafden daarentegen des te meer .Dus indien zij aan zet zijn zal het niet veranderen integendeel...
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Ma nee, jij mag op jouw beurt die klootzakken verkrachten. Op die manier kunnen ze zelf eens ervaren hoe ongewenste penetratie aanvoelt. Na een tijdje verwacht ik een gevoelige daling van het aantal verkrachtingen.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan die rechter niet voor de rechtbank gedaagd worden voor de schade die hij aanricht aan de maatschappij? Misschien heeft de rechtbank het te druk met een of andere canabisverkoper voor een paar jaren op te sluiten om zich met 'onbelangrijke' dingen als verkrachting bezig te houden. Onbegrijpelijk. De politiek moet zich ook maar eens duidelijk uitspreken over waar de prioriteiten horen te liggen. Anders zijn ze evenzeer mede verantwoordelijk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 april 2014 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |