![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Even serieus nu: indien je van mening bent dat iedere Blok kiezer een racist is, hoe voel je jezelf tijdens de verkiezingsuitslagen? Aangezien er blijkbaar alsmaar meer racisten bijkomen? Je vergist blijkbaar een racist met een verstandig iemand? Achja vergissen is menselijk ![]() Mvg, M@gic!
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() daar zit het verschil, een daarmee dat discriminatie op basis van ras onrechtvaardig is, terwijl alle blokkers of vtm-kiezers uitmaken voor randdebielen dit niet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat nog niet wegneemt dat zij haar huis uit vrije wil verkoopt aan wie ze wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Tja, da's nu het gevolg van de antirascismewetgeving...
Je mag gerust rascist zijn en weigeren te verhuren, te verkopen of anderzijds zaken te doen met allochtonen, andersgelovigen, holebi's etc.... Perfect legaal, geen speld tussen te krijgen trouwens... Je mag alleen niet meer zéggen waarom je weigert. Effect ????? Partijen die nooit één rascistische uitspraak doen (in de technische zin van het woord), maar opkomen onder de slogan "wij weten wat u denkt" (nudge nudge, wink wink, know what I mean...)
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vroeg indirect of er eigenlijk méér bewijzen waren dan dat, tot nu toe heb ik niks anders gezien dan commentaren als "zot extreem rechts wijf".
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom mag een vakbond Vlaams Blokker buiten gooien??? (geen discriminatie????????) Ze worden zo zot als een achterdeur de wettenbakkers. Zo kweekt men rasisten! Met zulke wetgeving zulen de NIET rasisten wel verdoken rasisten worden!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had zeker niet door dat Jazeker eigenlijk uithaalde naar de Blokbusters, Fernand?
Dat buitengooien terwille van een politieke overtuiging zit mij ook dwars, laat dat duidelijk zijn. Zeker als je weet dat anderen dan weer net binnen geraken met een lidkaart die hun politieke overtuiging weerspiegelt...
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Toch eigenaardig trouwens, dat zo ne 'kansloze', 'ontwortelde' en 'achtergestelde' motherfucker nu ineens wel in staat is om een stuk grond te kopen... Daar moet je toch behoorlijk wat geld voor hebben, dacht ik? Of had hij ne goeie dag met de drugsverkoop?8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Het is uitgesloten dat ik het verkoop aan mensen zoals hij" Jij mag als eigenaar kiezen aan wie je verkoopt, en aan welke prijs. Feit blijft wel dat er onder de allochtonen heel wat "immo-toeristen" zitten. Mensen die huizen afschuimen die ze niet kunnen betalen, de huurders/eigenaars in hun privacy storen, en uiteindelijk een belachelijk laag bod doen.
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het natuurlijk weer niet begrepen, Rafke; in die termen wordt door volk als jij en de jouwen over veel allochtonen gesproken. Ik denk dat heel wat allochtonen (vooral Marokki's) het hier helemaal niet zo slecht hebben. Maar motherfuckers zijn het wel zo goed als allemaal...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |