![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie wel het probleem niet. Who cares tot welke fractie ze gaan behoren? Zolang dat een fractie is waarbinnen ze dezelfde standpunten kunnen innemen als voor de verkiezingen, zie ik geen probleem. De fracties in het Europees parlement zijn ook niet zo bindend als in de Belgische parlementen. Kijk naar de EVP: Berlusconi's poppetjes en Theyssen zitten daar in dezelfde fractie. VVD'ers en D66'ers (die de strekking-Verhofstadt volgen) zitten er ook in dezelfde fractie. Maar ze hebben toch een andere kijk op Europa.
![]() |
#63 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zat in 2006 in een kiesbureau op het Antwerpse Kiel, een wijk met veel allochtonen. Zo'n 10% van de stemgerechtigden kwam niet opdagen. Het ging bijna uitsluitend om ouderlingen, zowel autochtoon als allochtoon. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij deze peiling halen ze nu iets van 20 %, dat noem ik pas een mokerslag. Maar ja , het valt me op dat je analyse van deze peiling zicht toespitst op 1 bepaald gegeven en het vermelden dat CD&V aan het zeilen is .... ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 17 mei 2014 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Grapjas....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn Godheid "Zeus" ........is nogal "verblind" vrees ik....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In 2009 haalde N-VA 6,13% van de stemmen in België, ofwel 9,88% van de stemmen in de Nederlandse kieskring (aka Vlaanderen). Het is die 9,88% die ge moet vergelijken met deze 20% (wat nog steeds een verdubbeling is natuurlijk). Wat zijt ge met cijfers als ge ze niet correct kunt vergelijken?
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat de belgicisten op dit forum en daarbuiten niks anders doen dan de N-VA demoniseren kan ik nog begrijpen. Met jullie houding heb ik het moeilijk. Ik weet dat langs beide kanten de bruggen opgeblazen zijn, maar ik weiger te geloven dat de breuk totaal en definitief is. De toekomst zal het uitwijzen, ik heb dus nog een sprankeltje hoop. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op dat vlak zitten het VB en N-VA in hetzelfde bootje. Constant erop kakken door de traditionele partijen en Groen, de media etc. dus bij een peiling zeggen de mensen dat ze nog niet beslist hebben en dan volgt de uitslag van de echte peiling en die is dan altijd iets dat men niet verwacht had....
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn exuses voor de verwarring ![]()
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard is die 20% héél veel in vergelijking met de vorige Europese verkiezingen, dat zal niemand ontkennen. Maar een verschil van ongeveer 13% tussen federaal en Europees scoren, vind ik persoonlijk een héél groot verschil (Voor zover je kan voortgaan op peilingen uiteraard!) |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed nieuws ! |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Was de PP nu een centrum-rechtse partij zoals de NVA dan zou ze de MR herleiden tot een kleine partij. Maar het is duidelijke dat de extremisten de grote winnaars worden in Wallonië: de PTB, de PP en de extreem-linkse flank van de Ps...
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Neen. Er komt geen liberale partij op.
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, let wel, ik heb altijd gezegd dat de NVA al lang ter plaatse trappelde in de recente peilingen. En dat blijkt nu weer eens bevestigd. U hebt één geluk: het zijn maar peilingen en heel wat mensen twijfelen nog. |
|
![]() |