![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Te veel aan het Oostfront gezeten, Von Paulus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ok, het is dus echt een nazi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Aan uw avatar te zien is Rusland u niet vreemd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Let op seffes smeer ik u een proces aan voor laster en eerroof .
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() ik zei dus "just kiddin'"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Nee, doch ik ben dan ook doodsaai.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Eén post en hij maakt al reclame voor de B.U.B. ;Goe bezig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In plaats van steeds maar weer nietzeggende postings te doen zouden jullie je energie beter wat in de argumenten steken die jullie tot nu toe nog nooit hebben getoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De heren BUB'ers menen dat daarmee heel de problematiek is opgelost. Als het zo simpel zou zijn waarom heeft men dat dan nog niet doorgevoerd??? Nee BUB'ers ik vrees dat jullie programma toch wel iets te zwak is hoor! Zo haal ik er de argumentatie even bij voor het samenhouden van belgie wat betreft het sociologische: Citaat:
Voila, zie hier de reden om Belgie te laten bestaan! We hebben dezelfde figuren gehuldigd! Dat we een andere taal spreken, andere radio en TV hebben, andere gazetten lezen, naar ander toneel gaan zien enzoverder speelt dan plots allemaal geen belang meer! Neenee, laat belgie bestaan want hebben dezelfde figuren "gehuldigd"! Belgen zijn sociologisch zo een eengemaakt volk dat als ik bv op het forum van Anderlecht berichten lees dat daar de Vlamingen en de Franssprekenden los naast mekaar praten, geen enkele keer wordt er daar op een Fransstalig onderwerp geantwoord met een Nederlandstalig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ken toevalig de oprichster van de BUB nl. kim Roovers
En ik weet dus genoeg over haar idealen spijtig heb ik nog geen discusie met haar kunnen voeren erover. En geloof me ze is al een echte politieker aant worden want ze trekt haar partij voor haar school want ze was voorzitster van de leerlingenraad maar vond dit blijkbaar te min voor haar! En moest je me niet geloven dat ik haar ken ze zit op SIHA en zit daar in het 7de jaar internationaal transport. Sorry B.U.B. 'ers geen reclame voor jullie want jullie kunnen geen fatsoenlijk bestuur op stellen !
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Wel dan kan ze even goed liegen als politicas want ze heeft in onze school een kranten artikel uitgehangen waarin zij als mede oprichster van de B.U.B. stond en dit ook duidelijk aan iedereen lieten weten dat zij mede oprichtster was van deze partij. Ik ben dus ofwel belogen door u of door Kim en aangezien Kim een school genoot is. Maak ik mij hier mee duidelijk.
![]() ![]()
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dimitri, in die tijd was de BUB nog geen politieke partij.
Ook ik ben mede-oprichter. Je ziet het hé, we hebben ons eerste postje al binnen: de Voorzitster van het Leerlingenparlement van Antwerpen is BUB'er ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt het over het Argumentarium op onze site, niet over ons programma. Over de sociaal-economische argumenten zeggen we: "De Belgische economie is ondeelbaar. Bedrijven kennen geen taalgrenzen. Er is handel van Oostende tot Luik en van Limburg tot Henegouwen en natuurlijk ook over de landsgrenzen heen. Grote bedrijven zijn dikwijls meertalig ( Frans, Nederlands, Engels, Duits,...) en fusioneren op internationaal vlak. Het Belgisch stelsel van sociale zekerheid is één van de meest efficiënte van de wereld en verschaft de nodige financiële steun aan de zwakken in onze maatschappij: bejaarden, zieken, kinderen, gehandicapten. " Over de affectieve banden tussen de Belgen. Alle enquêtes wijzen uit dat ze bestaan, en dat de meeste Belgen zich in de eerste plaats Belg voelen. |
||||
![]() |
![]() |