![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht beter dat al die festivals verdwijnen lijkt me, samen met al die andere activiteiten. België is toch sowieso al een gigantisch tehuis aan het worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij niet gelaten verder; 't is wat de bekrompen petits Belges verdienen op het einde van de rit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een stoet vrachtwagens op de A12 of E19 is nog iets anders dan een stoet voor uw deur. Boven tafel??? Toen het uitlekte bij de pers. Ik vraag me af wat u zou denken als uw buur een vergunning zou krijgen voor iets waar U het niet mee eens bent en de ambtenaar of gemeenteraad in kwestie een diner of een weekend heeft betaald gekregen. U schreeuwt volgens mij moord en brand. Mijn muzikale voorkeur is niet relevant, net zoals de muzikale voorkeur van de buren in se niet relevant is. In ieder geval maak je mij niet blij met gratis tickets, als ik ze ooit zou krijgen mag je ze hebben. Zoals gezegd ik doe daar geen uitspraak over, maar het is wel een recht van de buren daar over te klagen en daarover een procedure aan te spannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pleit niet voor afschaffing van festivals. Ik stel enkel vast dat zakdoekgroot België een terrein wordt waar alles moet kunnen (innovatie), waar iedereen welkom wordt geheten, met de glimlach, maar waar binnenkort iedere gedomicilieerde met wat centen toch wat betere oorden opzoekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen problemen met festivals, mensen mogen feesten en zich amuseren. Als ze dat doen met respect voor de buurtbewoners, why not. En als TL sluit op een bepaald uur zoals beschreven in de milieuvergunning, dan is dat toch OK ? Echter heel veel van die festivals draaien gewoon volle petrol de boxen open tot 6h sochtends. En dat moet stoppen. En het moet ook geen weken duren...een paar dagen maximaal is voldoende. Als je protesteert tegen een festival dat sluit om 12h is het een beetje azijnpissen ja..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is maar hoe je het bekijkt
welke objectief, zinnige reden is er nu eigenlijk om festivals, van wleke aard ook, tot 3-4u 's morgens te laten doorlopen? begin dan toch gewoon vroeger, stop om 0.00u en ge kunt perfect hetzelfde programma aanbieden |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, hier hebt U een korenwolf. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zuid-Afrikaans ? Suomi ? Reto-Romaans ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken de zaak niet goed genoeg om verdere uitspraken hier over te doen. Maar als Sfax mij meldt dat TL sluit om 1 of 12h, dan geloof ik dat ook, dus what's the issue ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was verleden jaar ook al zo,dus uw stelling klopt niet gezien het succes zij hebben..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet U wat 1u minder drank verkopen kost aan omzet? En weet U wat het gevolg is van 1u vroeger stoppen? Ze gaan verder feesten op plaatsen buiten het festival terrein. Oeps daar hebben ze niet aan gedacht zeker? Laatst gewijzigd door giserke : 23 mei 2014 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Cnudde eist was een verbod of, in ondergeschikt belang, de toepassing van geluidsregels die ervoor zouden zorgen dat er slechts enkele uren (een uur of 3-4 als ik me goed herinner) muziek zou kunnen zijn. D�*t maakt het festival onwerkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() daar klaagt men echter niet.... Bent u bekend met de situatie ginds... Wel mijn beste,het grootste kampeerterrein bevind zich niet eens in de directe buurt van de schorre zélf... Maar wél in de buurgemeente Reet waar de inwoners niet klagen dat het feestje daar s'nachts verder gezet wordt.... Net zoals de mensen in haacht niet staan te klagen over de feestjes die s'nachts doorgaan op de kampeerterreinen die op hun grondgebied gelegen zijn... En ik kan het weten daar zowel in Reet als in Haacht familie heb wonen pal tegenover die kampeerterreinen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aarselaar anyone? ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |