![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik je koeterwaals niet altijd begrijp zoals jij denkt dat het moet begrepen worden ? ![]() Geef nu maar toe dat je hier weer volledig de bal misslaat wat betreft de gevolgen van het feit dat een godsdienst nu al dan niet erkend is . Het enige verschil is dat de ene subsidie krijgt en de andere niet en voor de rest verschillen hun rechten in niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat héb ik niet eens gezegd. Ik heb alleen gezegd dat FDW één van de weinigen op de univ was die VB stemde. Waarop jij mij beschuldigde van leugens, vermits FDW volgens jou nooit "universiteit gedaan heeft". "Universiteit doen" betekent daarom nog niet: een diploma halen, en dat weet je best. Stop dus met je gekronkel of zwijg. Excuses hoeven niet meer: too much too little too late.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan heb ik je verkeerd begrepen. Nu goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 23 mei 2014 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk kan het mij weinig schelen of er nu een hoofddoek, hanekam, spaghetti-vergiet mij bediend, als ik maar goed geholpen word.
Het toestaan van religieus slachten echter vind ik een brug te ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Interessant artikel in de International New York Times vorige week.
Uit onderzoek is gebleken dat er in Zwart-Afrika een statistisch verband is tussen geweld in de samenleving en de positie van de vrouw. Als twee voorwaarden zijn vervuld daalt de kans op gewelddadige conflicten in die samenleving aanzienlijk: hoge opleiding van de vrouw én empowerment. De onderzoekers onderzochten manieren om de conflicten in zwart afrika af te remmen. Opleiding is niet voldoende. Er werd verwezen naar Saoudi-Arabie en Iran, waar structureel geweld en onvrijheid karakteristiek zijn, terwijl vrouwen er hoog opgeleid zijn. Het zijn niet toevallig landen waar de hoofddoek verplicht is, instrument bij uitstek om empowerment tegen te gaan. Belgie is voor mij al lang een verloren zaak. In Istanbul zijn bij ons hoofddoeken zonder meer verboden. Brussel is smerig, vuil en onaangenaam. Istanbul is vergeleken daarmee magisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoofddoeken aan het loket zijn toch een gemeentelijk beleid? Gaan ze er nu een federaal beleid van maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij één goeie reden waarom een werkgever rekening zou moeten houden met iemands religieuze overtuiging. Dat gebeurde in het verleden ook nooit.
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Rechtstreeks gelinkt aan een overtuiging die nergens staat voor wederkerigheid op een behoorlijk niveau ten opzichte van andere overtuigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou toch wel graag al hun snoetjes eens willen zien als er een aantal ambtenaren komen werken met de Vlaams-Belang-Vlaamse Leeuw (zonder gelakte nageltjes) netjes als hoofddoek gedrapeerd rondom hun hoofden (m/v).
Probleem is: die mensen gaan dat nooit doen, wegens ontslag als je een VB-lid bent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |