![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is verplicht die krant te kopen of te lezen. Als ze gedeeltelijk werkt met gemeenschapsgeld heeft ze de belangen van de hele gemeenschap te dienen. (ik weet niet hoe dat zit) Dit forum kost u en mij niets, we hebben hier dus geen eisen te stellen. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() Citaat:
samen zijn ze de inspiratoren van de grootste massamoord uit de geschiedenis. Een mens moet volledig zijn, nietwaar GC'ke? ![]()
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt hier allesbehalve creatief uit de hoek. ![]()
In andere materie kan je die niet treffen, zonder net daar aan te raken, en zodoende de krant quasi waardeloos te maken als instrument om een zo objectief mogelijke visie mee te verwerven. Doe dus geen moeite om het huiswerk overnieuw te maken.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 september 2004 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door GC Dat is Friedrich Engels, één van de drie marxisten die op de afbeelding staat , samen zijn ze de inspiratoren van de grootste massamoord uit de geschiedenis. Een mens moet volledig zijn, nietwaar GC'ke? maar toevallig uitgevoerd door de vierde persoon, de niet-marxist op de afbeelding. En toevallig dat zeer veel van de slachtoffers net hun inspiratie vonden in de geschriften, werken en toespraken van de eerste drie. driewerf
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het Blok dat jaarlijks 5.583.075,20 €[font=Arial][font=Verdana][size=2] (of ca. 225 miljoen BEF) overheidsdodatie (ons geld) ontvangt, gaat vanaf nu de belangen van de hele gemeenschap dienen en niet enkel en alleen het eigen volk (eerst). ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 18 september 2004 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Pietje is easy hé. En als je zijn ongeljk bewijst loopt hij (voorlopig) niet naar de mod's. Van alle linksextremisten heb ik hem het liefst... ([size=1]van triangel hou ik ook hoor...maar hij ziet mij ni staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Het andere overgrote deel, of zowat 3,5 miljoen andere kiezers zijn extreemlinks. Simpel toch Pietje? ![]()
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het feit dat jullie daar 20 (twintig) jaar voor nodig hebben om daar eindelijk achter te komen vertelt toch wel veel over de links-extremisten hé! |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Besef goed dat je hiermee terzelfdertijd toegeeft dat de media in handen zijn van de strekking die de macht in handen heeft en die belet dat er ook andere strekkingen dan hun eigen strekkingen aan het woord kunnen komen! Je beseft toch dat er geen mooier bewijs is voor de partijdigheid en AFhankelijkheid van de 'onafhankelijke' BRT?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 september 2004 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ThePiano die beweert dat De Morgen werkt met VB dodaties. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#76 |
|
![]() Het VB loopt te koop met zulke types, want velen identificeren zich maar al te graag me zo'n stylloze rotsmoel. Hetzelfde geld voor Colen en Dewinter....
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand van hetzelfde laken een broek maken. (Vlaams spreekwoord) |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Mijn bewondering voor Verreycken is gestegen. Dat hij ondanks alles instaat is zijn mandaat op te nemen. Als je zo ziet wat die man heeft meegemaakt! Zijn zus overleden. De HAAT campagne van de morgen. En toch in staat zijn recht te krabbelen. Pet af!
De linkse meute is natuurlijk gefrustreerd. Voor hun is Rob de persoon die uit de weg moet. Hij heeft immers het visa schandaal aan het licht gebracht. Hij heeft het gesjoemel met het SPa secretariaat uitgebracht. De kat komt weer! |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar van linkserds ondereen maakt het niet zo uit natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
#80 |
Vreemdeling
|
![]() Friedrich Engels, ken uw klassieken.
![]()