![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heet het ineens wel "vrijheid van meningsuiting".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verder was het cordon één van de domste zetten uit de jaren ’90, maar voor het VB was het een geschenk uit de hemel. Ware het hen door de groenen niet cadeau gedaan, ze hadden het zelf uitgevonden. Het is dat cordon (underdog effect) en het gebrek aan een aanvaardbaar rechts alternatief dat het Blok groot gemaakt heeft. Omdat dat alternatief er nu is en -net als het Blok indertijd- door iedereen aangevallen wordt, implodeert het VB. Terecht, want Flup haatzaaier kan en wilt niet regeren. Hij heeft er noch het programma, noch het talent voor. De afgang van het VB is daar de perfecte illustratie van. Tuurlijk kan een moslim met een kleurtje racist zijn. De enigen die nooit racist kunnen zijn, zijn mensen met verstand. Idioten heb je in alle kleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Verder was het cordon één van de domste zetten uit de jaren ’90, maar voor het VB was het een geschenk uit de hemel. Ware het hen door de groenen niet cadeau gedaan, ze hadden het zelf uitgevonden. Het is dat cordon (underdog effect) en het gebrek aan een aanvaardbaar rechts alternatief dat het Blok groot gemaakt heeft. Omdat dat alternatief er nu is en -net als het Blok indertijd- door iedereen aangevallen wordt, implodeert het VB. Terecht, want Flup haatzaaier kan en wilt niet regeren. Hij heeft er noch het programma, noch het talent voor. De afgang van het VB is daar de perfecte illustratie van. Tuurlijk kan een moslim met een kleurtje racist zijn. De enigen die nooit racist kunnen zijn, zijn mensen met verstand. Idioten heb je in alle kleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan jij niet lezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 1/3 racistisch zou zijn is volledig verstaanbaar, dit is vooral te wijten aan types zoals Apu Jaja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U hoort natuurlijk liever het obligate, typische Blokgekrijs: racistische oproerkraaier, regimepers schuimt riool af naar Arabisch crapuul, gevaarlijke terrorist die de grens over moet, lelijke kop, nietsnut met uitkering, luierik in sociale hangmat, walgelijk en ranzig stuk uitschot, linkse rioolgazet, Eigen Volk Eerst, dit is ons land, bodemvervuiler, importdebielen, types die het criminele met de paplepel ingegoten kregen, … Zoveel diepgaander dan de gefundeerde stelling dat Flup & C° niet willen en niet kunnen regeren en het VB terecht flirt met de 5% grens. Waarvan ik overigens nog geen weerlegging las … |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() "Abou Jahjah voegt er nog aan toe dat het racisme diep ingebakken zit in onze samenleving. "Minstens één op drie Vlamingen is racist.", klinkt het."
Lijkt me logisch want 1/3 daarvan is moslim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stelde de vraag reeds: wie zijn hier in ons land de racisten eigenlijk?? Ik heb niet de indruk dat je in andere landen uw geloof en andere zaken moet gaan proberen op te dringen laat staan de autochtone bevolking gaan uitmaken voor een bende racisten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juni 2014 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad u echter dringend aan om de medaille van weerszijden te bezien.
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een niet-blanke kan die ook racist zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Toch hebben ze (lees Flup) die geweigerd. En meteen ook de kans om de problemen die zij zo verschrikkelijk belangrijk vinden, effectief te bestrijden. Ik zie geen keerzijde aan deze medaille. U wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
""""In 1989, het jaar waarin voorzitter Dillen de eerste Europese zetel binnenhaalde, kwamen alle Vlaamse partijen, afgezien van het Vlaams Blok zelf, onder impuls van Agalev-boegbeeld Jos Geysels tot een akkoord op basis waarvan elke toenadering tot de Vlaams-nationale partij uit den boze was. Op geen enkel vlak (van nationaal tot gemeentelijk) mochten partijmandatarissen coalitieafspraken maken met vertegenwoordigers van het Vlaams Blok. Dit zogenaamde 'cordon sanitaire' was in feite een maatregelen die moest beletten dat de partij op een of ander manier een beleidsfunctie kon verwerven."""" Een ministerportefeuille ??????? Misschien in theorie, maar ik heb grote twijfels of dat in de realiteit ooit zou hebben gekund. Een regering met 1 minister omdat elke andere politicus bedankt voor de job wegens 'cordon sanitaire' ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In theorie, in de praktijk zullen politici en media zelden of nooit het begrip racisme in de context moslim gebruiken.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ulrik : 9 juni 2014 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet echt.
Natuurlijk is het nooit zover gekomen dat iemand hen effectief een ministerportefeuille aanbood, maar na de verkiezingen van '91 kwam het VB inderdaad in aanmerking voor een ministerportefeuille in de Vlaamse regering. Dit is bij voorbaat afgeschoten door de VB-partijraad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |